Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
. Vandaag naar het strand, morgen dressuur. Donderdag of vrijdag misschien nog een keer springen. Keertje longeren, zaterdag uurtje naar het strand
. En dan is het al weer zondag
. Apple schreef:Ik doe gewoon wat ik altijd doe deze week. Vandaag naar het strand, morgen dressuur. Donderdag of vrijdag misschien nog een keer springen. Keertje longeren, zaterdag uurtje naar het strand
. En dan is het al weer zondag
.
Overigens, die nakeuring na 10 minuten, hoe doen jullie dat? Gewoon uitstappen en dan opgetuigd en al aanbieden of alles er af halen en met halstertje aanbieden?
. Dat gaat goed komen
.
. Stonden op de reservelijst, maar we worden nu nummer 201
.
. Inmiddels ben ik zelf ook van dat idee overtuigd
.
.
alles kan niks moet en er hangt niks vanaf
gewoon lekker je rit uitrijden, lachen om wat mis gaat en vooral genieten van het samen met je paard zo iets leuks doen
.
. Apple schreef:Over tijd maak ik me toch al niet druk, ik ben met dat soort dingen altijd wat langzaam zeg maar.
En qua hindernissen heb ik bedacht dat ik hindernissen die ik zelf nogal eng vind gewoon over sla.
.
. Dat ziet er zinnig uit
.
.
.
. Talida schreef:Ik ga als ik klaar ben wel direkt naar huis denk ik, misschien dat ik nog even terug rijd maar denk het niet.
ook veel succes zondag Mirie
Talida schreef:optimist![]()
![]()
bij deze beloof ik plechtig dat als ik zonder brokken de cross cross, ik weer terug kom!