. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Varekaj schreef:Dan wordt dat heel vroeg opstaan PP![]()
Hoe komt het dat je opgegeven hebt?
Ik wacht vol ongeduld op een verslag van Antonius, zag op FB al dat haar weekend héél fijn is verlopen!
Laurie, ik ga die Busato van jou eens in het oog houden. Qua prijs vallen ze goed mee blijkbaar.
Ik zag zonet dat mijn winstpuntje op Equibel er al bij staat. Misschien iets heel onnozel maar dit voelt zooooo goed! Nooit gedacht eigenlijk dat ik dit zou behalen. Idem met het startgerechtigd zijn in L1 binnen de lrv trouwens. Dat leek mijlenver weg en hoogst haalbare ooit en kijk nu...
Ze geven dit weekend prachtig weer ook, de lente lijkt eindelijk aangekomen.

Vorig jaar was tijdens de dressuur al genoeg te zien en hij bolde daar met niet al te veel angst rond.
Geen excuses en met mes tussen de tanden rijden.
En 'k ga normaal sowieso mee kunnen.
Dr staat niets in mijn agenda voorlopig. En als het vroeg is zaterdag, kan ik zondag nog uitslapen hehe.
Handig die feestdagen!
Dus ik ga in de gaten houden en op tijd inschrijven. 
eventueel ga ik zoals PP op en af maar liever niet eigenlijk
, zowel voor de pony als voor mezelf iets meer rust. Mila_furrie, jullie gaan vrijdag door en dan zaterdagavond terug?
Een rondje in M.erendree gedaan omdat dat het enige terrein was dat ik weet dat open was op paasmaandag, en wou toch maar gewoon "iets" springen voor A.rville. Uiteindelijk bijna alles gedaan en er was er eentje een zéér blij ei

Ik zal normaal ook naar Arville meegaan.
(zonder paard welteverstaan
)
. 50 euro is er idd wat over, maar voor 5 euro doe je het ook weer niet, Een box vol stro is toch wel meer dan 5 euro + werk voor instrooien en uithalen, want alles moet er na die dag weer uit.
zoals PP zegt: vooral het werk van opstrooien en uitmesten. En ze mogen er ook wel iets aan verdienen natuurlijk, tis geen liefdadigheid
en dan zijn mobiele boxen nog een stukje duurder, wordt 50 euro voor een weekend al niet meer onrealistisch. Maar dan moeten ze wel plaats hebben...
Vindt het wel grappig dat ze doorverwijzen naar iemand die eigenlijk gene plaats heeft. Wel makkelijk zo
niet het "risico" van mobiele boxen te huren....