Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
madelene schreef:venga schreef:Gaat dit over de training die anders in Ysselsteyn zou zijn geweest?![]()
Dan zit ik ook in de groep van 14.30 op zaterdag.
Bleh, wat een weer vandaag.... Helaas geen binnenbak bij de stal, hopelijk is het morgenochtend toch even droog, dan kan ik in de buitenbak aan de gang.
Dan zitten we bij elkaar!! Ik ook om 14.30
leuk meeten

Moet ik een andere locatie in Juli zoeken. avi5987 schreef:Twee keer starten lijkt mij echt fijn! Doet hij dan 1x hc mee susanh?
B in Maarsbergen is een paar weken voor de L cross in Maarsbergen. Denk dat ze dan meer mensen kunnen laten starten. L debuut gaat hij in Renswoude doen. Plan was dan om mij op 20 april de oefencross te laten rijden
maar weet nog niet of ik dat doen.
wij hoeven alleen maar op te zadelen en de baan op te stappen
maar het is wel leuk om dit jaar ook eens op een ander terrein te oefenen. Mijn man wilde zondag eens kijken bij Roskam in Lunteren of dat leuk is om eens heen te gaan maar toen zat de auto bijna vast in het zandpad
toen zijn we maar weer omgedraaid. Nog maar eens kijken als het weer droog is.
wij organiseren dit en ik wil jullie laten weten dat we al flink aan het voorbereiden zijn. Er komt een op- en afsprong zoals in de Mortel en als het weer zo blijft, komt er lus naar buiten bij met greppel/waterhindernis in de buitenbak... We hebben wat pech met het weer, het zou voor ons beter zijn dat het -10 vroor dan zouden er veel Meer ruiters binnen willen rijden maar we zijn blij dat er toch zoveel ruiters ons initiatief steunen