[SGW] Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saar88

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 20:25

De kleur van bovenstaand jasje vind ik echt ZO mooi! Zoiets zit ook in de nieuwe collectie van eurostar, maar dat kan mijn portemonnee helaas even niet aan.

Ik heb blijkbaar weer iets heel moeilijks gekozen :\ . Heb een mooi roze sjabrak, gecombineerd met blauw en bruin tuig. Staat echt heel mooi op schimmeltje, maar ik ben al honderd jaar bezig met het vinden van een shirt in dezelfde kleur. En tape kan ik al helemaal wel vergeten zag ik.
Ik houd het voorlopig op rood/blauw denk ik, terwijl ik verder zoek. Zal komende week even foto's maken van zowel de roze als de rood/blauwe 'set', misschien hebben jullie wel goede tips :j

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 20:46

palousa88 schreef:
1 april heb ik meegedaan aan de paascross van Oenkerk! super leuk maar er valt nog heel veel te leren hihi! wel het 'begin' van onze set kunnen showen en ben toch blij met de kleur die ik gekozen heb. ik ga een donkerblauwe met zilveren set samen stellen. oornetje,dekje en beschermers heb ik al. nu nog springschoenen en al het andere wat blauw kan erbij nemen! ikzelf ook in een donkerblauwe rijbroek nu nog een leuk blauw shirt zoeken. voor mensen die nog leuke dingen hebben gezien die ik mooi bij mijn set kan doen hoor ik het graag! :D

nog niet helemaal compleet maar we zijn op weg :D

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

zou hier denken jullie lichtblauwe springschoenen bij passen?

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 20:50

Saar88 schreef:
De kleur van bovenstaand jasje vind ik echt ZO mooi! Zoiets zit ook in de nieuwe collectie van eurostar, maar dat kan mijn portemonnee helaas even niet aan.

Ik heb blijkbaar weer iets heel moeilijks gekozen :\ . Heb een mooi roze sjabrak, gecombineerd met blauw en bruin tuig. Staat echt heel mooi op schimmeltje, maar ik ben al honderd jaar bezig met het vinden van een shirt in dezelfde kleur. En tape kan ik al helemaal wel vergeten zag ik.
Ik houd het voorlopig op rood/blauw denk ik, terwijl ik verder zoek. Zal komende week even foto's maken van zowel de roze als de rood/blauwe 'set', misschien hebben jullie wel goede tips :j

wat voor kleur tape zoek je?

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 20:53

Roze! Geen babyroze, echt wel knal. Het sjabrak is deze: http://www.divoza.com/collectie/paard/z ... eldek.html
De kleur komt niet helemaal overeen met de foto; in het echt is ie wat meer richting zalm. Wat dus ook meteen het grote probleem is. Voor tape niet zo erg, dat zit er ver genoeg van af en omdat het zo'n klein streepie is kan dat wel iets feller. Maar een shirt is echt lastig! Ben benieuwd of je iets weer :)

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:01

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:05

Jup! Maar echt geen enkele kleur roze komt overeen met die van het sjabrak..

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:08

ja moeilijk met dat roze moet je volgens mij in het echt zien, wat je wel kan bekijken zijn fiets shirts. klinkt heel raar maar die kan je vinden in de meest felle kleuren en ze zijn ook top voor paardrijden! lekker luchtig zijn echte sportshirts.

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:09

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 08:16

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 15:14

bvw schreef:
dat blauwe rijjasje vond ik zo gaaf. Helemaal met die blauwe rijlaarzen :~

ja wauw! viel mijn oog ook gelijk op

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:01

palousa88 schreef:
palousa88 schreef:
1 april heb ik meegedaan aan de paascross van Oenkerk! super leuk maar er valt nog heel veel te leren hihi! wel het 'begin' van onze set kunnen showen en ben toch blij met de kleur die ik gekozen heb. ik ga een donkerblauwe met zilveren set samen stellen. oornetje,dekje en beschermers heb ik al. nu nog springschoenen en al het andere wat blauw kan erbij nemen! ikzelf ook in een donkerblauwe rijbroek nu nog een leuk blauw shirt zoeken. voor mensen die nog leuke dingen hebben gezien die ik mooi bij mijn set kan doen hoor ik het graag! :D

nog niet helemaal compleet maar we zijn op weg :D

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

zou hier denken jullie lichtblauwe springschoenen bij passen?

waarom geen zilveren springschoenen? Dat lijkt me er wel gaaf bij. Staat beter dan lichtblauw vind ik.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:17

Mijn oude trouwe bodyprotector heeft het vandaag na zo'n 10 jaar trouwe dienst begeven, dus nu moet ik voor volgende week zondag opzoek naar een vervangende, iemand tips?

budget is helaas niet al te hoog op dit moment 100 euro is echt wel een beetje de max, moet zo'n blokjes model zijn, ik heb nu child maat M dus heel klein....

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:31

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 15:46

ze zien er idd heel mooi uit, maar helaas gaan die mij waarschijnlijk niet passen, ik heb er nu 1 bij agradi gevonden, ik denk dat ik die maar bestel, als die niet past kan die namelijk gewoon terug en zal ik even een shop moeten gaan zoeken, volgens de maat tabel zou ik hem wel moeten passen dus ben heel benieuwd

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:17

Das indd een moeilijke kleur roze Saar! Past de fel roze van the eventingshop er niet bij?

@ Palousa licht blauw is juist leuk! Je BP is ook met lichtblauw! Zal dan donkerblauwe broek, licht blauw shirt doen! Wordt het ook een stuk minder donker!

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:44

Helaas niet maximiliano -O-
Heb daar als eerst gekeken, omdat die shirts er zo fijn uitzien. Hij is net te donker. Dat shirt in magenta lijkt trouwens wel redelijk dezelfde kleur te hebben! Wel jammer van al die toestanden erop, maar daar zie je weinig van onder je bp.

Ik vind lichtblauw ook erg leuk Palousa!

Edit: hier is de kleur wat duidelijker. Het is een hele aparte kleur, als je het dekje tegen een echt fuchsia of knalroze shirt houdt lijkt het bijna oranje achtig, maar zo op de foto vind ik em toch wel echt erg roze.
Afbeelding

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:57

Nieuwe mondoni shirtje dan? Hij past net bij de Tango Red set van Hv Polo, maar hij is stiekem net een fractie lichter.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 18:11

Da's een goeie Roxxiej! Ben de hele divoza doorgewalst op zoek naar roze en vervolgens ook drie sportwinkels, de h&m en de Hema gehad. Speurend naar roze overal mijn dekje naast gehouden, maar dit shirt heb ik niet zien hangen. Misschien niet binnen nog. Van de week nog maar eens langs!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 22:22

Saar88 schreef:
Helaas niet maximiliano -O-
Heb daar als eerst gekeken, omdat die shirts er zo fijn uitzien. Hij is net te donker. Dat shirt in magenta lijkt trouwens wel redelijk dezelfde kleur te hebben! Wel jammer van al die toestanden erop, maar daar zie je weinig van onder je bp.

Ik vind lichtblauw ook erg leuk Palousa!

Edit: hier is de kleur wat duidelijker. Het is een hele aparte kleur, als je het dekje tegen een echt fuchsia of knalroze shirt houdt lijkt het bijna oranje achtig, maar zo op de foto vind ik em toch wel echt erg roze.
[ Afbeelding ]

Ik heb haast zon kleur sweater bij de sting gekocht vorige week. Stikte daar van de shirtjes in die kleur. Misschien de moeite waard om daar te kijken?

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 11:50

Ik ben heel blij dat ik me hier even heb gemeld, bedankt voor alle tips +:)+

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:37

Saar zag net in de folder van Welkoop een polo in die kleur!! Was maar €14,95!

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:45

Ik verveel me dus ik ga een poging doen tot het maken van een capcover.
Alleen twijfel ik over de kleur.
Ik start namelijk met rood oornetje, dekje, shirtje. En rood met zwart beenbescherming. Verder zwarte bp en chaps en zwart tuig en witte rijbroek.
Zal ik de capcover rood maken of rood met zwart?

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:52

Ik zal rood met zwart doen

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:47

Ik zou ook voor zwart met rood gaan!

Top Maximiliano, ga meteen kijken! Morgen maar eens even de stad in, dekje uitlaten :+

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:06

maximiliano schreef:
Saar zag net in de folder van Welkoop een polo in die kleur!! Was maar €14,95!

Max ziet echt altijd alles voor iedereen! Topper :D +:)+