Ik heb blijkbaar weer iets heel moeilijks gekozen

Ik houd het voorlopig op rood/blauw denk ik, terwijl ik verder zoek. Zal komende week even foto's maken van zowel de roze als de rood/blauwe 'set', misschien hebben jullie wel goede tips

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa88 schreef:1 april heb ik meegedaan aan de paascross van Oenkerk! super leuk maar er valt nog heel veel te leren hihi! wel het 'begin' van onze set kunnen showen en ben toch blij met de kleur die ik gekozen heb. ik ga een donkerblauwe met zilveren set samen stellen. oornetje,dekje en beschermers heb ik al. nu nog springschoenen en al het andere wat blauw kan erbij nemen! ikzelf ook in een donkerblauwe rijbroek nu nog een leuk blauw shirt zoeken. voor mensen die nog leuke dingen hebben gezien die ik mooi bij mijn set kan doen hoor ik het graag!![]()
nog niet helemaal compleet maar we zijn op weg![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Saar88 schreef:De kleur van bovenstaand jasje vind ik echt ZO mooi! Zoiets zit ook in de nieuwe collectie van eurostar, maar dat kan mijn portemonnee helaas even niet aan.
Ik heb blijkbaar weer iets heel moeilijks gekozen. Heb een mooi roze sjabrak, gecombineerd met blauw en bruin tuig. Staat echt heel mooi op schimmeltje, maar ik ben al honderd jaar bezig met het vinden van een shirt in dezelfde kleur. En tape kan ik al helemaal wel vergeten zag ik.
Ik houd het voorlopig op rood/blauw denk ik, terwijl ik verder zoek. Zal komende week even foto's maken van zowel de roze als de rood/blauwe 'set', misschien hebben jullie wel goede tips
palousa88 schreef:palousa88 schreef:1 april heb ik meegedaan aan de paascross van Oenkerk! super leuk maar er valt nog heel veel te leren hihi! wel het 'begin' van onze set kunnen showen en ben toch blij met de kleur die ik gekozen heb. ik ga een donkerblauwe met zilveren set samen stellen. oornetje,dekje en beschermers heb ik al. nu nog springschoenen en al het andere wat blauw kan erbij nemen! ikzelf ook in een donkerblauwe rijbroek nu nog een leuk blauw shirt zoeken. voor mensen die nog leuke dingen hebben gezien die ik mooi bij mijn set kan doen hoor ik het graag!![]()
nog niet helemaal compleet maar we zijn op weg![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
zou hier denken jullie lichtblauwe springschoenen bij passen?
Saar88 schreef:Helaas niet maximiliano![]()
Heb daar als eerst gekeken, omdat die shirts er zo fijn uitzien. Hij is net te donker. Dat shirt in magenta lijkt trouwens wel redelijk dezelfde kleur te hebben! Wel jammer van al die toestanden erop, maar daar zie je weinig van onder je bp.
Ik vind lichtblauw ook erg leuk Palousa!
Edit: hier is de kleur wat duidelijker. Het is een hele aparte kleur, als je het dekje tegen een echt fuchsia of knalroze shirt houdt lijkt het bijna oranje achtig, maar zo op de foto vind ik em toch wel echt erg roze.
[ Afbeelding ]