evenals de 2de trakhener en het water. 
volgens Gert moet ik niet miepen hihi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
evenals de 2de trakhener en het water. 
Ik denk dat het de hitte is geweest, want ze pakt eigenlijk altijd heel fijn aan en soms stopt ze wel maar dan zijn het echt "enge" hindernissen en nu ik weet niet.. ze wilde gewoon niet echt. Ik kwam zelf ook met sterretje over de finish 8)
Dus na 2 of 3 weigeringen toch erover.
Ging dus best met wat zenuwen van start en helaas kon ik gewoon niet in een fijn ritme komen, eerste paar hindernissen gingen prut, op 2 een weigering en daarna gewoon niet echt mooie afstanden. 8 heb ik overgeslagen, mijn paard wil nog niet echt vegen en ik wist gewoon dat ze veeelste groot over A zou komen om dan nog levend over B te komen was gewoon onmogelijk. Daarna begon het wel een beetje te komen dat het beter ging. Achter op het veld ging goed, helaas verwacht een weigering op de hindernis bij het water, maar allang blij dat ik daar toch bij de 2e x aanrijden overheen ben gekomen (vorig jaar heb ik daar de grond gekust
). Daarna in een beter ritme kunnen vinden om de rest aangereden, alleen bij 19-20 snapte ze niet echt wat de bedoeling was, ik wilde de eerste gewoon aanrijden daarna een volte maar dat snapte ze niet dus rende ze weg en toen hadden we even een miscommunicatie (lees, madam wilden niet terugkomen dus de volte werd wel erg groot) toch goed over 20 en de laatste paar gingen ondanks hun hoogte supergoed. Een beetje een dubbel gevoel dus, gelukkig staat onze volgende L-cross pas in september gepland, dus we hebben nog even om heel erg goed te gaan trainen!

Wij moeten ook over 8 (alleen A) maar ik denk niet dat ze die heg nog gaan snoeien voor vrijdag
Mn moeder heeft gefilmd en bij 17 zie je alleen de oren van mn paard als ik erop aanrij haha. 5 was gelukkig aan de linkerkant al een beetje een gaatje gemaakt door iemand/een paard.

Waren erg mooie net geschilderde hindernissen! Amber_ schreef:Wat leuk jullie verslagen te lezen, al is niet iedereen super tevreden. Het was ook wel super warm vandaag!! Hoe was springen, qua hoogte? Zit de water trahkener ook in het B?
Bedankt voor de foto's!