Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij doen dus ook de korte route ivm met ABC-groep.. en alle lage.. Astridhorse schreef:Alle lage sprongen zijn makkelijk vanuit een drafje te springen met mijn paard.
Dus als het weer (regen enzo) het toch niet toelaat er meer uit te halen dan is het voor mij logischer niet te gaan verkennen zodat mijn paard minder lang stil staat.. dan doe ik maar wat langer over de cross omdat ik 1 keer de verkeerde afslag neem (vaker zal toch echt niet gebeuren, het staat duidelijk aangegeven). Maar ik zie nog wel. Vind sommige reacties wel overdreven.. Het is Boekelo, niet Broekelo (eeh.. andersom natuurlijk!). Hoewel ik snap dat verkennen verstandig is, bepaald iedereen dat natuurlijk voor zichzelf.
Zensation schreef:Astridhorse schreef:Alle lage sprongen zijn makkelijk vanuit een drafje te springen met mijn paard.
Dus als het weer (regen enzo) het toch niet toelaat er meer uit te halen dan is het voor mij logischer niet te gaan verkennen zodat mijn paard minder lang stil staat.. dan doe ik maar wat langer over de cross omdat ik 1 keer de verkeerde afslag neem (vaker zal toch echt niet gebeuren, het staat duidelijk aangegeven). Maar ik zie nog wel. Vind sommige reacties wel overdreven.. Het is Boekelo, niet Broekelo (eeh.. andersom natuurlijk!). Hoewel ik snap dat verkennen verstandig is, bepaald iedereen dat natuurlijk voor zichzelf.
Het is Boekelo, niet Broekelo (eeh.. andersom natuurlijk!). Geniale opmerking!![]()
Ik ben het wel met voorgangers eens, verkennen is voor mij een must, dat doe je toch in een springparcour ook? En daar ligt het tempo heel wat lager....

Amber_ schreef:xxitsmexx schreef:de cross rijden zonder verkennen vind ik niet echt slim van jullie.
Je wilt toch niet voor verassingen komen te staan. En de keus of je hoog of laag pakt, je aanrijd lijn etc..
Ik deel je mening.... Ik vind het niet kunnen.
. Ik zou eem uur tot 5 kwartier aanhouden, zit je altijd goed. Suusie22 schreef:Christy__94 schreef:Nog mensen die zaterdag rond 2/3 uur gaan verkennen? Zie dat er meer bokkers rond mijn tijd starten haha, gezellig
haha Christy, ik ga zaterdag rond die tijd even verkennen, weet ik wat me te wachten staat voor zondag, en dan kan ik ook meteen kijken hoe en wat
enefde schreef:euhm.. Ik heb nog nooit een cross gelopen van te voren.. Bussloo was ook aardig en die heb ik ook niet gelopen.. ik galloppeer in principe alleen voor de hindernis, maar is die wat lager en is de bodem rot dan kijk ik even en anders ga ik er heel simpel langs!
Ik heb het natuurlijk ook neit helemaal voor het zeggen, ik ga met de eigenaar van de pony mee, die moeten ook eerder willen om het parcour te lopen.
en zoals ik al eerder had gevraagd: Hoe lang doe je ongeveer of het lopen van het verkorte parcour voor de ABC-ponys?
Tammy_ schreef:Suusie22 schreef:haha Christy, ik ga zaterdag rond die tijd even verkennen, weet ik wat me te wachten staat voor zondag, en dan kan ik ook meteen kijken hoe en wat
Ik ben er ook rond een uur of 2, samen met mijn teamgenoten gaan we ook van te voren verkennen en de bodem inspecteren. Wij rijden er zonder trailer bijna anderhalf uur over, met trailer zal het zo'n 2 uur worden...