_Sim_ schreef:bianca1980 schreef:Noor @ hoe word de hindernis 5 van het L aangeleund ?? of staat die nu op L...??
Ik vind het een gave cross !!!! en wat leuk dat de route omgekeerd is dat heb ik nog nooit meegemaakt daar echt leuk !!!! Verder geen bijzonderheden op H 5 na, die is even kijken hoe dat in reallife staat. Wil nl niet teveel risico nemen.. dat zou ik zonde vinden van mijn Wp's.
Ik zou 'm juist rijden, zeker met het oog op het feit dat je M wilt gaan rijden. Dan moet je dit toch kunnen.
Sim @ dat ben ik ook helemaal met je eens, en smalletjes gaan ook allemaal goed, maar het zou nu wel heel bout zijn als ik mijn laatst punt in het L verspeel door knullige langs loper, dat zou ik in het M niet erg vinden, snap je...
Ik wil heel graag nu naar het M en daarin verder leren en oefenen en groeien, dus wil nu wel een beetje op Safe rijden. Ook omdat het al H5 is dan kan de mijne nog wel even te veel gas erop hebben en als ze niet terug komt zou ik dat balen vinden. In Brugge paktte ze de smalle sprongen ook heel goed en die stonden zelfs op open veld, maar dat was een cross van 3000 M en ik heb gemerkt dat dat haar wel heel heerlijk ligt, op het einde had ik nu ook geen vaste handen of armen van gehang of getrek.maar zoals roos zegt nog een beetje aanleuning erbij en dan gaan wij idd gewoon rechtuit, maar voor die tijd zet ik haar wel weer even terug op controle.

hopen dat ze in norg er nog weer een schepje bovenop doen