Nee Anouk, laten we daar vooral niet vanuit gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar moet ik eigenlijk nodig weer eens mee aan de slag. Komt er steeds niet van.marijkiiii schreef:Ik had bij de hindernisjury gevraagd of de B de rechter moest, en toen zeiden ze ja, dus heb in de cross niet echt meer naar de vlaggetjes gekeken, dat is wel jammer, maarja, niks meer aan te doen.
Ik had het zelf niet gevraagd, dus ik kan 'helaas' haar de schuld niet geven
Maar ik vind het wel heel slecht... Zeg dan dat je het niet weet! Ik vroeg bij H2 ook nog of ie toevallig lager werd voor de B (niet dat t nodig was ofzo) maar ze zei gewoon eerlijk dat ze het niet wist. Daar heb je dan meer aan. 
Loetie84 schreef:Inderdaad, je zou toch verwachten dat zij dat wel weet, maar blijkbaar niet. Ik ga de volgende keer wel beter op de bordjes letten, gaat me niet weer gebeurenmarijkiiii schreef:Ik had bij de hindernisjury gevraagd of de B de rechter moest, en toen zeiden ze ja, dus heb in de cross niet echt meer naar de vlaggetjes gekeken, dat is wel jammer, maarja, niks meer aan te doen.
Die hindernisjury kunnen ze volgend jaar dus maar beter de koffie laten rondbrengenIk had het zelf niet gevraagd, dus ik kan 'helaas' haar de schuld niet geven
Maar ik vind het wel heel slecht... Zeg dan dat je het niet weet! Ik vroeg bij H2 ook nog of ie toevallig lager werd voor de B (niet dat t nodig was ofzo) maar ze zei gewoon eerlijk dat ze het niet wist. Daar heb je dan meer aan.

Raar ook dat ze jouwn naam wel omriepen?
we hadden een bommetje in de waterbak hahaValyra schreef:Bianca ik vind het ook raar dat de L dan niets krijgt.. Wel een beetje banketstaaf.. Vooral omdat het met bekers was (maar daar was het inschrijfgeld natuurlijk ook naar) Je weet niet of de divoza een ring heeft uitgekozen ofzo? Dat heb je toch ook wel eens met rabobanktalentenpakket?
maar vervolgens gaat die van mij ff op het ijzer staan in de trailer en kon ik 20 euro afrekenen bij een smid voor alleen ff onder slaan ..
dat was echt een domper zeg...dat heb ik nog nooit meegemaakt, meeste wat ik betaalde was 5 euro.... dus goedkoop werd die dga voor mij niet, en bekers ....sorry hoor.....ik weet niet in wat voor tijd we leven, ik heb een boekenplank met wat bekers en die staan inmiddels vol, dus vind het wel okey zo met bekers. IK geef alles nu weg of het gaat de prullenbak in....
of de beker moet wel heel mooi en apart zijn....
. Was jij nou ook degene die filmde met de Poseidon 720 ?? op de cap....ben ff helemaal kwijt wie nou welke camera had....muts.....wilde proberen een ieders ervaring met welke camera in een overzicht te zetten maar ben door alle berichten meer een doolhof ingegaan....
http://www.hitechreview.com/uploads/201 ... Helmet.jpg
) ook HD moeten zijn maar die kwaliteit is om van de huilen... Of ze dachten 3 jaar geleden anders over de term HD haha
ik was echt kapot dus hing echt als een gare tegen hem aan haha. Ja ik heb hindernis 13 aan de verkeerde kant gesprongen zag ik later op mijn filmpje teruf. Heel dom maar heb heerlijk gecrosst dus ach. Evony schreef:Ik vind het raar dat het eerst wel goed ''geregeld'' is mirthe toen ik met de hindernisrechter + organisatie stond te praten.
En nu achteraf toch niet, als ze dat op dat moment zelf hadden gezegd had ik officieel bezwaar in kunnen dienen + eventuele ‘’getuigen’’. Maar nu krijg je te horen dat het goed is, en dat je dus naar huis kan want ze begrijpelijk vonden met dat put weer en dan toch achteraf gezeik krijgen.