[SGW] Crosstraining Michiel Brons Moordrecht Nieuwe data op p. 17

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Crosstraining Michiel Brons Moordrecht Nieuwe data op p. 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 18:47

Ik hoop donderdag weer te gaan... maar paardlief is vandaag door de tandarts behandeld, dus even afwachten hoe dat gaat. Andrs kan ik nog wel bitloos proberen.

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 09:31

Nog steeds niks bekend hè?

*ben geduldig hoor :D

kimosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 19:17

ja, wanneer zijn er weer trainingen kan niet wachten ben al zo lang niet meer geweest

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 00:02

Hallo :wave:
Ik wil me hier ook graag melden! Eind september hebben we onze allereerste crossles gehad bij Michiel en zijn helemaal verslaafd :) Volgende week zaterdag mogen we weer (ik doe mee in de haflingerlessen :) omdat mijn vriendinnetje die verzorgd :) ) maar ik hoop daarna het te kunnen voortzetten. Ik vind Michiel heel fijn les geven, vooral omdat hij ook gewoon enthousiast is als je geen 'cross-ras' hebt.

Hoe kan ik me precies opgeven voor lessen bij hem? En dan eigenlijk de hamvraag :o zijn er mensen uit omgeving Den Haag/Westland die lessen volgen en een plekje vrij hebben in de trailer, uiteraard tegen betaling, voor mijn makkelijk te laden en sociale ruin?

Ben benieuwd :)

kimosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:15

ShadowFax schreef:
Hallo :wave:
Ik wil me hier ook graag melden! Eind september hebben we onze allereerste crossles gehad bij Michiel en zijn helemaal verslaafd :) Volgende week zaterdag mogen we weer (ik doe mee in de haflingerlessen :) omdat mijn vriendinnetje die verzorgd :) ) maar ik hoop daarna het te kunnen voortzetten. Ik vind Michiel heel fijn les geven, vooral omdat hij ook gewoon enthousiast is als je geen 'cross-ras' hebt.

Hoe kan ik me precies opgeven voor lessen bij hem? En dan eigenlijk de hamvraag :o zijn er mensen uit omgeving Den Haag/Westland die lessen volgen en een plekje vrij hebben in de trailer, uiteraard tegen betaling, voor mijn makkelijk te laden en sociale ruin?

Ben benieuwd :)

ik had een vraagje zou ik ook mee mogen doen ondanks dat ik geen haflinger heb? of zit het al helemaal vol?
verder kan je je opgeven door een mailtje te sturen, het mailadres staat op p.1.

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 00:52

Er staat weer twee trainingen gepland!
4 en 25 november!!!

kimosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:35

Ja jammer genoeg zij de kringselecties ook precies op die datums kan ik weer niet mee doen :'(

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 18:44

Mijn paard is kreupel, dus ik weet nog niet of ik kan. Levensgevaarlijk dat dressuurrijden, iig heel slecht voor zijn benen, dat blijkt maar weer. ;)

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:06

Ik ga ze misschien beide meerijden, maar zoizo één. Twijfel 4 november nog even tussen springwedstrijd of crossles.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 10:17

Ik denk dat wij 25-11 wel meedoen! Ff kijken of ik vrij kan krijgen!!

@ FE heeft een jaar geleden een stuk in de paard en sport gestaan waarbij ze een jaar lang paarden volgden!
Dressuur, spring en SGW paarden! Onder de dressuurpaarden waren na dat jaar de meeste blessures, daarna de spring en daarna de SGW! Dus het klopt helemaal wat jij zegt!!! Officieel bewezen ;)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 10:18

En ik wil geen discussie ofzo nu hierover hoor, is ook off topic! Was alleen even een verhaaltje aan FE!

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 12:13

Ik ben gisteren weer bij Michiel geweest en ik wil weer :D 4 nov vind ik wat te kort dag, dus misschien de 2e keus.
Is het gewoon opgeven voor de dag en krijg je daarna de indeling en tijdstip te horen?
Iemand vanuit omg. Den Haag/Schipluiden die gaat en mijn paard wil oppikken? Y;(

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:12

Ja inschrijven door middel van de mail en dan krijg je vanzelf bericht met de tijden enz!
Ik kom wel uit Den Haag maar heb geen 2 paards! Auto mag ook geen 2 paards trekken dus helaas....

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:16

Yvie_Juudje schreef:
4 en 25 november!!!

De training wordt dan alleen niet gegeven door Michiel Brons maar door Richard ten Kate ;)

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:17

brechtje122 schreef:
Yvie_Juudje schreef:
4 en 25 november!!!

De training wordt dan alleen niet gegeven door Michiel Brons maar door Richard ten Kate ;)

Jawel hoor, heb namelijk gewoon bericht van Marianne gehad dat Michiel deze trainingen verzorgt.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:24

brechtje122 schreef:

Yvie_Juudje schreef:
Jawel hoor, heb namelijk gewoon bericht van Marianne gehad dat Michiel deze trainingen verzorgt.

Oke, dan geven ze denk ik allebei op dezelfde dag les, want ik weet dat Richard ten Kate in ieder geval ook aanstaande zondag lesgeeft.
Edit: Eerst zou hij ook op 25 november de training geven maar ik zie nu dat dat niet door gaat ;)

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 00:07

Michiel geeft pas vanaf 12 u ofzo les, dus misschien Richard dan 's ochtends?

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 12:23

Even off topic sorry :o Weet iemand hier waar ik informatie kan vinden over regiotraingen van volgend jaar of hoe het werkt e.d.?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:16

Kan helaas voorlopig niet mee doen, Toobs kreupel geweest en zit er nog net geen 2 wkn weer op, zijn aan het opbouwen.
En hier ook, man, dressuur en weidegang levensgevaarlijk! (gok het op de weidegang..)
Maar goed, we zijn weer aan het opbouwen.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:36

Jammer sjolvir!
Ik hoop de 25ste weer van de partij te zijn. Edge is helemaal genezen van zijn hoefzweer en we willen graag weer eens lekker trainen!

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 22:29

Ik had eind augustus meegedaan, maar er zo hard van af gekletterd dat ik nu nog een ontstoken peesaanhechting heb (vermoedelijk, vrijdag foto laten maken maar hopelijk niet meer aan de hand)
Dus voorlopig voor ons geen crosstraining, momenteel rij ik zelfs even helemaal niet meer. Hoop wel volgend voorjaar weer een keer te gaan.

Hopelijk is Toobs snel weer in conditie Sjol!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 10:57

Aha, topic gevonden. Toevallig net een mailtje gestuurd naar Michiel om te vragen wanneer er weer trainingen zijn. Paard is van de ijzers af, dus Moordrecht is perfect. Ik zet de 25e in mijn agenda en hou dit topic in de gaten :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 11:00

Ohh FE misschien ga ik dan ook wel! Zou wel ff gezellig zijn!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 11:03

Dat zou leuk zijn Max en Manic!
Hij houdt altijd aardig rekening met niveau, misschien kunnen we dan mooi bij elkaar! Moeten jullie als jullie willen ff aangeven dat we bij elkaar willen. (Melanie Huygen ipv Freggle_Edge :+ )

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 11:05

Zie alleen net dat ik dan een weekendje weg met de pownies heb staan o.O