volgend seizoen nog een paar crosjes, en dan hop over na het L
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elke keer heel veel tijdfouten, dat werd aan het einde van het seizoen beter. Met zo nog meer dingen die steeds beter werden. 

.
.
Dus Lelieaardje: Ik ga je advies zeker opvolgen hoor!
Loetie84 schreef:Niets persoonlijks 16easer24, maar ik vraag het me al een hele tijd af... Waarom gaat iedereen zo snel over naar de L?! Is de B zooooo makkelijk?! Het is nou ook niet dat iedereen die ik zo snel over zie gaan al Z springen is ofzo.
Nogmaals, het is geen persoonlijke aanval op wie dan ook hoor, ik ben gewoon heel erg benieuwd!
Ik, grote schijterd, blijf waarschijnlijk de komende 20 jaar in de B hangen hoor! Eng zat!!
de reden dat ik de overstap maak is omdat ik afgelopen seizoen al in de B ben uitgekomen en eigenlijk alle wedstrijden foutloos en binnen de tijd. de cross is niet onze moeite graad. daarnaast heb ik een paard wat wat meer zijn best doet als het wat hoger staat. nu in de B hebben we vaak strafpunten in het springen door dat het te "laag" is. ik hoop eigenlijk in het L fijner rond te kunnen komen in het springparcour. je merkt gewoon dat hij zij best meer gaat doen als het hoger wordt dan gaan de oren erop en gaan met die banaan. en ik zie wel hoe het seizoen loopt als de eerste 2 B niet lekker lopen dan blijf ik hangen maar dat verwacht ik niet. Ook hebben wij het hele jaar crosstrainingen gehad waardoor je er toch anders tegen aan kijkt.
. Maar de hindernissen waren echt geen probleem meer de laatste paar keer.
. mistid schreef:Als ze in het B fijn rondlopen en de ruiter durft het aan kunnen ze ook best naar het L.
Vind het wel humor, de ene keer blijven mensen te lang in de B hangen wat 'niet eerlijk' is voor de andere deelnemers (prijzenrijder), maar als ze vlug naar de L gaan roept het ook weer vragen op(niets persoonlijks en ik zeg niet dat jullie dat doen, maar als ik over het algemeen even kijk)

Paard is op zich hartstikke safe, ook in de trainingen. Heb zelf een beetje ervaring en vind een L cross zelf ook nog wel te doen ( M totaal niet, de L ga ik sowieso eerst helemaal uitrijden en dan durf ik de M heel misschien aan
) .