Ja zeker! Helemaal als je ziet hoe het was. Maar goed het is hier echt een pracht plek om te wonen, dus wij klagen niet.
Hier zie je de oude gaskachel, daar staat nu de houtkachel.
En hier zie je de muur die wij eruit hebben gehaald, zodat we nu een open keuken hebben.
Evony
Geplaatst: 05-10-11 22:25
Margriet_ schreef:
Haha dezelfde Sarah?
Ja!
Ziet er mooi uit hoor allemaal
maximiliano
Geplaatst: 05-10-11 22:49
@ Scum, snap je mijn jaloezie dus?! Mijn paard staat al vanaf het begin dat hij bereden wordt op manege 's in de randstad dus hij weet zielig genoeg niet beter! Wanneer ik op vakantie ga staat hij wel 3 of 4 weken op het land hoor! Maar daar blijft het helaas bij...
@ Marieke, super gaaf die houtkachel! Ruikt straks ook zo lekker als hij brand! Strakke keuken ook!
Leliaardje
Geplaatst: 05-10-11 22:58
Gaat mooi worden Margriet! Wij hebben ook zo'n lekker kacheltje. Zal niet lang gaan duren voordat hij weer aan gaat!
Wat een wind zeg. Giga en Pebbles waren knots net toen ik ze binnen haalde. Gekke monsters .
Net gauw het topic van Vasse doorgespit. Wat een belachelijk ******* taal van die lruiter! Hoe kan je nou dat soort dingen zeggen. Rowo: trek het je niet aan. Diegene wie dat is, spoort niet. Er klopt niks van wat hij zegt, eerst zelf gereden hebben en later alleen als toeschouwer. Raar verhaal dit, ik weet wel, volgensmij kan Vasse volgend jaar beter geen cross meer organiseren!
Ik ga me bedje opzoeken!
Leliaardje
Geplaatst: 05-10-11 23:20
Ik heb het Vasse topic ook nog vluchtig doorgelezen. Wij hobbelen wel al 2 jaar in de B met Giga .
muts_marijke
Geplaatst: 05-10-11 23:21
Wordt erg mooi Margriet!!
Joki
Geplaatst: 05-10-11 23:40
Nou startlijst is er en ik hoef pas laat dus roep maar wie mijn kaarten voor Boekelo wil hebben dan kan ik ze morgen nog opsturen.
Lielle ik zag dat ik een paar ruiters na jou start.
Snoekiej
Geplaatst: 05-10-11 23:41
Goedenavond! Heb even alles bijgelezen, wat een persoon zeg in het Vasse topic Net terug van werken. Vorstin's been was vanmiddag weer een stuk dunner dan gister, dus dat gaat iedere dag weer een stapje beter gelukkig. Morgen ben ik vrij, ben ik ook echt wel aan toe!
Gaaaf Mootje! Mooie keuken en kachel Margriet! Wauw, ook al zo'n stoer dier Lau!
Eef_Bam
Geplaatst: 06-10-11 00:31
Goedenavond. Margriet: Ziet er mooi uit zeg! Joki: fijn dat de startlijst er is. Snoekiej: Fijn dat het weer beter gaat met Vorstin.
Ik ben vanavond naar dressuurles geweest met Bam, was hard werken voor ons allebei maar heb eindleijk weer het geweldig-uitstrekken-knopje gevonden en toen we klaar waren zei mijn instructeur hardop wat ik op dat moment dacht: "Wat is het toch een fantastisch paard ! "
"Alleen jammer dat ie niet van mij is" zei hij er wel nog even achteraan .
Leliaardje
Geplaatst: 06-10-11 08:05
Goed dat je zo lekker gereden hebt Eef-Bam!
Net even op buienradar gekeken: regen gaat hier voornamelijk langs, dus Giga kan nog een dagje in de wei. Nu ga ik snel naar mijn werk. Fijne dag allemaal .
Mooi compliment toch Evie? Het zal inderdaad wennen zijn Margreet! Trouwens, heb jij of Texelse misschien een tip voor mijn donkere wasgoed? Dat ruikt nl naar natte vaatdoek als ik het gewassen heb. Ik begreep dat dat kan komen door bepaalde donkere kleurstoffen die in de kleding zit. Heb al vanalles geprobeerd. Aan de wasmachine ligt het niet want mijn lichte was komt gewoon lekker fris uit de machine.