[SGW] sgw ermelo: Afgelast! Herkansing: L-pa 16 augustus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:28

Maar aan de andere kant verwacht je bij de KNHS ook wel een berg aan ervaring toch?! En ik neem aan dat iemand hier gewoon voor is aangewezen en dat het niet zoals met andere wedstrijden door een groepje vrijwilligers gedaan wordt die alles moeten doen naast hun gewone baan?

Sim

Re: sgw ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:29

Kelly Jefferson doet (volgens mij) het secretariaat. Die crosst zelf ook.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:39

Ze doet iig het aansturen van de vrijwilligers...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:43

Ze regelt ook de juryleden...
Ik denk inderdaad ook dat ze zich een beetje vergist hebben in de organisatie :o

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:46

Hmm ja ben benieuwd hoe het verloopt morgen.

Mijn schema al klaar;
Aanmelden; ff wat spulletjes bij de canter stand halen (coolinggel is op en moet zo'n velchrocleaner ding hebben), dan cross lopen, dressuur zadelen. Als een malle afzadelen, omkleden en opzadelen en inspringen en vul de rest maar in :')

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:50

We zullen zien hoe het loopt. Ik ga in ieder geval mn best doen ;)

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:00

edit: ik kijk verkeerd, het is alleen de BB waar het raar staat qua volgorde cross/springen. Ik ga er maar vanuit dat het een foutje is en dat ze het nog aanpassen

LiesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:12

Ik heb nu 2 uur tussen de dressuur en cross dus dat is wel lekker! Maar ga misschien wel van te voren lopen want ik ben nooit zo snel...

Raar dat de lijsten niet kloppen. Als het de definitieve lijsten zijn zul je toch denken dat ze alles gecontroleerd hebben.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:15

Kelan schreef:
edit: ik kijk verkeerd, het is alleen de BB waar het raar staat qua volgorde cross/springen. Ik ga er maar vanuit dat het een foutje is en dat ze het nog aanpassen

Nee das niet helemaal waar, bij de pownies is er ook iemand die tegelijk moet springen en crossen en waarbij cross en springen is omgedraaid... Succes! :P

Iedereen die start morgen en zaterdag: heel veel succes! Ik ga er zo vandoor, ga vanavond stalgenootje helpen op de oefencross in Lunteren, maar moet eerst nog mn eigen paardjes even rijden...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:18

Oja, da's vanavond. Misschien ga ik nog ff kijken. Zo jammer dat dat niet gister was ofzo..
Doet ook bijna niemand mee, normaal gesproken is altijd erg druk de oefencross van Lunteren, zonde.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:50

Voor mij in de Bb dus ook eerst cross en daarna springen. En dat is dus nu opeens in de definitieve lijst zo, als ik het eerder had gezien had ik eerder aan de bel getrokken. Maar heb er toch nog even mailtje aangewaagd. Ik heb me expres voor springen erbij opgegeven om zo alvast even erin te komen als het ware. Na de cross een springparcours heeft voor mij absoluut geen waarde meer eigenlijk. Doe geen dressuur en voor de BB is er ook geen klassement dus daarvoro ook niet.

Hopelijk veranderen ze het nog, al is het maar door de BB starters zonder springen/ dressuur eerst te laten starten om het gat te overbruggen qua tijd ofzo..

Ik heb er in ieder geval al zin in :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:56

Ik zou idd ook niet na een cross willen springen, heeft nou niet echt een waarde :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:29

ik heb eindelijk een email terug!
Mijn tijden worden aangepast, oftewel ik weet nog steeds niet hoelaat ik morgen precies moet maar als het goed is hoef ik me niet te splitsen

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:41

Ik kreeg net ook en mailtje terug dat er idd een rekenfoutje was gemaakt, maar dat dit nu aangepast is :)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:45

Dus er komt nog weer een nieuwe startlijst neem ik aan?

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:47

Sannnn schreef:
Misschien hebben ze er in Ermelo wel spijt van dat ze dit georganiseerd hebben. :P
Ben iig heel benieuwd hoe het gaat lopen allemaal morgen.

Hier moet ik stiekem toch wel heel erg om lachen.... :')

Ik denk (hoop) toch echt dat er nog een nieuwe lijst komt. Ik ben nog steeds startnummer 16 en zou 110 worden... daarbij vallen er morgen toch vreselijke gaten met al die uitvallers en dubbele namen. Wordt helemaal zenuwachtig van al die gekke lijsten, straks kom ik aan en loopt het ineens een uur in ofzo

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:49

Broertje, dan kun je je beroepen op het recht om op je eigen tijd te starten ~~}> ;)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:49

Regelement even uitprinten en meenemen ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:51

Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd een uitdraai meehad van de relevante reglementen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:52

Haha, wel mooi op hun eigen wedstrijd met het reglement aan komen. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:53

Zouden ze weten wat er in staat :')

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:54

Nou ja, voor de eerste keer mag er best nog wel wat misgaan toch? Het lijkt mij in ieder geval heel lastig om ruim 400 mensen netjes ingedeeld te krijgen.

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:56

Ik heb nog geen mail terug van de knhs over mijn starttijd vrijdag en evt stalling. Zijn er hier veel mensen die in Ermelo overnachten.

Van de lijst klopt het één en ander niet, als je belt dan kunnen ze je na het na te vragen twijfelend antwoord geven en een vraag via de mail wordt niet echt beantwoord.

Ik hoop maar op een reactie en ga anders weer bellen, en verder goed weer.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:57

Waarom verbaast het me nou niets als ze het zelf niet weten? :P

Er mag idd best wat mis gaan Manic, maar als KNHS heb je ook een voorbeeld functie. Die startlijsten moeten niet zo'n rommeltje zijn. Dat is vragen om problemen op de wedstrijddagen zelf.... Doe zelf ook secretariaat, weliswaar niet van SGW. Maar ik weet wat een werk het is, startlijsten niet goed in orde is vragen om problemen.
Daarbij vind ik het ook zeer slecht dat ze ineens de cross op het laatste moment nog later vrij geven. Hij wordt altijd de dag ervoor vrij gegeven voor verkenning. Je stemt je planning ook af op de verken momenten.
Zie ook niet in waarom het ineens vrijdagochtend moet zijn, het weer vind ik stom excuus. Ze bouwen maanden aan die cross kunnen ze in 1 nachtje niet wat veranderen in mijn ogen. Als er bepaalde hindernis/ lijn uitgehaald wordt kunnen ze dat ook op briefjes overal neer hangen, gebeurd wel eens vaker volgens mij op deze manier.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:07

en toch is het gewoon een eerste cross daar en is die door gewone mensen georganiseerd en niet door DÉ KNHS. Dé KNHS bestaat namelijk ook gewoon uit mensen die over het algemeen hun best doen.
Natuurlijk hebben ze een voorbeeldfunctie en die vervullen ze ook netjes door een cross voor ons te organiseren. Daar ben ik heel blij mee.

Als ik zoveel negatieve reacties zou lezen vooraf zou ik een beetje treurig worden als ik zoveel inspanning lever. Ik zou zeggen: geef de fouten door en geef ze nog even het voordeel van de twijfel.