Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

thaampjee schreef:Bar schreef:Volgens mij startte jij net voor Mark met Koss. Lag jij er niet bijna af na de uitsprong uit de waterbak?
Ja, klopt! Dat kan wel! Lag er idd af na de waterbak, ze gleed zo onderuit. Uiteindelijk nog wel gewoon naarde finish gereden!
Als ik idd de fouten eraf zou halen die niet zo waren was ik 5e geweest, nu 7e! Wel balen! hoop dat ze er nog iets mee kunnen doen!
) door de waterbak zien gaan! en zag de zus van Anke ook nog heel mooi over de brug gaan
Zag er super mooi beheerst uit
! 

Ik echt bazelen tegen die lui van jaa vet goed normaal vind ze het eng hahaah 

terwijl ik hem hoog had gesprongen en in 1 keer.
maar dat was volgens mij de gene voor mij want ik heb bijna nergens gegaloppeerd en zeker niet daar

, en daarnaast dan nog de lage hindernissen. Bedankt voor het kijken 
Goldy had nog energie over, kwam hier weer de trailer uit, weer helemaal druk en vol energie
Kon helaas niet bij de prijs uitreiking zijn...Nessie schreef:Dat zal grotendeels de tijd zijn, en daarnaast dan nog de lage hindernissen. Bedankt voor het kijken
edit: Onee dan valt de tijd nog mee, ik heb een best aantal hindernissen laag gesprongen, dus daar komt ook elke x 10 punten van.
Als ik zo kijk zat ik juist netjes in de buurt van de tijd.
en we waren om 10:56 van start gegaan en kwamen om ongeveer 11:21 binnen als ik goed gekeken en toch hadden we rustig aangedaan!
!
!