[SGW] Oefencross Broekelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:41

Ik ben erg benieuwd naar de foto's mijn oude pony heeft ook meegelopen :j

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:42

bij ons ging het ook regenen toen we weg gingen.
ik heb vesting, monument, brug, trakehner laag en H10 ofzo rest alles hoog

yhultink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:56

Het was een leuke cross, alleen erg zwaar.
Heb een lekker rondje gereden, alles laag gepakt, maar wel foutloos.
Als er mensen zijn die foto's van mij hebben, dan ontvang ik ze graag.
Ik had nummer 117, met een haflinger. In het bruin zwart. We zagen er zo uit (dit was niet in Broekland)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4UW8PBS6.jpg

Carliijn

Re: Oefencross Broekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:26

@ xxitsmexx gave foto! Ik hoop dat ik ook nog op de foto ben gezet :)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:31

Ik weet iig dat ik ook op de brug op de foto ben gezet, en ik hoorde toen we bezig waren met mijn beugel weer vast te krijgen dat mijn val ook op de foto staat :P
Dus ik hoop dat ik die foto's ook nog op de 1 of andere manier krijg, zou wel grappig zijn :P

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:33

Als het goed is komen ze op de foto wvd site te staan en kan je ze nabestellen :) Maar ik weet niet of hij mijn foto's nog wil geven aangezien ik hem bijna omreed :')

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:35

thaampjee schreef:
Bar schreef:
Volgens mij startte jij net voor Mark met Koss. Lag jij er niet bijna af na de uitsprong uit de waterbak? :(:)

Ja, klopt! Dat kan wel! Lag er idd af na de waterbak, ze gleed zo onderuit. Uiteindelijk nog wel gewoon naarde finish gereden!

Als ik idd de fouten eraf zou halen die niet zo waren was ik 5e geweest, nu 7e! Wel balen! hoop dat ze er nog iets mee kunnen doen!

Denk dat je blij mag zijn met je 7e plaats, normaal gesproken word je na een val uitgesloten. :o

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:40

Goldy en ik hebben een heel fijn rondje gereden! Geen weigeringen, wel paar lage hindernissen ertussen (waterbak wou ik hoog, maar daar weigerde net een ander paard dus zijn we via de lage gegaan, leek me niet handig haar stil te zetten). Fluitje en de mensen waren spannend (Vloog nog bijna een verkeerd pad in omdat ze van mensen schrok). Heb niet op de uitslag gewacht, verstond wel dat ik te snel binnen was maar moet de precieze tijd nog even kijken. M'n moeder had beetje op haar horloge gekeken en zij zei dat het wel ongeveer goed was.
Ideale tijd was nu 19 minuut nog wat.

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:43

Leuk om te horen Nessie :)

Ook erg goed dat ze de ideale tijd hebben aangepast :j

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:48

Ik vanochtend nog even geweest!
heb nummer 59 (sorry weet je naam zo niet :P ) door de waterbak zien gaan! en zag de zus van Anke ook nog heel mooi over de brug gaan :j Zag er super mooi beheerst uit :)!

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:50

Ik ben vandaag mee geweest om ge groomen en coachen. Was weer gaaf! Volgend jaar hoop ik mijn guppie mee te kunnen nemen!

Heb me slap gelachen om een meisje dat bij de afsprong van de waterbak voor het zadel landde en vlak voor de opsprong weer in het zadel kwam. Wat een mazzel had zij zeg!

Goed dat ze de tijd hebben aangepast hoor, in draf kun je ook een leuke cross rijden!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:55

Christy__94 schreef:
Ik vanochtend nog even geweest!
heb nummer 59 (sorry weet je naam zo niet :P ) door de waterbak zien gaan! en zag de zus van Anke ook nog heel mooi over de brug gaan :j Zag er super mooi beheerst uit :)!

ik was 59. Maar hij ging zow hard en sprong er heel groot eruit

cids

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:57

Ik zag net bij de foto's dat mijn vriend er ook opstaat met mijn paard.
Zij hadden het super gedaan
Afbeelding

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:57

Zo ik ben ook weer terug, nouja eigenlijk al een hele tijd maar nog geen tijd gehad om te reageren :P

Ben toch gegaan ondanks de berichten over de bodem, heb zelf ook getwijfeld maar doordat het de hele nacht droog zou zijn en de grond voor de hindernissen wel goed was toch gegaan.
Heb bijna alle stukken gedraafd, er was 1 pad die echt goed was en daar heb ik gegalopeerd en verder voor de meeste sprongen vlak ervoor aangegalopeerd.

Rondje ging fijn heb alles hoog gepakt en had alleen 1 stop op het monument, daarna nog een x aangereden en ging ze wel met wat twijfeling!
Was een beetje bang voor de afsprongen want daar heeft ze een hekel aan maar tot mn verbazing ging ze zo rustig door en liet zich netjes zakken! :D
Op de waterbak ook insprong genomen, ze stond even stil maar liet zich vervolgens snel zakken :D

Heb er uiteindelijk 23 minuten over gedaan, ik snap niet dat mensen binnen de 19 minuten binnen zijn gekomen want die hebben dan niet echt rekening met de bodem gehouden vind ik zelf.. Sommige stukken waren echt behoorlijk omgeploegd. Ben liever 4 minuten te laat en heb liever meer tijdfouten en geen prijs dan flink galoperen op zn bodem, heb overigens wel bijna alles gedraaft.

Christy haha dan heb je mij dus gezien op de brug :D Ik echt bazelen tegen die lui van jaa vet goed normaal vind ze het eng hahaah :')
Zullen wel gedacht hebben :+
Jij had ook een fijn rondje zag ik! Top :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:16

ik weet onze tijd niet eens maar zeker niet snel..
idd liever meer tijd fouten en geen prijs (zouden we zobiezo niet voor rijden) maar wel heel thuis gekomen

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:22

margot : ik heb voor je gekeken en bij jou stonden 90 stafpunten bij de prijsuitreiking ben ik ook niet geweest.

Mijn cross ging ook goed had er 21,50/22min. over gedaan.
We hebben een paar hindernissen laag gesprongen en verder 1 weigering omdat ik niet goed aangereden had.
Ik vond alleen jammer dat de uitslag niet klopte, bij hindernis 12 staat een weigering en 20strafpunten >;) terwijl ik hem hoog had gesprongen en in 1 keer.
Ze zeiden dat ik gegaloppeerd had op het stap stuk :( maar dat was volgens mij de gene voor mij want ik heb bijna nergens gegaloppeerd en zeker niet daar :o
Die meisjes (da in opleiding zeiden ze) stonden ook bij de auto ipv in de trailer toen in er langs kwam :n
Ik deed vandaag toch niet mee voor de prijzen, maar het is wel jammer voor de gene die dat wel doen dat er elk jaar iets niet klopt met de punten vorig jaar ook al bij wat anderen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:24

Dat zal grotendeels de tijd zijn :+ , en daarnaast dan nog de lage hindernissen. Bedankt voor het kijken :)
edit: Onee dan valt de tijd nog mee, ik heb een best aantal hindernissen laag gesprongen, dus daar komt ook elke x 10 punten van.
Als ik zo kijk zat ik juist netjes in de buurt van de tijd.

Maar heb in ieder geval een heel fijn foutloos rondje gereden :) Goldy had nog energie over, kwam hier weer de trailer uit, weer helemaal druk en vol energie :P

Natas_jaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:40

Joehoeee! Lees net dat we vierde zijn geworden bij de groepen!!! :D Kon helaas niet bij de prijs uitreiking zijn...
Ook bij ons een aantal fouten in de uitslag... We konden helaas niet blijven, anders kon je het nog aangeven zeiden ze.

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:07

Nessie schreef:
Dat zal grotendeels de tijd zijn :+ , en daarnaast dan nog de lage hindernissen. Bedankt voor het kijken :)
edit: Onee dan valt de tijd nog mee, ik heb een best aantal hindernissen laag gesprongen, dus daar komt ook elke x 10 punten van.
Als ik zo kijk zat ik juist netjes in de buurt van de tijd.

Dat was nog zonder de strafpunten voor de tijd, het kan best zijn dat het bij jou ook niet klopte ;)

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:12

Valrya; ik heb je zien losrijden, je hebt wat boompjes gesprongen toen ik terug was en het zag er toen al erg mooi en beheerst uit.

Ik heb vandaag wel gestart met mijn mede-rijcollega, we zijn samen van start gegaan en hebben elkaar afgewisseld. Normaal springt Ginger wel erg fijn door maar ze was vandaag erg hengstig en vond mijn beenhulpen wel lekker. Medecollega had geen (wedstrijd)crosservaringen maar we hebben met z'n 2e een heerlijk rondje gedaan. Behoorlijk wat weigering omdat ze zo bleef plakken en te afwachten was omdat er iemand toch wat korter dan normaal achter je zit. De afsprong het water in weigerde ze, waar ik ontzettend van baalde want water zelf is no problem maar erin springen had ze vandaag geen zin in. Nog even gewacht tot volgende combinaties kwamen maar die namen alle 3 laag en vlak erna kwam er weer 2 die namen ook laag en jammer genoeg ook maar het water ingegaan en alleen de uitsprong gedaan. Lekker rustig aangedaan en stukken gedraafd, paard gespaard en we hebben het prima en fijn kunnen rijden. Alles hoog gesprongen :) en we waren om 10:56 van start gegaan en kwamen om ongeveer 11:21 binnen als ik goed gekeken en toch hadden we rustig aangedaan!

Bodem tussendoor was wel erg zwaar en erg slecht, bij de hindernissen was het prima te doen :j

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:34

Dan hebben jullie ons ingehaald? Of net niet bij de waterbak

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:35

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:36

staan ook paar minder fijne foto's tussen :=!

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:38

Zo wij zijn na een warme douche ook weer een beetje bijgekomen.

Wat was het weer super, uiteindelijk alleen maar 11, 12 en 14 laag gedaan, rest wel hoog. Door een fout van mij 1 weigering op 12. Kon bij de waterbak mooi achter iemand aan, dus die mooi hoog kunnen doen. Annebel was echt super vandaag, tussendoor hebben we veel gedraafd, dus we zijn wel over de tijd heen gegaan, denk iets van 2.30. Maar super dat ze de tijd hadden aangepast.
Op 11 zat ze geen eens te kijken, dus achteraf hadden we die misschien wel hoog kunnen doen, maar ben nu al super trots op haar.

Heb alleen Amber heel kort even gesproken, maar het regende zo hard en was zo koud, dus zijn snel gegaan.

Weet iemand wat er met dat paard met de bloedneus is gebeurd? Dacht nummer 202 of 212.

We hebben ook geen foto's afgewacht, dus zal die zo eens kijken of ze al onlinde staan, weet iemand de sites? Uitslagen van onze groep staan ook nog niet online (groep 7) dus wacht nog even in spanning af.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:39

Ik sta er ook nog tussen :)
Helaas midden in de waterbak op een minder mooi moment :P