Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nickeltje schreef:Voor mij is inmiddels ook bekend bij welke hindernis ik zit. Hopelijk wordt het niet zo'n nat weekend als dat de voorspellingen zijn en anders hoop ik dat ik in elk geval met de auto bij de hindernis kan komen om de hele dag een beetje droog te zitten en blijft verder hopelijk het parcours een beetje te doen...
Nu moet iedereen verder gewoon zijn paarden heel houden of weer uit die lappenmand trekken en maken we er een mooi weekend van toch?
Maar die van mij is ook doodbang voor plus. Voorals als ze ook nog een beetje willen bewegen...

Heb zo'n gekleurde, dat elk vlakje anders is, en draai daar vrolijk mee rond nu. Heb met paard waar ik mee crosste ook dat soort dingen gesprongen.
Natuurlijk blijf je altijd uitzonderingen hebben maar 99 van de 100 kunnen er wel aan wennen hoor.
)gr_roos schreef:Volgens mij mogen posters niet in een auto zitten, ik dacht dat het in de regelementenstond. Bij calamiteiten zijn ze dan niet snel genoeg bij de ruiter.