[SGW] Voorbespreking Westerbork 16-17 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:46

TheHorseInn schreef:
Kan het niet laten even te reageren. :o
hoezo beschamend?

Ik kan me die reactie van Bianca wel voorstellen. Is toch levensgevaarlijk als je dat meisje Niet op de dag voor of de dag van de cross laat lopen. En haar gewoon die cross laat starten? Dat vindt ik ook beschamend. Ik zou me als ouders de ogen uit de kop schamen.

Maar gelukkig kan ze hem op de dag zelf ook nog lopen.
Nu maar hopen dat ze niet als al die andere op die leeftijd is en zich niet aan de alcohol vergrijpt!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:48

mistid schreef:
Bianca, de scholenfeesten zijn tegenwoordig tot 2 uur 's nachts en daar komen alle kinderen smoor en smoor bezopen weg die er tot zo laat blijven.

Mijn ouders zijn in dat soort dingen heel resoluut, ik mag niet stappen de dag voor ik wedstrijd heb. Er wirdt met een ruiterfeestje ofzo wel eens wat gesmokkeld of als ik pas tegen de avond moet rijden, maar voor een cross wil ik nieteens stappen!

allemachtig, dan ben ik ook wel heel ouderwets, maar van mij hadden ze dan ook niet weg gemogen. Tis of pony rijden of stappen met wedstrijden betreft. Ik ga zelf niet eens de deur uit voor een wedstrijd.... :D lekker op tijd naar bed en op de bank hangen ervoor het liefst. Terwijl ik ook nog best wel graag mag stappen hoor (Maar dan slaap ik ook wel even twee of drie uurtjes voor :D anders houd ik het niet meer vol en sta ik tegen 2 a 3 uur snachts al te gapen.... _/-\o_

Tijdens Chaam had ik de dag ervoor mijn vriendje op bezoek, dat is ook niet echt bevorderlijk zo aan het begin... :P sliep veeeeeel te laat door al het geklets (en gefriemel, met als gevolg dat ik de week erna ziek ben geweest, toen zei mijn lijf ook even doe het zelf maar.... :(

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:49

ponyparadijs schreef:
TheHorseInn schreef:
Kan het niet laten even te reageren. :o
hoezo beschamend?

Ik kan me die reactie van Bianca wel voorstellen. Is toch levensgevaarlijk als je dat meisje Niet op de dag voor of de dag van de cross laat lopen. En haar gewoon die cross laat starten? Dat vindt ik ook beschamend. Ik zou me als ouders de ogen uit de kop schamen.

Nu maar hopen dat ze niet als al die andere op die leeftijd is en zich niet aan de alcohol vergrijpt!

Dat is waar!
Alleen denk toch wel dat zij een dag van te voren of tussen het dressuur en het springen ook nog gaat lopen!
hoop ik iig.

xhipper

Re: Voorbespreking Westerbork 16-17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:50

Zoals ik net ook al heb gezegd heb ik net gezien dat er 4 uur tussen dressuur&springen zit, dus genoeg tijd om nog tussendoor te lopen. ;]! Heb alleen nu gezien hoe het er een beetje uitziet, wat ik ervan kan verwachten.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:51

ponyparadijs schreef:
haar gewoon die cross laat starten? Dat vindt ik ook beschamend. Ik zou me als ouders de ogen uit de kop schamen.

Word de cross op zich wel heel gezellig :D en je weet wat ze zeggen he over dronken volk he... :D als ze vallen voelen ze niks....en als jij valt breekt gelijk je poten... :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:51

Maar Marit, zij rijdt haar eerste cross (als combi) daar en jij hebt toch al wat meer ervaring. Dat is ook een groot verschil.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:52

Bianca handjes boven de dekens :+

gelukkig kan xhipper in elk geval nog rustig parcours verkennen! Kunnen wij nu ook weer rustig slapen :P

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:53

jaja,
alleen vroeg het me gewoon even af ;)

Was ook niet aanvallend bedoeld ofzo hoor :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:53

Ik ga ook nooit stappen voor een concours. Ook niet nu ik groot en sterk ben :D
Met de belgische wedstrijden heb je wel altijd erg mooie feestjes!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:54

mistid schreef:
Maar Marit, zij rijdt haar eerste cross (als combi) daar en jij hebt toch al wat meer ervaring. Dat is ook een groot verschil.

en zo te zien doet Marit het wel goed !!! ;) prachtige palomino pony in je profiel, zeer goede manieren zowel bewegen als springen.!!!!

Maar ik ben idd wel van mening dat ouders een verantwoording hebben. Sterker nog, je hoort zo vaak om je heen dat jonge kinderen (10 a 13 jaar) nog niet mogen crossen van ouders omdat ze het te gevaarlijk vinden en dan is dit wel een tegenovergestelde ;) .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:55

En de ruiterfeestjes vind ik het allermooist *\o/*
Morgenavond weer 1, nadat ik 's ochtends daar heb gereden. Zaterdag om half 11 naar Biddinghuizen voor training, dat kan prima O:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:56

heb 1 keer een feestje gehad de dag voordat ik concour ging, met als gevolg; 6 uur er weg 8 uur waren we er 9 uur de ring in 30 seconden over 9 gediskwalificeerd wegens het niet dragen van witte handschoenen
half 12 thuis, 5 over half 12 telefoon van een vriend; waar ben je je moet starten in het springen ze roepen je om. Nee ik ben gediskwalificeerd; nee hoor dat hebben ze terug getrokken.

En toen was ik chagga en nu ga ik NOOOIT meer naar een feestje de avond voor cc zelfs niet als ik om 23 op bed lig :Y)

bianca1980

_lautje_ schreef:

Groot ben je nog steeds niet.... :') sterk weet ik niet... := maar ouder en wijzer wel.... :D

muts_marijke

ik zou eens moeten proberen een borrel te nemen voor de tijd Mirthe, meestal stuiter ik nu mijn bed smorgens veel te vroeg uit ...'' ik moet crossen vandaag ik moet crossen vandaag... mag mij niet verslapen mag mij niet verslapen... een borrel lijkt me een goed idee! :+ :7 :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:57

bianca1980 schreef:
_lautje_ schreef:

Groot ben je nog steeds niet.... :') sterk weet ik niet... := maar ouder en wijzer wel.... :D

_O- :') Bianca toch

xhipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:58

Ik heb al veel crosstrainingen gehad om te zien of hij het wel kon redden zeg maar, en aangezien hij dat heel erg goed aangepakt heeft zijn mijn ouders er ook meer in gaan vertrouwen. Het is ook mijn enige cross, we zien het min of meer als een oefenrondje.. niet voor 't winnen ofzo.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:58

LAU weet wie het zegt... <3

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:59

ik heb vorig jaar wel 2x een feestje gehad voordat ik moest crossen maar had de paarden dan wel al klaar staan. Hoefde alleen nog maar nuchter te worden :P

Bianca volgens mij heb je wel een punt...

MM jij snapt hem!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:59

Haha Marijke, ik sms altijd iedereen wakker en val dan zelf in slaap _O-

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:01

bvw schreef:
ik heb vorig jaar wel 2x een feestje gehad voordat ik moest crossen maar had de paarden dan wel al klaar staan. Hoefde alleen nog maar nuchter te worden :P

hahahahahah en dat is denk ik nou juist het punt.... :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:02

reed toen wel in de prijzen met Wiso :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:03

Haha west idd wie het zegt. Iemand die net zo groot is als ik :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:08

h2 voor de L/M/Z is trouwens erg mooi geworden
Afbeelding

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:09

mooie hindernis hoor! Ze zijn echt flink bezig zeg, zal binnenkort ook weer eens gaan spieken :+

ai_luf_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:18

wat is er mis met uit gaan de dag voor dat je cc hebt?
als je niet al te vroeg moet opstaan. bij mij werkt het meestal prima. maa das bij iedereen anders. je moet het gewoon een keer broberen, en dan zie je vanzelf wel of dat goed ging :P