mistid schreef:Bianca, de scholenfeesten zijn tegenwoordig tot 2 uur 's nachts en daar komen alle kinderen smoor en smoor bezopen weg die er tot zo laat blijven.
Mijn ouders zijn in dat soort dingen heel resoluut, ik mag niet stappen de dag voor ik wedstrijd heb. Er wirdt met een ruiterfeestje ofzo wel eens wat gesmokkeld of als ik pas tegen de avond moet rijden, maar voor een cross wil ik nieteens stappen!
allemachtig, dan ben ik ook wel heel ouderwets, maar van mij hadden ze dan ook niet weg gemogen. Tis of pony rijden of stappen met wedstrijden betreft. Ik ga zelf niet eens de deur uit voor een wedstrijd....
lekker op tijd naar bed en op de bank hangen ervoor het liefst. Terwijl ik ook nog best wel graag mag stappen hoor (Maar dan slaap ik ook wel even twee of drie uurtjes voor
anders houd ik het niet meer vol en sta ik tegen 2 a 3 uur snachts al te gapen....
Tijdens Chaam had ik de dag ervoor mijn vriendje op bezoek, dat is ook niet echt bevorderlijk zo aan het begin...
sliep veeeeeel te laat door al het geklets (en gefriemel, met als gevolg dat ik de week erna ziek ben geweest, toen zei mijn lijf ook even doe het zelf maar....