De tweede keer is idd de 23e Mootje, je kan dan altijd weer met TG, Noor of EB Heb niets meer gehoord van mijn zadel helaas, misschien volgende week!
gr_roos
Geplaatst: 16-12-10 17:03
Texelse goed nieuws,als ik der wel laat dekken kan ze evengoed meedoen. Zal wel weer weekendje worden en als je een jury nodig hebt dan lees ik het wel.
texelse
Geplaatst: 16-12-10 17:05
Eerst maar lekker aan jezelf denken Roos, de rest (behalve Rabette natuurlijk) is nu even bijzaak.
Nogmaals sterkte ermee, en we zien elkaar wel weer ergens op een sgw.
TeeGee
Geplaatst: 16-12-10 17:07
Ik heb ook nog niks gehoord van mn zadel...
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de eventing kalender.
TG en Snoekiej: hebben nog niets gehoord van hun zadel. Balen hoor! Billy: vind het een hele mooie kleur bij mensen met een lichte huid met sproetjes en groene of blauwe ogen. Roos: je denkt dus alweer voorzichtig aan sgw-wedstrijden. Dan moet het wel goed gaan met Rabette. Hopelijk blijft dat zo!
De regen komt hier al een paar uur met bakken naar beneden. Doordat de grond nog hard is zakt het ook niet weg en is alles bedekt met een laagje water buiten.
rowo
Geplaatst: 16-12-10 17:25
Ik heb de hele middag geslapen Echt apart hoeveel ik slaap afgelopen dagen, niets voor mij. Net het uiteten met vriendinnetje en vriend voor morgen ook afgezegd Hier sneeuwt het al de hele middag maar het blijft niet liggen. Het dooit behoorlijk dus het is 1 natte drap.
@ Billy: ik vind het een mooie kleur Maar moet idd wel echt bij je gezicht en huidskleur passen.
@ Texelse: wat leuk dat de datum van SGW Texel is verschoven. Dan is het miss ook nog een optie voor ons voor een weekendje
@ Karen: wat balen dat je nog niks van je zadel gehoord hebt. Waarsch dus geen kerstcadeautje?
@ Noor: wat goed van je dat je nog netjes met um gepraat hebt Volgens mij was het meer van: bedankt en tot nooit ziens
Dat is nog eens een keer wat anders dan een standaard pakket
_Noor
Geplaatst: 16-12-10 17:34
sanurie
Geplaatst: 16-12-10 17:37
Na dat is niet echt wat je verwacht in een kerstpakket. Paarden staan weer binnen en nog op tijd ook. Kwam thuis en het begon met sneeuwen en het is wel aardig natte sneeuw maar toch zie je nu al een wit laagje, hopelijk blijft de weg wel goed anders is naar les komen moeilijk.
Heb weer even 6 paginas bijgelezen en dus lang niet alles onthouden!
Kan wel merken dat er in het topic tegenwoordig een dosis testosteron rondloopt, de dames kramen pittige dingen uit
Leuk kerstpakket...
Ohja aan de buitenkant zie je wél verschil tussen een dames en heren jas
Ik ben ook benieuwd naar de sgw kalender. Helemaal welke nieuwe sgw hier in het noorden komt want ik weet ook waar ze ergens bezig waren het te organiseren. Ben dus benieuwd of die er nu bij is gekomen!
ik heb een espresso apparaat gekregen, dat stel ik toch iets meer op prijs.
bvw
Geplaatst: 16-12-10 17:57
billy1 schreef:
BVW Oenkerk. Lekker noordelijk
Nou of je zo'n kerstpakket van je baas wil krijgen........
Oh daar heb ik vorig jaar een keer getraind, hadden ze erg leuke hindernissen
_lautje_
Geplaatst: 16-12-10 18:19
Dorien: Ik vind het een mooie kleur. Welke kleur heb je van jezelf? (zou opzich ook wel eens echt rood willen proberen, heb het ook weleens rossig gehad)
caro29
Geplaatst: 16-12-10 18:20
Heb ik een uur eerder vrij van werk doe ik gewoon even 1 uur en een kwartier over 43 km!! Ik haat echt wintersweer. Het was spiegelglad en de weg lag vol sneeuw. Ik start met de cross dit jaar weer in westerbork als het goed is. Hoef dan minder dan een half uur te rijden . Voor de rest zal ik weinig nederlandse wedstrijden rijden denk ik. Vasse en barchem wil ik ook nog starten. Weet iemand of de wp's die je haalt in het buitenland ook meetellen voor het NK? texel lijkt mij gaaf maar veels te ver weg. Zit nu de laatste van de kur van gisteren te kijken. Vind de vos die voor laura bechtol...startte ook gaaf van Stovold. Vond mistral niet top maar wel een gaaf paard! Sisther is een mooie opvolger voor Toot. Leuke muziek heeft Edward vooral het begin..
@ noor dus de stagair vond jouw wel lief @ billy dat vind ik een mooie kleur @ Texelse ik ben heel benieuwd naar de nieuwe cross in het noorden vooral waar die is. Ik heb er hier nog niks over gehoord @ sussie dat kerstpakket Ik krijg waarschijnlijk geen kerstpakket want ben nu nog UZK
kimdepim
Geplaatst: 16-12-10 18:24
Er kwam in Norg ofzo toch ook een cross?
Haha dan kijk je wel even raar op denk ik als je dat in je kerstpakket vind.
Het is hier overigens helemaal wit Niet echt waar ik op zat te wachten. Moet zo nog met beide paarden op pad. Ik denk dat ik de grote deuren maar open gooi en de trailer naar binnen rij zodat de paarden normaal op de trailer kunnen. Ik heb geen zin in die glijerij .
Ik zou morgen vrij zijn, maar het werk belde of ik even een aantal uurtjes kon komen smorgens omdat degene die er hoort te zijn eerst met haar dochten naar een kerst iets moest. Dus ik zal even een paar uurtjes werken, paardjes rijden en dan richting Vief.
@ Billy: ik vind het haar in ieder geval wel erg mooi staan! Denk dat het jou ook wel leuk staat. Wel opvallend inderdaad . Ik ben benieuwd wat het word .
Caro: mijn moeder kreeg toen ze voor het uitzendbureau werkte altijd van het UZB een kerstpakket. Misschien dat het UZB waar jij voor werkt dat ook doet?
Ik denk trouwens dat ik ook niet echt blij zou zijn als mijn werkgever zoiets in het kerstpakket zou stoppen. Ik krijg dan ook rare ideeën bij die werkgever.