Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Vivre schreef:Ik heb vorig jaar de oefencross in B-N gereden; was heel netjes geregeld! Ze begonnen later ivm de bodem (licht bevroren) en ik wou toch lager springen in het parcours en dat was ook geen probleem. De cross zelf start je vanuit een starthok met starter, op de wei in de buurt van de springring. Dan had je op de wei iets van 3 hindernissen en dan ging je het zandstuk op waar altijd de crosshindernissen staan. Je had vrijwel bij elke hindernis de keus uit 2/3 hindernissen. En je had een simpele route en een moeilijke/langere route en die kon je zelfs combineren. Ook als je een hindernis/lijntje opnieuw wou, was dit geen probleem. Het was vond ik echt geschikt voor alle klasses van a pony tot Z. De route was alleen voor sommige lastig te onthouden. Ik heb het volgens mij nog op film, zal even kijken of die toonbaar is en of ik hem (tijdelijk) op internet kan zetten.
hetismij schreef:Oke klinkt wel als een goeie oefening dusdenk dat ik me daar ook voor ga opgeven dan. Hebben ze daar toevallig ook een waterbak met insprong?
caro29 schreef:Mijn lijstje voorlopig in Ned start ik L en Dld VA
9-4 Osterbrock? VA
16-4 Westerbork
Mei? Uelsen
25-6 Obenstrohe Dld
Juli? Neu Versen of Dld
14-7 Rhauderfehn Dld
22 tot 24-7 Ermelo
27/28-8 Oenkerk
3/4 -9 Loningen Ehren Dld
16/18-9 Dörpen Dld
2-10 Vasse
28/29-10 Barchem
De starts in duitsland zijn onder voorbehoud.
Van deze wedstrijden weet ik zeker dat er Nederlanders worden geaccepteerd Osterbrock, Rauderfehn, Löningen, Boën Bunnen, Neu-versen, Westerstede, Nordhorn, Emsbüren en Vechta.
Voor de overigen moet dat eerst nog uitgezocht worden. Ik mis ook nog de datum voor Vechta. Deze wedstrijden zijn allemaal max 130 km van mijn stal verwijderd. Misschien ook een leuk idee voor andere nederlanders.