Dat jonge dier waar ze het toen al over had? Zou wel sneu zijn als dat ook niet het paard is waar ze naar zoekt.
marielle123
Geplaatst: 17-02-09 20:54
een afzien dieet ahaha
otbijt.. 1 appel of een sinaasappel
tussen door.. magere buillon met 1 soepstengel..
lunch: zo veel mogelijk sla, of groente met 1 ons kip/vis of mager vlees
tussendoor: magere buillon met een soepstengel
avond: groente met 1 ons vlees.
savonds later een appel of een sinaasappel..
en dat 28 dagen lang.. en dan ben je als het goed is slank,. nu zal ik wel commentaar krijgen dat het ongezond is enz enz.. is misschien ook wel zo.. maar te zwaar is ook slecht.. hoge bloeddruk/ suikerziekte / hart vaat ziektes
dus eerst ff wat kilo's kwijt en dan weer gezond normaal eten..
Ik heb de eieren nu door de salade gegooid, dat ging wel. Maar anders is het bikkelen om ze weg te krijgen! Morgen hoeven we er iig geen 9 meer, maar 2 tot 4
ik doe ook niet aan dieeten.. ben 1,74 en weeg rond de 65 kilo, dit al 4 jaar lang. Als ik te zwaar wordt snoep ik gewoon een paar dagen niet en dan ben ik zo weer terug op normaal gewicht.. Verder eet ik iedere dag stukje fruit gemiddeld 8 tot 10 boterhammen en nog avondeten en koekjes savonds.. Ik drink genoeg en sport ook zat..
Sim
Geplaatst: 17-02-09 21:57
Hilde_ schreef:
Smaakte ook goed. De eieren vond ik nu wat minder, ghehe. Thee drink ik eigenlijk nooit, dus had een glas optimel ipv thee genomen.
Hmm ik mag zometeen mijn steak en moet daar nog mn eieren van vanmiddag bijnemen. Denk dat ik ze maar even vlug roer, dan krijg je ze makkelijker weggewerkt.
Ha ha, da's een goeie, Amber. Ook jij hebt niet echt een dieet nodig, dus dat scheelt weer. Ik daarentegen met mijn 1.70 en 83 kg moest dus echt wat aan de lijn gaan doen voor ik dichtgroeide. Ik geloof dat ik al aardig op de goede weg ben met mijn - 9,5 kg.........
Amber_
Geplaatst: 17-02-09 22:12
Vind geweldig knap hoor !
Trouwens die springwedstrijd is voor iedereen, waar Mel het over had .