Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simmie schreef:Dat is wel balen Rayo. Misschien hebben ze het ondanks je mail verkeerd begrepen. Maar zuur is het wel.
Ik moet zeggen dat de lengte van de wachtlijst me nog wel meevalt. Had 'm langer verwacht eigenlijk. Maar ja, da's makkelijk praten als je er niet op staat.
_Mel schreef:Oke dankje! Nouja heb me gelijk ingeschreven. Dus hopelijk heb ik alles op tijd klaar zodat ik me nog in kan schrijven
Dusty_Dilly schreef:_Mel schreef:Oke dankje! Nouja heb me gelijk ingeschreven. Dus hopelijk heb ik alles op tijd klaar zodat ik me nog in kan schrijven
Volgens mij kan je je gewoon inschrijven voor de oefencross Vlietland.
Dat heb ik ook gedaan en bij mij vroegen ze er niet naar. Ik wist namelijk ook niet dat je KNHS lid moet zijn.
Intussen heb het snel maar aangevraagd..!(duurde iets van 2 wkn)
Simmie schreef:rayo schreef:Maar 3 crossen achtereen zouden wij met 1 paard nooit doen, maar dat is per persoon verschillend natuurlijk!
Ik ook niet, maar je moet ze de kost geven die het wel doen.![]()
2 weekenden achtereen vind ik persoonlijk echt het maximum.
rowo schreef:Simmie schreef:
Ik ook niet, maar je moet ze de kost geven die het wel doen.![]()
2 weekenden achtereen vind ik persoonlijk echt het maximum.
Ik heb het vorig jaar met Calyp wel gedaan, ook al was het een eenmalige actie. En het laatste weekend was ie nog het heetst ook. Je moet gewoon je door de weekse training er op aan passen. Hij kreeg gewoon 2 dagen rust die week, 2x buitenrit en 1x dressuur.... Bij hem ging het prima iig, met de jonkies zou ik het idd ook nooit doen.
Overigns ben ik ook wel benieuwd hoe dat gaat met die maandoverschrijding. Anders hadden ze de regel net zo goed niet in kunnen voeren.
Mijn planning is iig helemaal gewijzigd... ik ga pas in juni, of miss zelfs september, weer crossen.