[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:25

Balen Mandy Ach gut
Ooh haha Hilde, dan klopt dat wel Tong uitsteken ik kon de naam wie erop reed niet meer bedenken, maar dat was jij dus Lachen
Jammer van zeurende collega Ach gut
Ik had ook zo'n zeurende collega (jaja ik heb van het zomer gewerkt *LOL* bij de buurman, op tuigpaardencc, verdiende wel lekker, maar daarvoor moest ik wel allemaal commentaar opvreten Nagelbijten / Gniffelen
Want er was 1 gezin (waren altijd 2/3 van mee) die op alles wat ik deed commentaar had. En toen had ik last van mijn polsen, en had ik mijn braceno om. Toen zei ik dat het niet nat kon worden, gaat die vrouw vet hard in mijn oor staan toeteren dat ik dat paard af moest sponzen. Toen ben ik een rondje gaan lopen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:26

Het zal ook wel komen doordat ik Vorstin al heb vanaf 1,5 jaar. Ik heb nooit paarden hoeven kijken, mijn ouders hebben Vorstin zelf voor mij 'uitgekozen'. Het lijkt mij in ieder geval erg moeilijk. Je moet inderdaad een paard hebben wat leuk kan lopen, geschikt is voor wat jij met hem wil doen, maar hij moet ook bij je passen en je moet er een klik mee hebben.
Hoe is het eigenlijk met Amati Haha!? Ik blijf een fan van hem.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:00

Ach gut Rowo..
Ik ben vandaag voor de katste poedersuiker na mijn werk gegaan. Ik zou extra moeten werken in het andere filiaal, staat er gewoon niemand voor mij op. Ben maar naar huis gegaan. Eerst bij mijn schoonzusje taartje gegeten, want ze was vanochtend geslaagd voor haar rijbewijs. Ga zo ff lekker rijden en vanmiddag ff Remember scheren (haar hoofdje moet nog gedaan worden).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:33

Hmm Handig BV!! Nors opkijken
@Rowo: Getverdegetver, snap dat je je kl*te voelt Ach gut
@Mistid: Er zijn van die zeikerds!! Knipoog

Ik had alleen nog op internet sportpaarden zitten bekijken, maar had nog geen 1 live bekeken. Wolin zou ik eigenlijk gaan doorrijden voor de verkoop, werd opgebeld door mijn oude stageadres (stal waar ik nu sta) of ik een poging wilde wagen, en eigenlijk voelde het na de 1e keer rijden al goed. Na verloop van tijd verzon ik een smoes om haar niet te hoeven voorrijden Bloos , mijn moeder en ik vonden haar wel heel erg leuk. Werd toen paar dagen later op stal opgebeld door mijn moeder dat ze Wolin wilden kopen Haha! .

Bram hebben wij 13 jaar geleden gekregen op Prinsjesdag, hiervoor was het ons verzorgpaard, hij is dit jaar 26 geworden.
Megan kennen we al vanaf 9 maanden toen ze over was gekomen uit Ierland (samen met haar broer, lelijk dat ze waren) toen was ze van de manege, is ze verkocht aan een man die haar voor zijn zoontje wilde hebben en toen dat niet klikte, werden wij gebeld of we haar dan over wilde nemen, we hebben direct ja gezegd Ja .

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:56

goedemiddag

mistid: mmm niet leuk werken!
Gelukkig heb ik erg leuke collega's Haha!!

Net met mars op buitenrit geweest, en die had echt energie te veel! haha, was wel even lekker,
Voelde me been toch wel, maargoed, was waarschijnlijk ons laatste ritje dus niet piepen!

bv: nou lekker zeg!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:07

Rowo balen man Boos!

vief jah, oke maar ik wil geen paard meer zadelmak maken Knipoog en tis gewoon lastig Clown maar goed we zien wel ik blijf rustig kijken..

Bv lekker wou dat ik dat een x had Tong uitsteken

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:13

Snoekiej: Amati gaat goed! Heb er nu een paar keer mee gesprongen onder het zadel en dat pakt hij super op. Het is echt een scheetje. Veruit het braafste paard dat ik heb.
Neem hem binnenkort mee naar springles.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:22

Ik ga even op bed.. voel me weer niet lekker Boos!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:48

Hey! Hier is het fantasties weer. Om 16:00 uur geef ik de brui aan het werk en ga ik met de Shof lekker een buitenritje maken...

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:53

geef je groot gelijk jenga!
hier is het ook lekker weer.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:17

Idd jenga lekker hoor Lachen nu het nog kan Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:03

sterkte rowo.. weet hoe het voelt, dat ik in het 1e jaar in deurne zat ging het ook uit na 3 jaar.. is echt raar dan

heerlijk gesprongen vandaag

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:07

Sterkte Rowo!
Luxket, fijn dat het springen goed ging. Ik ga vanavond ook naar springles.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:14

Mooizo Luxket!
Fijn dat het ritje -ondanks je been- lekker was Ilse Lachen
Lekker Jenga Lachen
Verder is het wel superleuk werken wat ik doe Lachen Heb nu de hele winter vakantie, buitenseizoen weer aan de slag Vork en dan eerst even nog gedonder maar daarna hebben we veel rijders, die gaan voor hun rijderslicentie, en dan zijn er ook vaste grooms. Nouja ik weet al bij wie ik dan groom ben, dat hebben we al meegedeelt.

Net ben ik van Yoeri afgevallen Bloos!
Ik was even zonder zadel en hoofdstel erop aan het galopperen, komt die k*thond er ineens aan gerend, Yoeri begon te bokken en dat kon ik nog wel uitzitten, maar toen ging hij nog een keer en dan echt 'hobbelen' (bok-steiger-bok-steiger) nouja en toen hing ik ernaast, ging ie rennen hing ik voor zijn hals, toen maar 'ho' geroepen en toen stond ie stil, toen snel losgelaten maar zette hij net een stap naar voor, op mijn voet Nagelbijten / Gniffelen , dus ik duw hem terug meneer snapt de boodschap niet en gaat nog even met zijn volle gewicht er op staan. Bloos

Nouja dat was mijn avontuur wel weer.
Vanavond wss naar het NIC met een vriendin, ga ik zo even vervoer regelen. Of bij oma op visite kan ik het ook noemen Clown

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:19

Goeiemiddag Lachen

LZ: balen dat je Hattem niet kan rijden Ach gut
Melanie: leuke pony is dat zeg Haha! Wel balen dat je Turijn weg moet doen Ach gut
Rowo: jeetje wat ontzettend naar zeg Ach gut Kan me voorstellen dat je je goed beroerd voelt... Heel erg veel sterkte de komende tijd! Ach gut
Mistid: auw klinkt pijnlijk Ach gut Veel plezier bij het NIC!

Ben deze week erg druk met school, morgen moeten we ons project inleveren. Dus we moesten het nog afronden en de puntjes op de i zetten maar het is klaar Haha! Ben ook al hard aan het leren voor de tentamens die over 2 weken beginnen, druk druk druk dus Tong uitsteken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:34

Ooh het is een beetje dik zie ik.

Pff dat klinkt best druk Tez

Nouja zeg nu is mijn telefoon ook nog overleden Lips are sealed mijn zusje en ik delen de lader, ne ja, hij moet natuuurlijk met haar mee op vakantie Nagelbijten / Gniffelen

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:08

mistid: Auw, pijnlijk!
Tezz: Succes nog met je project Lachen

Ik heb vandaag ook een buitenrit gemaakt, was echt mooi weer, maar wel een beetje koud.. Bimob was ook lekker druk, en dan moet je net weer heel veel trekkers en vrachtwagens tegenkomen, haha Clown

Edit: Heb trouwens een beetje mijn profiel aangepast, weten jullie nog een beetje wie ik ben Knipoog haha

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:35

Zo mijn prei-ovenschotel staat in de oven.. Huiskamer is al bijna opgeruimd dus nu even lekker relaxen en wachten totdat mijn eten klaar is Cool

Mistid: Pijnlijk Ach gut
Corien: Denk idd dat dat veel scheelt Knipoog

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:52

Zo ook weer terug van paardje.
Heb lekker gereden, er kwam halverwege een vriendin van mij bij in de bak met der 2 ijslanders.
Ze vroeg of ze der bij mocht en of ze een van die ijslanders los kon laten lopen, terwijl ze de ander ging rijden.
Nouja vind ik geen probleem, als die in de weg loopt rij ik der gewoon overheen Clown
PD vond het meteen helemaal gezellig, al was die loslopend ijslander bang voor hem Clown
Vind ik dan wel mooi dat er een vreemd paardje los in de bak loopt en daar heeft ie dan weer niks van.
Dat ijslandertje rollen en gek doen, hij kijkt er niet eens naar Clown
Ga zo maar eens eten en weer even leren.

Klinkt pijnlijk Mistid Ach gut

Heb vanaf volgende week, elke week parcour springen. Eens kijken hoe dat gaat.
Dan sluiten we het in december af met ons springdebuut.
Ben wel beniewd, als het niet gaat, ga ik toch even springlessen volgen op vrijdag.
Maar opzich is dat parcour springen niet veel anders,
je krijgt niet echt les maar wel de tips en opmerkingen die net handig kunnen zijn omdat je er zelf niet op let.
En hij kan het makkelijk, merkte toen op de andere stal met de privespringlessen dat ik het daardoor ook wel makkelijk kon oppakken.
Alleen die controle moeten we aan werken, nouja ik, en hij moet leren luisteren Vork
Al gaat het met de dressuur nu echt onwijs goed, heb eigelijk nooit meer dat ie onder mij vandaan dendert ofzo Clown

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:26

@ Rowo;
@ Melanie: Erg leuke pony, Knipoog
Heb het ook wel stiekem voor bonte ponys!
Myn vorige was er ook een! Lachen

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:34

Vervelend Rowo, sterkte!
Liep dus goed af Mistid, behalve je voet.
Leuk Ingrid, ijslanders zijn wel leuke paardjes.

Ik heb gisteravond springles gehad, vanmorgen had ik om 8 uur alweer dressuurles.
Nieuwe instructeur, bekende jury, goed proefgericht geoefend.
Zondag heb ik voor het eerst sinds een half jaar weer eens een dressuurwedstrijd, was even lekker om vanmorgen weer even wat puntjes op de i te kunnen zetten.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:41

Goedenavond!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:51

Ilse, fijn dat je nog een buitenritje met Mars hebt gemaakt, ik ben benieuwd hoe morgen de keuring verloopt.
Biem, jij ook al lekker op buitenrit geweest.
Heleen, jij bent lekker fanatiek bezig
Mistid, klinkt pijnlijk, pechvogel
Ingrid, zo te horen is PD een relaxt paard

Ik heb vanmiddag ook lekker gereden, de bak was fijn en Undercover had er zin in. Van mij mag het nog wel een tijdje dit weer blijven.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:09

Ing fijn dat het goed ging Lachen ijsjes zijn grappig Haha!
heleen klinkt lekker Haha!
MIstid wel comies moment.. allen het-op-de-voet-staan-moment niet Nagelbijten / Gniffelen

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:15

Ik ben volgende week 2 dagen op Vlieland, Ijslanders behandelen. Pling