rowo: Leuk! Wij gaan rond half 3 weg dus dan zijn we er tegen 4 uur denk ik. Je gaat voor de dressuur lopen denk ik dan he, anders zie ik je misschien nog bij de dressuur!
Hier ben ik weer!!! Ik ben terug uit Rome, het was echt helemaal top! Ben de laatste paar dagen alleen wel ziek geweest, en nu ben ik ook nog niet helemeaal aangesterkt, dus ik weet nog niet zeker of ik Princenhage morgen ga starten. Hoe is het hier geweest?
Net dressuurles gehad. Ging niet zo fijn . Hij was niet lekker ontspannen, en ik kreeg hem ook niet lekker ontspannen.
Zow even een broodje eten en vanmiddag cross lopen in Nijerbekoop. Daarna moet ik tot 8 uur werken . Morgen heel de dag in Nijerbekoop, neem m'n camera wel even mee .
Zo ben ook weer thuis. Gister avond uit eten geweest met vrienden en daarna naar noordwijk geweest. Was wel heel gezellig. Had alleen weer ruzie met m'n vriend. Hij is echt een heel jaloers type en ik stond met een jongen te praten en meten gaat die helemaal flippen. En ik stond alleen nog maar te praten. Nouja ik ben maar weg gegaan want ik had echt geen zin in z'n geschreeuw. Kreeg echt moordneigingen van hem. Ik heb het maar opgegeven en uitgemaakt er valt echt niet mee te leven zo. Nouja voor de rest was het wel gezellig Ga maar even bijlezen
Ik heb ook nog 1 logo liggen en 1 geel dekje. Als het goed is maakt mijn schoonmoeder die vandaag vast en dan rijden we morgen allebei met een geel dekje.
Rowo: ik ken je gevoel wel een beetje.. Ik heb voorlopig ook nog wel wat leuks om te rijden maar SGW zit er denk ik de komende jaren niet meer in. En dat is erg balen als je net verslaafd bent geraakt!
Welkom terug Snoekiej! Fijn dat je het leuk hebt gehad. Wel balen dat je beetje ziek bent Kim: balen dat Loempia niet zo lekker ging vandaag Rowo: succes vanavond
Om half 1 van huis gegaan en 7 uur later weer terug. En alleen maar 1 uurtje werkcollege gevolgd. Gastcollege helemaal gemist Het OV en vooral de NS was vandaag echt drama