Goeieavond 
Was mijn avondje wel
Eerst Fred gereden, ging lekker 
Daarna Unic gedaan, kom ik in de buitenbak aan, wordt ze ineens knettergek
Gister daar gereden, niks aan de hand.. Het eerste rondje bleef ze telkens dreigen met het omhoog komen, op een gegeven moment pakte ze het even aan, toen haar rustig weer teruggepakt. Het rondje erop begon ze echt te steigeren.. Daar was ze de laatste tijd net vanaf, raar dier
Ik had natuurlijk weer geen zweep bij me, dus kom haar niet op haar flikker geven. Toen er maar afgesprongen om haar een trap te verkopen, op het moment dar ik ernaast hang begint ze onwijs te rennen
Dus ik haar maar losgelaten, dus zij als een gek naar stal. Ik vanuit de buitenbak naar mijn vader geschreeuw, want die was buiten aan het werk. Het laatste stukje waar ze het pad op wou rennen glijd ze op de stenen onderuit. Ik was nog in de buitenbak, achter de bomen dus zag niks.. Toen ik bij haar aankwam zag ik vanaf veraf al dat haar benen helemaal onder het bloed zaten
Ik schrok me echt dood! Maar snel de benen afgespoten om te kijken waar het vandaan kwam. ''Gelukkig'' waren het alleen grote schaafwonden die als een gek aan het bloeden waren. Na 5 minuten werd het bloeden gelukkig minder, dus maar gewassen met betadine en daarna acederm erop gedaan en met haar gaan stappen.. Ze loopt niks kreupel, maar morgen zal alles wel dik zijn.. Ik schrok me echt even dood