(alsof hij dat niet doorhad
maargoed
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maargoed
)
Later op de ochtend was het wel weer schoon.
)reeskees schreef:andrea: Als je op die link klikt, krijg je niels. Als je daarbij "next page" aanklikt, komen na de fotos van NIels, 3 fotos van mijen volgens mij kom jij daarna met rugnummer 47. Klopt dat?
Ze pakte de dubbel toen op 1 galopsprong, doosje. Ik heb het nog op film staan en elke keer als ik het weer zie dan denk je steeds weer van Oeh, dat dat goed is gegaan. Gelukkig heeft ze dat nooit weer gedaan
..
haha 

maar zag er wel goed uit, voor zover dat kon worden beoordeeld

en blijft mooi op lengte!
Gelukkig had Killea niks aan de benen, alleen een klein schaafje op haar lip. Met mij was ook niets aan de hand dus weer opgestegen en de lage kant nog maar een keer gepakt. Rest foutloos uitgereden.

.
De eerste onbekende oefening lijkt mij de pirouette in contra-galop 

miss_jumpy schreef:Simmie, dat is schrikken! Ik hoop niet dat je morgen helemaal stijf bent. Gelukkig kon je daarna wel het rondje afmaken!
miss_jumpy schreef:@ Tal, ik ben ook geen springheld hoor, maar zo tot 1 meter gaat wel goed. Maar dat toch wel overdreven rijden want stel je voor dat ie zelf niet snapt dat ie over de hindernis heen moet
Misschien leert hij daar dan wel wat van voor de volgende keer 

en in de andere hal de wedstrijd rijden? Niet echt groot heh.
Best leuk zon verkleed wedstrijd!