Ik weet nooit of dat het pijn zal doen of niet. De ene keer is het pijnloos en de andere keer aaaauwwtch.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet nooit of dat het pijn zal doen of niet. De ene keer is het pijnloos en de andere keer aaaauwwtch.
???? Heel bizar :/! Had ze rare dingen gedaan de laatste keer dat gaan oefen was in Bloso? Echt mottig
!!!! Tis hier precies geen goed begin van het seizoen en tis nog niet eens begonnen
! mila_furrie schreef:Hier echt slecht nieuws. Pees is gescheurd. 3-6 maand enkel stappen. Daarna zien we wel. Voor mij dus geen cross dit jaar :-(
). Ze was heel stil in de aanleuning, geen enkele tegen de hand en dit zelfs zonder martingaal want hij was net kapot gestaan.
hopelijk geneest het snel en kun je snel terug beginnen crossen!
geef de moed niet op en laat ze lang genoeg rusten
in totaal een 5de plaats maar was echt niet verdiend
ik moet dringend ook eens gaan oefenen voor Waregem ö
.
! Van wie was die junioren stage?
, ze heeft eigenlijk nog nog zo gespierd gestaan. Tis ook de eerste winter dat ik haar heb kunnen doorwerken.
Heb deze winter veel rare dingen gezien op dressuurwedstrijd! Heb er m'n bedenkingen bij maar zal er maar geen uitspraken over doen.