Daar moest ff een pbtje van dochterlief aan te pas komen . Jammer dat ik niet kan komen kijken zaterdag, had Eef graag aangemoedigd! Ga oefenspringen met de zwarte!
Sim, 10 uur is een mooie tijd. Mocht ik dan nog de trailer meenemen dan kan ik proberen om om 9 uur bij die dealer te zijn en dan kan ik gelijk door naar de cross. Even met Rem overleggen
Ik lees nu Tess Gerritsen, die vind ik echt heel leuk. Lees nu een romantische triller van haar, is een van haar eerste boeken. Straks begin in met Harlan Coben en heb ook nog de nieuwste van Baantjer en de Waal liggen
Mootje: Haha, ik durfde niet te zeggen dat ik zo ook een keer 3 halte's te laat merkte dat ik eruit had gemoeten en toen moest ik 2,5 kilometer terug lopen
Zit nu beneden achter de balie, werd net gebelt door een hijger... Heb hem snel doorverbonden met de grootste lomperd van onze gemeente haha, die heeft zich lekker uitgeleeft.
Rosa! Zaterdag loopt er nog iemand met ons mee, die is volgens mij nu alweer aan de dunne
Ik las vroeger ook ontzettend veel. Alle boekenkasten op school had ik in groep 6 uit, toen heb ik in groep 7 nog een aantal die ik mooi vond weer gelezen, en toen heb ik de halve bibliobus uitgelezen. Inmiddels kom ik er niet zoveel meer aan toe. Ik vind Literaire Thrillers (Nederlands) vooral leuk. Nieuwe buren, de reunie, noem maar op.
Ik ga zaterdag ook kijken in renswoude maar kon nergens de tijden vinden van de klasses, bedankt vor de info meiden , ik denk dat wij dan rond 10 uur gaan.
Goed nieuws dus Vief! Mirthe: is goed hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Mijn gestoorde hond loopt ook gezellig mee.
Haha, die man zei: hhhhhhhhhhhhhheb jij 10 minuuuuuuuten voor mij hijg hijg Ik zei: eh, als u even geduld heb dan heb ik zometeen alle tijd voor u (met zo'n stemmetje haha) en toen ging ik hem snel doorverbinden. Schijnt wel vaker te bellen haha.
AntheaV
Geplaatst: 06-06-12 15:06
Rosa: goed bezig Vief: Goed nieuws dus voor Merel!
muts_marijke
Geplaatst: 06-06-12 15:09
@ F_E het is ook echt snert-weer! @ Rosa dat zijn echt helemaaaal niet mijn boeken kwam al amper door de tekst heen die jij geplaatst hebt @ Vief fijn dat ze van het weekend mag starten!!!! @ Rosa jak een hijger!