Mirthe ik denk steeds dat je nog maar 14 bent maar dat is natuurlijk helemaal niet zo
Haha, daarmee zit ik ook steeds in mijn hoofd! Ik kreeg al een heel raar beeld bij de spierpijnverhalen. Ik ben stiekem trouwens wel heel benieuwd hoe gek je gedaan hebt dat je die spierpijn wel verwacht had Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit spierpijn van gekregen heb. Uitdrukking Billyhoppen is nieuw voor me, of heet de scharrel Billy? Als ik hakken aantrek voel ik me gigantisch trouwens. Ik kijk dan over iedereen heen. Vooral de vrouwen zijn altijd zo iniminie dan. Ik heb geen echte vaste collega's en er dus ook nooit mee kunnen scharrelen. Mirthe nog sterkte met je oma. Sim Ik vind een witte broek bij een cross-outfit altijd heel erg mooi staan. Ik denk dat ik zelf ook voor wit zou gaan als ik ooit aan het crossen kom. Stiekem ook een beetje omdat ik met die broek altijd beter blijf plakken. Beli ben je preventief aan het temperaturen vanwege de rhinopneumie?
Viesje staat weer lekker in de kudde en het gaat stukke beter! Blijkbaar is hij stiekem toch wel beroerd geweest van zijn buik, want gisteren draafde hij bijna de stal uit. Ik heb hem op de wasplaats lekker gepoetst en gekoeld en op de terugweg door de binnenbak gelopen en daar trok meneer weer een sprintje! Het gaat dus echt veel beter. Plek is nog wel warm en gevoelig, maar veeeeeel kleiner en je kunt er ook aan zitten zonder dat je zijn achterbenen in de gaten moet houden. Hij krijgt nog twee dagen metacam, hopelijk blijft het daarna zo goed gaan.
@ Sanurie das indd ook wel een leuk idee! Thanx! @ Magreet jammer dat ze het niet serieus nemen! @ Texelse bij jou nemen ze het ook al niet serieus?! Bij jou gaan er toch wel elke dag mensen met de trailer het eiland af lijkt mij?! @ TG jeetje sterkte met Vossie
Heb gister omdat ik lang op moest blijven voor manlief ff internet afgestruind! Kwam wel op een hele leuke 2de cross set! Navy lila! Hebben er volgens mij heel weinig.... http://www.google.nl/search?hl=nl&clien ... mvs=0#i=25
texelse
Geplaatst: 06-03-12 13:12
even kijken wat ik onthouden heb.... @Mirthe: doet aan ochtendgymastiek met een personal trainer achterop (de fiets) @Karen: kreeg minder goede berichten over de Vos @hennydehart: er gaan iedere dag paarden het eiland af en weer op, maar onze voorzitster heeft gemeld dat ze "expert" is en dat er niets aan de hand is. Zelf was ze, voor het negatieve reisadvies van de knhs afkwam, vrijdag nog met een paard naar de Lingehoeve. Maar het water tussen texel en den helder is een prima quarantainemiddel. Nou droom lekker verder. We hoeven helemaal niet paniekerig te doen, maar iedereen kan rustig 2 weken zonder les en zonder wedstrijd, dus waarom zou je het risico nemen om het zelf naar huis te halen, en wat misschien nog wel erger is, een ander ermee te besmetten?
En meer weet ik niet van die 4 pagina's die ik gelezen heb. Sorry. Net weer terug. Van 1 afspraak verval je weer in 3 nieuwe afspraken, maar gelukkig wel een stap de goede kant op want er is een probleempje gevonden dat de kno-arts op moet lossen. En ons nieuwe bankstel is gearriveerd. Heel mooi, maar o jeetje, wat groot. Dat past vast niet in ons "winterverblijf".........
Jeetje indd zeg!! Is dat nou zo'n moeite ff 2 weken niks.... Gelukkig is je bankstelsel mooi! Vreselijk dat je nou weer terug moet naar die KNO arts! Hopelijk niets ergs!
texelse
Geplaatst: 06-03-12 13:43
als het wat oplost is het niet erg, maar nu zijn het ondertussen, de longarts, de kno-arts, de ortopeed en de cardioloog, en om het spul compleet te maken, is er ook nog een akkevietje dat de huisarts zelf afhandelt, m.m.v. "jongste", die me af en toe spuit. Zo, einde medische berichten.....
Evie en Mendy veel plezier, geniet er van!! Voor karen en texelse
Bij jullie ook zo'n strak blauwe lucht? Ik heb buiten wat sprongen neer gezet, Perfect vondt het helemaal leuk. Nu douchen en slapen.... Bah geen zin in als het mooi weer is, maar ik ben echt een zombie aan het worden.
Iets om je een beetje op te vrolijken misschien: had net een mailtje gestuurd naar mijn leidinggevende met het verzoek om mevrouw Connie Feer terug te bellen. En dan het telefoonnr van het plaatselijk tuincentrum erbij.. Complete lachstuip hier op de afdeling.. Ik ben niet zo goed in dit soort grapjes (toch muti) maar deze keer ging het aardig, hij ging echt bellen!
Hij voelde natuurlijk wel nattigheid, maar heeft toch gebeld hahaha. Die arme vrouw bij het tuincentrum ook nog overal rondvragen
tientjeh
Geplaatst: 06-03-12 15:35
Balen hoor Ka! Noor, wat een geweldige grap, hihi. Ik trap ook altijd overal in. En als ze me dan eens echt wat willen zeggen, dan geloof ik ze niet meer.
Hier net bij de huisarts vandaag. Het probleem van mijn doorrijden met paardrijden is gevonden. Een cyste , die ondertussen al flink ontstoken is.
Oei klinkt erg vervelend Jantine! Hopen dat het daarna dan wel over is. Haha Noor goeie grap
Wat een ellendige mensen lopen er toch ook rond. Heeft iemand weer een roddel de wereld in geholpen. Een afgezet wandelpad (loopt over het erf) en wat borden met ' niet aaien' betekend direct dat er ook werkelijk Rhino bij ons is. Dat ze dan nog te simpel zijn om het even te komen vragen.... Ben die roddels nu echt spuugzat, laat er alsjeblieft snel een meldingsplicht komen. *einde frustratie*
texelse
Geplaatst: 06-03-12 15:51
Geweldig Noor, ik, lekker onnozel , moest er helemaal even over nadenken.... Stom Danielle, mensen die voorbarige conclusies trekken, en zelf alvast maar een spannend verhaal verzinnen.