Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:Jeetje, was de cross zo selectief/zwaar? Dat moet dan haast wel.
Lekker getraind Bianca?
Mijn knie vult zich nu lelijk met veel vocht en de beweging word steeds minder, dus ik weet nu even niet zo goed wat het beste is te doen......moet morgen even aankijken, maar ben veel aan het ijsen. De trap op en af lukt al niet meer, krijg de buiging niet voor elkaar. _Sim_ schreef:Balen van je knie Bianca. Dat de waterbak te diep was hadden wij vorige week al gezien. Had degene die je les gaf dat niet gezien dan?
maar die bleven dus even staan..
, maar was ik al te ver uit balans. Ziet er ook zo stom uit. Ik land er recht naast, maar zak dan door mijn benen, vooral op rechts en dat is het moment dat ik mijn teugels los laat omdat het zo'n pijn deed. Ik ben omdat ik toch al zeiknat was door de hele bak gelopen en dan heeft het de vorm van een kommetje ?? zo diep als tot mijn holtes, dus als ik daar weer eens kom, sla ik dat over, de volgende keer heeft mijn paard misschien wat.
_Sim_ schreef:Doe je voor een stukje zelfspot de link van het filmpje hier plaatsen?
, want het filmpje van Rob wilde ik ook mooi maken, maar mijn PC wil het allemaal niet fijn afspelen door de MOV bestanden ?? Vandaag heb ik voor het eerst gefilmd met een digitale film camera omdat ik dacht.....ben ik van dat gezeik af, maar helaas niet dus (tis nu nog erger), Kan de filmpjes alleen op mijn laptop zien als ik ze op 0,25 zet vertraagd en dan is het beeld nog verschrikkelijk slecht (dubbelachtig). Heb wel wat stills die redelijk lijken te zijn voor het idee, omdat ik wilde weten hoe ik nou ben neergekomen, maar dat zal ik morgen even bekijken.
want dit is zo niet leuk meer. Heb alleen die helmcamera film kunnen bewerken, maar dat bleek een ander bestand....ppffff...als je geen verstand van die dingen hebt.
, 4 dagen is nooit genoeg voor mijn knie vrees ik..... 
. Net (of nog niet eens ) 1 galopsprong na de landing.