[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:12

In Zuid holland zijn er volgens mij minder starts. Volgens mij moet je echt in Gelderland, Overijssel en Drenthe zijn voor grote groepen.

Heb ook een minder leuk nieuwtje. Gio zijn wond jeukt en meneer heeft zijn wond opengescheurd. We mogen er ook niet meer aankomen dus spuit er nu maar wat op en waarschijnlijk komt maandag de DA om hem even te verdoven en zijn wond schoon te maken en te repareren.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:13

Super Caro! Weer 2 puntjes erbij dus! Hier in ZH zijn er idd veeeel minder starts. B stuk of 20/30 ofzo, L ong 10/20 , MZ echt maar 4 of 5 ofzo
Fijn dat het verhuizen goed ging Noor. Alleen weer minder van die vrouw. Ze staan nu lekker dicht bij huis toch?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:17

wat dacht je van brabant en Limburg Caro? Dat soort aantallen is hier ook heel normaal. Goed gedaan met je puntjes, wel balen van Gio.

Noor fijn dat het - met wat gezeur - goed is verlopen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:18

Met zo weinig starts gaan de meeste wedstrijden hier niet door denk ik. Alleen bij de kring gaat het altijd door. Hier heb je zelfs op een gewone dinsdagmiddag nog wel 80 starts

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:21

Hier inderdaad ook altijd wel giga grote groepen. Twente hetzelfde verhaal. Vanaf hier is het 10 km tot twente, dus ik ga beide kanten wel op. Achterhoeke en Twente. Overigens bouwen ze in Twente dikker dan in Gelderland.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:26

Mistid, Koblenz ligt idd in Duitsland, ca 2,5 uur rijden van Eindhoven. Hubby was daar voor een motorweekend, en ik ben een nachtje komen kijken. Goed gedaan met Beau en Vos zal wel slapen na dat avontuur :))

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:31

Caro gefeliciteerd met je puntjes, blijkbaar was de cursus houtbewerking nu toch afgerond
Fijn dat Beau goed ging Mistid
Noor fijn dat de verhuizing goed verliep, jammer dan wel van het gezeur.

Het ligt er volgens mij wel aan waar je in Gelderland start want bij mij in de buurt zijn de groepen echt niet zo groot; iets van 50 in de B.

Itsme hoe staat het in groessen eigenlijk gebouwd. Ik denk er stiekem over om mijn B-springdebuut een maandje te vervroegen :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:35

mmmhhh....ik dacht dat je op de KWPN website een PAVO proef had..?? maar denk dat ik me vergis, want kan hem nergens onder vinden. Ik dacht : dat oefen ik dan maandag nog even. Weet wel dat alles voorgelezen word en wat de onderdelen zijn en zo hoor.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:40

Wij hebben al bericht uit engeland. Iedereen is eruit behalve renske en simonne tuytelaars.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:42

Jeetje, was de cross zo selectief/zwaar? Dat moet dan haast wel.
Lekker getraind Bianca?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:03

Zo dat is een slagveld! Wel balen ;(

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:10

Wow dat is wel heftig zeg!! Vind het wel super van Renske :) foutloos in de cross!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:18

_Sim_ schreef:
Jeetje, was de cross zo selectief/zwaar? Dat moet dan haast wel.
Lekker getraind Bianca?

Ja heerlijk (zelfs molenwiek in de as en de steeplehaag en de boot waterinsprong super), maar wel met een domper. Heb nu hopelijk geen serieus ernstige blessure aan mijn knie. Na de insprong op de boot lijkt het water in het midden wel ineens serieus diep. Oude klassieker, de sprong ging super, ik kom mooi terug, maar daarna twijfelt Bull even om het water weer in te gaan en ik zit te ver naar voren op dat moment en word gelanceerd. Kwam recht naast mijn paard neer als het ware, maar mijn rechterknie klapte door tegen de bodem van de waterbak en die is spijkerhard. |( Mijn knie vult zich nu lelijk met veel vocht en de beweging word steeds minder, dus ik weet nu even niet zo goed wat het beste is te doen......moet morgen even aankijken, maar ben veel aan het ijsen. De trap op en af lukt al niet meer, krijg de buiging niet voor elkaar.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:39

Fijn dat je training zo goed ging Bianca. Wel heel naar van je knie. Op dat soort dingen smeer ik altijd traumeelgel of slik traumeeltabletten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:42

Balen van je knie Bianca. Dat de waterbak te diep was hadden wij vorige week al gezien. Had degene die je les gaf dat niet gezien dan?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:50

_Sim_ schreef:
Balen van je knie Bianca. Dat de waterbak te diep was hadden wij vorige week al gezien. Had degene die je les gaf dat niet gezien dan?

Rob komt dinsdag pas terug uit Lelystad dus ik heb nu voor mezelf gereden met mijn groom erbij, dus we hebben het op video. Ik was zelf al eerst door die bakken gereden om te kijken hoe of wat en wilde Bull niet verrassen. Toen dacht ik al...mmhhh...maar met die hindernissen land je op het droge..., op het moment dat Bull zijn voorbenen land zit ik heel mooi terug, maar het moment dat zijn achterbenen naar voren komen onder zijn lijf kom ik mee naar voren, met het idee, die voorbenen gaan weg... :D maar die bleven dus even staan.. :D , maar was ik al te ver uit balans. Ziet er ook zo stom uit. Ik land er recht naast, maar zak dan door mijn benen, vooral op rechts en dat is het moment dat ik mijn teugels los laat omdat het zo'n pijn deed. Ik ben omdat ik toch al zeiknat was door de hele bak gelopen en dan heeft het de vorm van een kommetje ?? zo diep als tot mijn holtes, dus als ik daar weer eens kom, sla ik dat over, de volgende keer heeft mijn paard misschien wat.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:53

Hmm, da's mooi balen. Toen wij er vorige week waren was de waterbak door de vele regen ook al zo diep geworden. Normaliter is dat niet zo. Het lijkt idd alsof de bodem niet helemaal vlak is en het in een kom afloopt.
Wel handig dat je het op film hebt, kun je het nog eens bekijken hoe het nu ging.
Doe je voor een stukje zelfspot de link van het filmpje hier plaatsen? :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:02

_Sim_ schreef:
Doe je voor een stukje zelfspot de link van het filmpje hier plaatsen? :P

Ik krijg ze niet bewerkt om het aan elkaar te zetten...heb inmiddels al email hulp van Ruud.. :o , want het filmpje van Rob wilde ik ook mooi maken, maar mijn PC wil het allemaal niet fijn afspelen door de MOV bestanden ?? Vandaag heb ik voor het eerst gefilmd met een digitale film camera omdat ik dacht.....ben ik van dat gezeik af, maar helaas niet dus (tis nu nog erger), Kan de filmpjes alleen op mijn laptop zien als ik ze op 0,25 zet vertraagd en dan is het beeld nog verschrikkelijk slecht (dubbelachtig). Heb wel wat stills die redelijk lijken te zijn voor het idee, omdat ik wilde weten hoe ik nou ben neergekomen, maar dat zal ik morgen even bekijken.
Dus ik hoop binnenkort even een lesje te krijgen .... ;) want dit is zo niet leuk meer. Heb alleen die helmcamera film kunnen bewerken, maar dat bleek een ander bestand....ppffff...als je geen verstand van die dingen hebt.

Maar met het oog op het NK heb ik nu even flinke dip voor mijzelf.. |( , 4 dagen is nooit genoeg voor mijn knie vrees ik.....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:06

Jammer dat het niet lukt. Koop je een nieuwe camera lukt het nog niet. Gelukkig heb ik hubbie altijd voor dit soort dingen.
Voor je knie heb ik geen oplossing. Ik zou zeggen in beweging houden, anders wordt het alleen maar stijver en dikker, maar dat is niet altijd goed. Toch een dok naar laten kijken denk ik. Dan maar geen NK 5 jarigen. Tis lu.llig omdat je er zo hard naar toe hebt getraind, maar zo'n belangrijke wedstrijd is het ook niet.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:11

Ik weet niet of het wel aan mijn camera ligt ?? denk dat mijn laptop iets mist aan een bestand om het goed te krijgen cq te lezen ??. ben wat foto's uploaden. Maar zijn dus wel slechte kwaliteit. Baal er wel van dat ik zelf niet 'zo'n verstand heb van die dingen, maar hoop dat dat binnenkort is opgelost. Vooral van de komende SGW's wil ik dan de films van de helmcamera en wat aan de zijlijn gefilmd word in elkaar zetten, dat is hartstikke leuk. Nu heb je alllemaal losse flitsen ban 20sec.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:16

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:25

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:51

Hallo :wave:
Ben weer terug van vakantie, was een hele mooie vakantie!
Morgen alles bijlezen, hoewel ik stiekem mee gelezen heb. :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 00:32

Wat onwijs balen Bianca. Hopelijk valt het mee. Flink blijven ijsen en bewegen maar niet overbelasten. Heb je iets van ijs-power of perskindol? Vind dat altijd fijne middeltjes tegen kneuzingen, of beurse plekken.

Welkom terug Danielle, was je vakantie lekker?

Wij zijn net terug van vriendinnetje, was gezellig en hebben een fijn gesprek gehad over werk, vriendjes en vriendinnetjes ;)
Morgen moet Geert al vroeg rijden en we gaan morgen middag lekker samen winkelen :D :D :D