Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Is wel heel stuk verbeterd 

Pas als ik klaar ben vind ik het fijn, maar me er toe zetten en het lopen zelf, pff..

20x erlangs gestuurd en toen wat gesprongen. En nu vandaag met mijn moeder dit gesprongen. Doe het alleen als er geen andere paarden buiten zijn of veel mensen op stal. Denk dat dat in combinatie met lekker buiten met alle ruimte gewoon een wat betere setting is voor deze springangsthaas die overall al een stuk relaxter is dan toen ik hem net reed.

lekker hardlopen dus!! Respect 10km!!
Ach dan rij ik ook een keer ontspannen

Hardlopen wil ik eigenlijk ook weer doen, maarja, wanneer en hoe precies? Ik zweet me te pletter, dus moet na het hardlopen meteen douchen, maar als ik daarna nog ga paardrijden, douche ik 2x per dag en daar is mijn ubergevoelige huidje het niet mee eens. Daar komt nog bij dat ik gewoon veel te lui ben om die schoenen aan te trekken en gewoon echt te GAAN.
Erg fijn... ding heeft de aanval niet overleefd.

het lijkt wel zomer!!
Maar ff lekker wat anders voor beestje! Dan vanmiddag zwemmen in het meertje die midden in de wijk ligt, gezellig met vrienden!! En verder nog geen idee, vanavond maar bijlezen en niet te veel kletsen hoor!!! 
en hier en daar is het toch wat roder dan gewenst!
sorry. 

en m'n schouders.... ai ai, daarom heb ik nu maar een dun katoenen bloesje met korte mouwtje aangetrokken... En een zonneklep op, dus ik val hier niet op tussen de toeristen!