Jet WOUW
Vief wat een knapie
Mensen veel succes dit weekend!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar ze ziet er in ieder geval goed gezond uit!
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel die scheurende auto's met van die patsers erin. Nouja, dan moet ik dus maar aan de dressuur vandaag
.
Gave kleur ook!!
... pfff, het was een flink gestoei want ze vond het 3x niks
..maar ze is spik en span en heerlijk schoon, was erg hard nodig
.
!!
, keihard galopperen en bokken..
, ik heb toen ze 5-6 jaar was, regelmatig een oefencrossje met haar gereden, maar dat ligt al zo lang stil.. ze heeft een conditie van een schildpad
, dus daar ga ik eerst weer aan werken en binnenkort ga ik haar weer inspannen voor de kar, dus dan zal ze straks aanzienlijk meer conditie gaan krijgen. Ze kon best goed springen
. Maar mijn zus vond het nooit leuk, dus vandaar dat we er niks meer mee hadden gedaan. Bovendien kan je haar blind, zonder armen of benen laden, achteruit of vooruit.. misschien dat het leuk is voor Wo op de trailer
.

!
Mooi dat Ramona wel braaf was.
!
Leuke foto's
! 
. Niet tot het eind gebleven (moet zo werken). Dus geen idee of ik nog een prijsje had. Denk het niet.
. Paar balkjes en een stop. Was zelf beetje aan het prutsen. Weet niet wat ik deed, was niet zenuwachtig ofzo, maar ik heb het hele parcours bijna geen adem gehaald. Ik kwam eruit met een knalrood hoofd en moest echt naar adem happen
. Beetje dom.
hahaha echt geniaal dat bord
moet goed me koppie er bij houden
Had in de tweede 177. Morgen mag ze nog een keer mee