Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
.)
. 

Ik heb Lasko ook 2 jaar gereden. 
Dat is wel erg balen zeg! Kan me voorstellen dat je je beroerd voelt!
, Jipje kwam eerst bij ons als pensionpaard en die heb ik uiteindelijk gekregen van zijn eigenaresse
En de rest van de paarden is van anderen en niet van mezelf. Alleen mijn 2-jarige, maar die heb ik dan weer zelf gefokt

Helaas is het niet zo... rowo schreef:Oh op bokt praatte ik eigenlijk nooit over hem... Niet echt interessant voor anderen denk ik dan.
Liep niet meer of? Heel veel sterkte ermee

MJ_ schreef:rowo schreef:Oh op bokt praatte ik eigenlijk nooit over hem... Niet echt interessant voor anderen denk ik dan.
Toch vaker dan je misschien zelf in de gaten had![]()
Vriend zet paarden buiten, op vakantie met vriend, feest van vriend... en de laatste tijd las ik helemaal niks, dus ik vroeg me pas al een keer af of het nog aan was...
rowo schreef:Oh haha, is niet bewust hoor. Waren weinig boeiende dingen de laatste tijd. Grappig dat je dat opviel

Zo weinig tijd de laatste tijd.. Ga misschien ook weer stoppen met voetbal omdat ik het gewoon niet red om dan ook nog naar bimob te gaan en om te rijden. Want op Zondag moeten we vaak 'uit' en dan ben je zo een hele middag kwijt en dat vind ik eigelijk zonde.. mis het wedstrijd rijden met bimob ook wel de laatste tijd, maar ga denk niet meer met bimob starten.. Bimob is nu ook 20 en ik heb niet echt meer getraind de laatste maanden.. Misschien dat ik ooit weer met een nieuw paard start
Niet echt de bedoeling, ga zo maar snel wat leren en dan vanmiddag weer naar paardje.