[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:30

Vief: Ik ben ook niet zo moeilijk. Ik krijg simpelweg te horen 'dat is wel een goed paard voor jou'. En dan neem ik dat maar aan.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 04:09

Toen ik op zoek was naar een paard, wilde ik dolgraag een zwarte ruin, witte voetjes, een kolletje en springgefokt, leuk lopen (jajaja.. pennypaard ROFL ).
Maar ik ben tegen een vreselijk lief leuk 6 koppig monster aangelopen, en dat is Wolin. Een roodschimmel, merrie en dressuurgefokt en Wolin wilde praktisch niet meer lopen. Ben voor haar karakter gevallen, vond haar echt een uitdaging en dat terwijl er eigenlijk geen mens meer op wilde stappen.
Kan me niet meer voorstellen dat ik haar niet zal hebben eigenlijk. Het is maar net of je de klik hebt met een paard.. Doe haar voor geen goud meer weg (niemand die haar wil hebben, behalve ik *LOL* Gestoord .)

@Melanie: Wat een leuke pony!! Maar jammer dat het niks is geworden met Turijn, hopelijk vind je binnekort een lieve baas voor hem. Ja

Wolin heeft weer met haar 'Romeo' buiten gespeeld, haar 'bijna buurman' Scallawag. Pfff, totally in love die twee, was vorig jaar al dik aan tussen die twee, en nog steeds! Oude liefde roest niet Knipoog Lovers .

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 07:51

Goeiemorgen Doei!

@ melanie: is dat niet de pony, van een nichtje van Hilde?

Helaas hier slecht nieuws.. Sinds gister heb ik de verkering uit. Na 4 jaar heb ik er een punt achter gezegd. Voel me ronduit k lote Huilen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 08:05

Goedemorgen. Lachen

Klopt. Haha! Ik heb Lasko ook 2 jaar gereden. Lachen

He, wat vervelend. Sterkte. Ach gut

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 08:13

Rowo: Wat naar!! Had echt het idee dat het niet meer uit zou gaan bij jou. Heel veel sterkte in ieder geval.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 08:32

Morguh!
@Rowo: Ach gut Dat is wel erg balen zeg! Kan me voorstellen dat je je beroerd voelt!
@Melanie: Jammer dat de klik met Turijn er niet is! Hopelijk kun je een goed nieuw huis voor hem vinden!
@LZ: Balen dat je niet in Hattem mag startten van de fysio!

Ik heb eigenlijk nooit een probleem gehad met paarden zoeken. Nika was de eerste die ik ging kijken en daar was ik meteen verliefd op Bloos , Jipje kwam eerst bij ons als pensionpaard en die heb ik uiteindelijk gekregen van zijn eigenaresse Bloos En de rest van de paarden is van anderen en niet van mezelf. Alleen mijn 2-jarige, maar die heb ik dan weer zelf gefokt Tong uitsteken
Ik heb de paarden de hele winter rondom op de ijzers staan vanwege te slechte voeten. Nika kan eventueel achter wel zonder, maar ik laat ze er toch altijd liever onder zitten.
Gisteren uiteindelijk toch nog geslaagd voor een winterjas en nieuwe laarzen. Het duurde even, maar toen was het ook helemaal naar mijn zin Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 08:35

Oh rowo dat is wel verdrietig Verdrietig
Ik vroeg me eerlijk gezegd pas wel af of het nog aan was omdat je het nooit meer over hem had. Niet dat dat nou perse moet, maar voorheen kwam zijn naam nog wel eens voorbij.....
Sterkte meid, is toch jammer als het uiteindelijk niet werkt Ach gut

Mel, wat goed dat je deze beslissing neemt, als de klik er niet is is dit de beste beslissing, ook voor het paard, die je kan nemen.

Corien, geduld houden, er komt echt wel weer een leuk paard op je pad!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 08:40

Oh op bokt praatte ik eigenlijk nooit over hem... Niet echt interessant voor anderen denk ik dan.

@ PB: grappig dat je dat dacht. Dacht ik ooit ook Bloos Helaas is het niet zo...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 08:44

rowo schreef:
Oh op bokt praatte ik eigenlijk nooit over hem... Niet echt interessant voor anderen denk ik dan.

Toch vaker dan je misschien zelf in de gaten had Knipoog
Vriend zet paarden buiten, op vakantie met vriend, feest van vriend... en de laatste tijd las ik helemaal niks, dus ik vroeg me pas al een keer af of het nog aan was... Bloos

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 08:59

He Mandy, wat kl*ten zeg Ach gut Liep niet meer of? Heel veel sterkte ermee Ach gut

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:14

MJ_ schreef:
rowo schreef:

Toch vaker dan je misschien zelf in de gaten had Knipoog
Vriend zet paarden buiten, op vakantie met vriend, feest van vriend... en de laatste tijd las ik helemaal niks, dus ik vroeg me pas al een keer af of het nog aan was... Bloos

Oh haha, is niet bewust hoor. Waren weinig boeiende dingen de laatste tijd. Grappig dat je dat opviel Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:17

rowo schreef:
Oh haha, is niet bewust hoor. Waren weinig boeiende dingen de laatste tijd. Grappig dat je dat opviel Clown

Haha, toeval dus!
Maar maakt ook niet uit verder Clown

Je moet je nu dus maar flink op je paarden storten als afleiding Ja

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:19

Heb een druk weekend, dat is dan wel weer fijn. Zit nu ook op stage, maar nergens puf aan en zin in. Zal hier zo ff vertellen hoe het zit, weten ze er iig van.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:20

Lijkt me verstandig inderdaad Scheve mond

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:52

goedemorgen

rowo: jeetje sterkte! blijft altijd moeilijk!

Ja baal best dat ik niet mag crossen, maargoed vrijdag wordt mars weer gekeurd, hopelijk is die goed en blijft ie daar, dat scheeld dan weer. en tja heb maar 2 benen en ik wil niet dat het een zwakke plek blijft, dus het is niet anders.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:56

Mooi balen. Maar bekijk het maar zo! Volgend seizoen start je weer helemaal opgeknapt en met een fris paard! Dan kan je met armanie straks samen weer de training opbouwen!

nu ff duimen voor Mars!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:05

haha ja, die mag volgend jaar aug. mee. ben zeer benieuwd, hij is tot nu toe nergens van onder de indruk waar die over heen moet ( hekjes enz,)
en dan heb ik tenminste weer een goed functionerend been Clown

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:07

rowo: Sterkte meid, kan me voorstellen dat je je kloten voelt.. Je bent nu nog jong en als het nu niet meer wil kun je er beter nu een einde aan maken als dat je later met een gezinnetje thuis zit.. Ach gut

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:23

Rowo: Balen zeg, maar uiteindelijk beter Ach gut
Mooie frontriem tegengekomen paar bladzijdes terug Knipoog

Ben vandaag een dagje vrij, straks lekker naar bimob en dan maar eens lekker paardrijden Haha! Zo weinig tijd de laatste tijd.. Ga misschien ook weer stoppen met voetbal omdat ik het gewoon niet red om dan ook nog naar bimob te gaan en om te rijden. Want op Zondag moeten we vaak 'uit' en dan ben je zo een hele middag kwijt en dat vind ik eigelijk zonde.. mis het wedstrijd rijden met bimob ook wel de laatste tijd, maar ga denk niet meer met bimob starten.. Bimob is nu ook 20 en ik heb niet echt meer getraind de laatste maanden.. Misschien dat ik ooit weer met een nieuw paard start Knipoog Lachen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:33

Goedemorgen,
Rowo, ik kan me voorstellen dat je je wel eens beter hebt gevoeld. Maar als het niet meer gaat dan kun je beter met je relatie stoppen.
Ilse, het zou fijn zijn als Mars goedgekeurd wordt. Verstandig dat je rustig aan doet met je been, je kunt beter nu rust nemen en dan volledig herstellen dan te vroeg wat gaan doen en er lang last van krijgen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:37

He Mandy toch.. Ach gut

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:48

Mandy, wat naar zeg.. wel heftig na zo'n lange tijd samen. Heb je het zelf uitgemaakt?

Ik moest weer werken vanmorgen, van 5 tot 9 uur. Hoop dat dit de laatste keer is, vind het werk van die vroege dienst niks aan en als er dan ook zo'n stomme collega is die telkens loopt te zeiken dat ik het niet goed doe, heb ik het alweer helemaal gehad. Ach ja, ik moet mijn dag er maar niet door laten verpesten. Vanmiddag nog weer even naar stage en dat is vast wel weer leuk Lachen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:06

Goedemorgen!
Zo werd om half 8 wakker, dacht blijf nog ff een haf uurtje liggen.
Word ik half 11 opeens wakker van de zon in mijn gezicht.
Oeps Bloos Niet echt de bedoeling, ga zo maar snel wat leren en dan vanmiddag weer naar paardje.

Rowo; Jeetje balen zeg, sterkte Ach gut
Melanie: Wat een leuke pony zeg! Jammer dat het niet klikt met Turijn.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:11

Goeiemorgen Lachen

Leuke pony Melanie!
Wat kl*te Rowo. Sterkte ermee Ach gut

Ik denk dat ik ook vrij moeilijk zou zijn met een ander paard zoeken. Er staan zoveel paarden te koop, hoe moet je nou net jouw nieuwe maatje vinden?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:20

Ik kijk eerlijk gezegt niet naar of het eenmaatje is. Ik kijk meer naar type en beweging. Hoe en of het gereden is of hoever afgericht kijk ik al veel minder naar. Paard moet toch vooral aanspreken op type en bij je passen.