Ik zou het niet weten Jitske, heb alleen in de 3e klas scheikunde gehad

Ik heb ook vakantie! (als ik geen herkansingen heb dan...)
Leuk Jipje! Ik heb voor Engels een keer gepresenteerd over SGW, ook wat filmpjes laten zien.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Ik heb rottijden in Almelo, op beide dagen in de rubrieken midden op de dag> Maar ff een mailtje sturen dus
miss_jumpy schreef:rowo schreef:Ik heb rottijden in Almelo, op beide dagen in de rubrieken midden op de dag> Maar ff een mailtje sturen dus
het is ook nooit goed![]()
de een is boos omdat ie te vroeg moet, de ander wil niet te laat en een derde wil niet midden op de dag...
Ik heb volgens mij nog nooit geklaagd over starttijden en ben blij dat ik nooit lijsten hoef te maken geloof ik... Want om met de wensen van alle deelnemers rekening te houden... dat doe je toch nooit goed....
rowo schreef:Hahaha, das het nadeel van almelo. Ik ben gewoon dom geweest door niet aan te geven dat ik in de avond rubriek wel. Er zijn in totaal 4 groepen L van elk 60 ruiters dus ja dan is de kans groot dat je dan overdag wordt in gedeeld. Ik mocht het veranderen als ik dat wil, ze zijn erg vriendelijk en makkelijk daar.