Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Vosje ziet er heel vertrouwd uit! SGWOllie schreef:Heej Anton: Officieel welkom nu!![]()
't Zandeind in Riel, daar ben ik heel vroeger als klein meisje nog wel eens op ponykamp geweest...![]()
Lielle heeft me alvast weer een beetje zenuwachtig gemaakt, maar ik heb er wel super veel zin in! Super dat vosje het zo goed deed!
Psst: hoe is het met je kat?
Heb vandaag een rustdagje, beetje rekeningen betalen enzo... Morgen hoefsmid en springles.
Love really hurts without you
, al zal dat weer moeilijk voor mij worden.
Het uur waarvoor ik naar school ging viel uit en daarna zouden we alleen nog maar 3 uur praktijk hebben inclusief 3 tussenuren, tot half 6. Daar pas ik dus voor, ga zo lekker rijden

Hoorde ze opeens dat het van voren kwam stond dat stomme hondje gewoon voor de voordeur te blaffen
Hij denkt echt dat hij heel wat is! Snap nog steeds niet hoe hij daar gekomen is want het hek zat dicht en overal zit als het goed is gaas.
.
.
Lielle schreef:een nog handiger truc is naar huis bellen en zeggen dat eigenlijk best vertroeteld wil worden, maar dat de trein zo duur is