[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 09:54

Phoe, dacht ik er ook eens vroeg bij te zijn....Ben gewoon tiendest ofzo....
Ik heb even jullie mening nodig. Ik kan vanavond tussen 7 en 8 bij de hoefsmid terecht zodat Ollie toch nog voor zaterdag vierkant op ijzers staat. Eigenlijk heb ik om half tien springles. Zou dat gaan met net nieuwe schoenen? Normaal zou ik er niet voor kiezen maar vraag me af of het kwaad kan....

Vief: Veel plezier met lessen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 09:58

kan niet echt kwaad, mits je smid geen rare dingen doet normaal.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 09:59

Arme Wollie Ach gut

Ik weet niet of het echt kwaad kan eigenlijk.
Rijd zelf ook nog wel eens na het beslaan, aan mijn pony merkte je nooit wat. Misschien het beste om het even aan je hoefsmid te vragen? Lachen

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:09

Goedemorgen... Knipoog

@Vief... Les ze!
@Wollie.. als er niet te veel veranderd aan de stand van de voeten, kan het geen kwaad. En meestal als je netjes op tijd bent met bekappen/beslaan verandert er weinig en levert het dus geen problemen op...

Verder nog niet echt bij gelezen... (ga ik eerst maar even doen... Haha! )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:11

Zelfs de beste smid kan zich vernagelen. En dan heb je wel een paar dagen een probleem. Maar meestal gebeurt dat niet.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:25

Gewoon rijden SGWollie! Als ie er normaal geen last van heeft zal dat nu wel ook niet zo zijn. Gewoon beetje rustig aan doen, dan zal t wel goed gaan.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:31

Ok thankx allemaal! Er verandert nooit zo veel aan de stand van Ollies voetjes en ik ben er zelfs extra vroeg bij dus we gaan gewoon voorzichtig proberen....

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:30

Lielle: Gave foto's, en het lijkt me echt een heel leuk terrein Lachen Vosje ziet er heel vertrouwd uit!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:33

SGWOllie schreef:
Heej Anton: Officieel welkom nu! Doei!
't Zandeind in Riel, daar ben ik heel vroeger als klein meisje nog wel eens op ponykamp geweest... Bloos

Lielle heeft me alvast weer een beetje zenuwachtig gemaakt, maar ik heb er wel super veel zin in! Super dat vosje het zo goed deed!

Psst: hoe is het met je kat?

Heb vandaag een rustdagje, beetje rekeningen betalen enzo... Morgen hoefsmid en springles.

Muziek! Love really hurts without you Muziek!

hee Wollie: hoelaat heb je les ik heb vandaag ook les Knipoog Lachen

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:55

Zo ben ik ook weer even

Lielle, leuke foto's, het begint steeds meer te kriebelen bij mij.
Gvdt, gelukkig dat het allemaal weer goed lijkt te zijn met je paardje.
Vief, veel plezier met je les, ik hoop dat het droog blijft voor je.

Ik heb gisteren dressuurles gehad met Nika en dat was niks. Degene waar we les van hadden die wou dat ik haar vasthield in de mond (want ze wou niet helemaal nageeflijk worden) en dan moest Nika maar zakken want dan nam ze zelf de druk weg. Nou hoe krijg ik een stuiterbal??.... Zo dus. Verschrikkelijk, ze was helemaal over de zeik en kon er niks meer mee beginnen. Later nog maar even voor mijzelf gereden en toen werd ze iets rustiger. Maar fijn is anders.

Vandaag hebben de paardjes vrij. Ik zit nu op school en als ik thuis kom moet ik mijn spullen voor de vakantie pakken en thuis alles klaar maken zodat ik met een gerust har de paardjes achter kan laten Bloos , al zal dat weer moeilijk voor mij worden.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:56

Ik ben alweer thuis Bloos Het uur waarvoor ik naar school ging viel uit en daarna zouden we alleen nog maar 3 uur praktijk hebben inclusief 3 tussenuren, tot half 6. Daar pas ik dus voor, ga zo lekker rijden Lachen

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 13:10

weet er iemand of je met de brabantse kampioenschappen springen paarden klasse b door kan naar de nederlandse ik hoorde van niet, vind wel beetje stom dan eigenlijk..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 13:11

Er is geen B klasse op de Nederlandse. Ik vind dat ook nergens op slaan.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 13:56

Nee best jammer, L1 is er ook niet

Maar ik heb het droog gehouden! Ging fijn. Alleen maar naar de ontspanning toe gereden en daar was ik wel een uurtje zoet mee Knipoog
Hij ging wel heel erg fijn. Gelijk eigenlijk al lekker ontspannen maar hij moet dan helemaal laag en toch rond. 1 van beide lukt al vrij goed, maar beide vind hij nog vrij lastig. En als hij dan net dat laatste beetje inzakt valt hij vaak omdat hij dan helemaal ontspannen is weer wat terug in tempo. Maar was een leuke les en hij heeft goed zijn best gedaan Ja

Bente: Wat stom dat je vast moest houden. Dat hoef ik bij Lips ook echt niet te proberen Nagelbijten / Gniffelen
Ben juist constant aan het ontspannen, je hoeft je hand echt maar een paar mm naar voren te doen en hij zakt gelijk.

Onze hond had ook weer een lekkere actie. Hij was buiten en dan blaft hij eigenlijk altijd. Maar dit keer bleef hij maar blaffen. Dus mijn moeder naar buiten om te kijken wat er aan de hand was. Geen spoor van de hond, dus mijn moeder helemaal achterin de tuin gaan kijken ook geen Baloe Hoorde ze opeens dat het van voren kwam stond dat stomme hondje gewoon voor de voordeur te blaffen Rolleyes Hij denkt echt dat hij heel wat is! Snap nog steeds niet hoe hij daar gekomen is want het hek zat dicht en overal zit als het goed is gaas.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:07

GvdT: Goed nieuws van je merrie! (ik was je helemaal vergeten gister...)

Vief: Handig zo een hond! Die van ons blijft ook voor de deur staan piepen/blaffen tot hij naar binnen mag.

Outdoor is er toch wel een B op de Nederlandse??? Of is dat nou weer zon fabeltje dat ik in mijn hoofd heb?

Ollie: gewoon rijden! Moet prima kunnen!

Jipje: altijd erg vervelend als je niet met je instructeur op een lijn zit. Gelukkig heb ik dat maar een keer mee gemaakt. Toen ben ik jankend de les uitgegaan omdat de methode van die man echt averechts werkte op Hercules. Gelukkig heb ik nu instructeurs die allemaal redelijk in de gaten hebben hoe Hercules werkt Knipoog.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:08

Vief: klinkt als een fijn lesje!
JN: Die van jou wat minder, vind het een beetje vreemd klinken dat je vast moet blijven houden zelfs als je daardoor een stuiterballetje krijgt.... Nors opkijken
Vieva: Ik heb om half 10 les vanavond en jij?

Ik ben met iets heel saais bezig wat heel veel werk is en het moet vanavond af zijn. Lastig, zo zonder motivatie... Nagelbijten / Gniffelen

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:20

@vieva: nee helaas geen Nederlandse in de B, anders mocht ik ook hier naar toe. Wat mij wel super leuk lijkt.

@vief: fijn dat Lipso lekker liep, geeft je altijd weer een goed gevoel he???

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:21

Kom op Ollie: je kunt het!!!!!

Ik ben een beetje in dilemma.. Ik heb vandaag geen college meer en morgen ben ik ook vrij. Meestal pak ik op vrijdag om 12 uur de trein want dan kan ik gratis reizen. Maar het zou ook wel fijn zijn om een dagje eerder bij paps en mams te zijn zodat die me kunnen vertroetelen (en ik kan uitzieken). Maar dan moet ik wel 15 euro betalen voor de trein Boos!.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:26

en thuis - extra lekker - eten bespaart je weer wat kosten Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:26

een nog handiger truc is naar huis bellen en zeggen dat eigenlijk best vertroeteld wil worden, maar dat de trein zo duur is Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:30

Doei!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:32

Lielle schreef:
een nog handiger truc is naar huis bellen en zeggen dat eigenlijk best vertroeteld wil worden, maar dat de trein zo duur is Knipoog

Koe
En vervolgens kan ik morgen wel weer op mn paard zitten omdat ik za wedstrijd heb... hmmm

geen idee of mijn ouders zo goedwillig zijn, volgens mij niet..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:32

Haaai Doei!
Heb een leuk programmaatje om wat met muziekjes te prutsen, mijn broertje laten zien die het helemaal leuk vond, maar misschien was dat niet zo'n slim idee. Rock-on, dudes! Koe
Maar ik ga met mijn moeder mee een nieuwe fiets zoeken! Doei, doei

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:34

dan lijken jouw ouders op de mijne Floor Knipoog

leuk Vief Ja

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:39

mn bankrekening helpt ook niet mee in de beslissing....