Otje heeft ook zijn leven maar weer gebeterd gelukkig
Liep vandaag weer fijn rond en bleef mooi meehelpen. Ook toen ik door een parcourshulp beetje erg dicht onder 7 kwam en toen heel erg binnendoor scheef de driesprong inkwam om de afstand dicht te rijden
Lief paard
Heb ook maar geen Z meer gereden, want hij ging superfijn en het duurde me allemaal veel te lang daar...Schimmel stond ook nog buiten thuis dus ik vond het wel mooi geweest
Schimmel en ik hebben vandaag trouwens voor het eerst gegallopeerd. Ze was hartstikke braaf! Ben echt trots op haar

Marieke: wat een leuk dier zeg!
Ik ben op slag verliefd
Gaan we volgend jaar samen rijden met de schimmeltjes

JJ: gefeliciteerd! Had je er nog niet op gerekend?
Drinkt hij inmiddels al goed?
Hoe is het eigenlijk met Salme? Oldenhoff was er vandaag ook met concours, maar ze was niet mee. Of is dat meisje haar niet gaan rijden? Was toch eerst wel de bedoeling?
Is die vrachtwagen van jullie?
De strekpezen (meen ik) van haar voorbenen zijn nog te kort en ze moet volgens de DA blijven proberen totdat ze kan staan. ben diverse uren met haar bezig geweest afgelopen weekend. Echt mega zielig hoor....
Iedereen zegt wel dat t goed komt, maar door mijn eigen slechte ervaringen met veulens ben ik er toch n beetje huiverig voor...
hij liep echt heel lekker. De eerste proef had ie helaas nog n paar van z'n bekende rodeo acties in de proef gedemonstreerd