[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 23:11

Toch wel fijn dat hij zich nu weer gedraagt Floor Ja
Otje heeft ook zijn leven maar weer gebeterd gelukkig Haha! Liep vandaag weer fijn rond en bleef mooi meehelpen. Ook toen ik door een parcourshulp beetje erg dicht onder 7 kwam en toen heel erg binnendoor scheef de driesprong inkwam om de afstand dicht te rijden Clown Lief paard Haha!
Heb ook maar geen Z meer gereden, want hij ging superfijn en het duurde me allemaal veel te lang daar...Schimmel stond ook nog buiten thuis dus ik vond het wel mooi geweest Bloos

Schimmel en ik hebben vandaag trouwens voor het eerst gegallopeerd. Ze was hartstikke braaf! Ben echt trots op haar Ja

Marieke: wat een leuk dier zeg!
Ik ben op slag verliefd Haha!
Gaan we volgend jaar samen rijden met de schimmeltjes *LOL*

JJ: gefeliciteerd! Had je er nog niet op gerekend?
Drinkt hij inmiddels al goed?
Hoe is het eigenlijk met Salme? Oldenhoff was er vandaag ook met concours, maar ze was niet mee. Of is dat meisje haar niet gaan rijden? Was toch eerst wel de bedoeling?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 08:13

leuk paard marieke, veel plezier ermee!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:18

marieke, super gaaf dier zeg Ja echt een mooie kleur en mooi koppie Ja
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Lachen Is die vrachtwagen van jullie?

JJ: gefeliciteerd Lachen
foto's? Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:46

Wuppie: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Lekker ding hoor! En het is een lekker setje samen Ja
Beetje onbelangrijke vraag maarreh... hoe heet-ie?

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:51

Ziet er leuk uit Marieke! Ga je ook crossen met hem?

Vrijdag nacht is er bij ons op stal ook een leuk veulen geboren Ja Vader is Dutch Kapitool en het is een mooie donkerbruine merrie met mooie aftekeningen (zag geloof ik wel al hier en daar n paar witte haren dus kan ook schimmel worden Bloos ). Het slechte nieuws is wel dat ze nog niet kan staan omdat ze haar voorbenen niet helemaal kan strekkenm, ze krijgt dus ook de fles Nagelbijten / Gniffelen De strekpezen (meen ik) van haar voorbenen zijn nog te kort en ze moet volgens de DA blijven proberen totdat ze kan staan. ben diverse uren met haar bezig geweest afgelopen weekend. Echt mega zielig hoor.... Verdrietig Iedereen zegt wel dat t goed komt, maar door mijn eigen slechte ervaringen met veulens ben ik er toch n beetje huiverig voor...

Heb gisteren 2e M1 gestart met Pasjha en m'n eerste wp in t M1 gehaald Knipoog hij liep echt heel lekker. De eerste proef had ie helaas nog n paar van z'n bekende rodeo acties in de proef gedemonstreerd Clown waardoor ik maar 178 pt had en ergens in de achterste helft vd groep ston. 2e proef liep hij echter echt heel lekker en zonder kuren. De jury (Sef Parren, hier best bekende dr. instructeur) was best positief over mijn proef. Moest m alleen nóg wat hogerin rijden.... pfff is al zo hard werken haha. Maar t resultaat was de 4e prijs met 193 punten Haha! Ben heel trots op m'n crosspaard Tong uitsteken

Zaterdag had ik met Ungaro 2e L1 gestart, ging best lekker. 1e proef 187 pt en net 1 buiten de prijzen en de 2e proef hadden we 196 pt en 3e plaats Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:07

EG: Helaas heb ik ook niet zulke goede ervaringen met veulens en beenproblemen....
Heel veel sterkte er mee!

Gefeliciteerd met je winstpunten. Echt goed zeg!!!! Enne.... zijn ze bij jullie in de regio zo goed of was er een beetje hoog gepunt? (geen maar toe, ook in jou schuilt een dressuurmutsje hè Knipoog Haha! ?)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:07

Leuk paard Marieke!!

Moet straks naar de kaakchirurg... Zie er enorm tegen op...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 10:10

Oh bah nickel! Ik haat de kaakchirurg...........

EG; kan me je gevoelens wel indenken. Sterkte er mee.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:10

Gomir: fijn dat je schimmeltje het zo fijn doet!! Misschien een toekomstig cross paardje? Clown

Suzanne: proficiat met je prijzen en winstpunten! Heb jij uberhaupt ook wel eens een weekendje vrij? Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:14

Inderdaad naar van het veulentje.. Moet hij het allemaal op eigen krachten doen? Of helpt bijvoorbeeld de pezen een beetje oprekken ook?

Sterkte Nickeltje!

Over dressuurmutsen gesproken... Hercules liep za in de les ook enorm fijn! ik moest hem in de rechter galop op een volte tien meter travers rijden (snappen jullie het nog?).. Vervolgens weer uitrijden en telkens wanneer hij zelf besloot tempo te verhogen die kont maar weer naar binnen... Op het laatst liep hij een super verzameld galopje Haha!. Dan gaan die appuyementen bijna vanzelf! De instructeur zei ook dat ik nog wel een dressuurmuts zou worden Haha!.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:15

Gefeliciteerd Suus! IK ga ff snuffelen of de uitslagen van Sevenum en Haelen al online staan.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:22

Dankje wel allemaal! Bloos

Hij heeft ook al laten zien dat ik zeker met hem moet gaan crossen....vanmorgen stond ie in de paddock, want hij is nog niet gewend aan gras...Wup stond in de wei en dat leek hem ook wel wat, dus wipte hij met een mini-aanloop zo over het hek van 1.30 om samen met Wuppie lekker te grazen Clown gek beest!

Vieva: die vrachtwagen is van ons ja, omdat het gewoon cool is om een vrachtwagen te hebben, of niet Wollie Tong uitsteken

En dan zijn naam....in navolging van Vuurflits, heet deze Koekeroekus Haha!

Gefeliciteerd nog EG! En ik hoop dat het goed komt met het veulentje, klinkt niet echt fijn...

Gomir, ga jij ook crossen met jouw schimmel? Die van mij kan ook net galopperen!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:28

"]Afbeelding pijn in je rug sprong en nog duidelijk wat meer oefening nodig op trakehners Tong uitsteken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 10:31

Djiez Nelis!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:32

Euh, Nelis... volgens mij moet je wel iets beter meegaan met je handen hoor! Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:33

Wow Nelis! Was die van Renswoude afgelopen weekend??

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:36

jep mac en ik hebben kennis gemaakt met het fenomeen trakehner. en mac was er heilig van over tuigd dat er wel hele enge tijgers in die sloot lagen! kon het dus niet uitzitten en heb er ook 2 x zowat naast gelegen.

blooper foto's volgen nog

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:36

Gave foto Nelis! Hij doet het toch maar!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:45

Wow Nelis, lekker sprongetje! Haha!

Wup: Yep, gewoon omdat het cool is om een vrachtwagen te hebben Cool Haha!
Ik ga maar eens tegen Frank zeggen dat wij ook eens aan imagoverbetering moeten gaan doen!

Fijn trouwens dat schimmeltje je even heeft laten zien hoe hij kan springen. Jij kan trouwens wel goed je mond houden! Wist je za al dat hij zo zou komen??? Hihi, ben benieuwd op hoeveel verschillende manieren ze die naam op wedstrijd uit gaan spreken.... Nagelbijten / Gniffelen

Floor wordt ook dressuurmuts Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:54

Suus en Ibonn: gaan jullie vrijdag eigenlijk met zn tweetjes naar Genk?? Misschien krijgen jullie gezelschap Haha!. Wat extra kilometers zou niet zo slecht zijn voor mij op dit moment... Knipoog

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:02

SGWOllie schreef:
!Fijn trouwens dat schimmeltje je even heeft laten zien hoe hij kan springen. Jij kan trouwens wel goed je mond houden! Wist je za al dat hij zo zou komen???

Ja, dat wist ik al, wilde het ook wel zeggen, maar Rob liep naast ons en die wist nog van niks...en ik durfde hem niet op te biechten dat mijn moeder zomaar een paard gekocht had, terwijl we hadden gezworen eerst hem ernaar te laten kijken Bloos

Na de training heb ik het verteld en hij vond het alleen maar heel gaaf!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:05

SGWuppie schreef:
SGWOllie schreef:
!Fijn trouwens dat schimmeltje je even heeft laten zien hoe hij kan springen. Jij kan trouwens wel goed je mond houden! Wist je za al dat hij zo zou komen???

Ja, dat wist ik al, wilde het ook wel zeggen, maar Rob liep naast ons en die wist nog van niks...en ik durfde hem niet op te biechten dat mijn moeder zomaar een paard gekocht had, terwijl we hadden gezworen eerst hem ernaar te laten kijken Bloos

Na de training heb ik het verteld en hij vond het alleen maar heel gaaf!

Ik vond je al zo verdacht lachen toen ik het vroeg... sneakerd! Haha!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:12

ff voor de lach spieren!!

Afbeelding

Afbeelding
de beruchte pijn in mijn muts sprong door de landing Clown

Afbeelding
bekijk je manen van dicht bij of ze wel goed getoileteerd zijn....

Afbeelding

au mijn neus rug etc etc ...

maar ik blijf vrolijk door crossen hoor Sigaar

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:13

haha wat een geweldige foto's. ben je blijven zitten?

goedemorgen trouwens!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:16

Hij denkt "als ik de tijgers, woezels, kabouters en weet ik veel wat voor engerds er in die sloot zitten nou gewoon de eerste keer vertrap met mijn achterbenen, kan ik er daarna met een gerust hart overheen!!" Slim paard!