[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:46

Altos schreef:
SGWOllie: Er is toch nog geen vraagprogramma van Princenhage? Of heb je gewoon alvast je coupons opgestuurd? Gorssel en Princenhage worden trouwens ook mijn eerst crossen met Legato dus ik zit nu in dezelfde 'spannend'-fase als jij Hyper!

Yep, ik zag een adres en een datum en dacht: "What more do you need??"
Fijn om te weten dat er lotgenoten zijn! Clown

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:49

Hebben jullie trouwens dat bericht op de voorpagina gelezen op de voorpagina? Dat is gewoon bij ons in de straat (9 huisnummers verder, dat wel) en we hebben er niets van mee gekregen! Verward

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:52

Biertabje schreef:
nee Boos! maandag moet ik naar de landbouwdag in Opmeer, dan breng ik haar thuis, en dan paar dagen later weer terug?!?! ik heb geen idee. ik bemoei me er niet meer zo mee. ik steek er wel al mijn tijd en energie in, en dat raakt nu een beetje over Bloos

Pfoe.. kan ik me voorstellen, het klinkt wel als een heel geregel en gesjouw!
Maar ja ook wel leuk toch?
Die Animo ziet er leuk uit! Ja

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 16:31

L0ve schreef:
miss_jumpy schreef:
ja, ik haal ze ook niet gelijk binnen. Bij mij lopen ze al 4 weken dag en nacht buiten. Nu twijfel ik wel of ik ze vanacht ook buiten zal laten lopen... Maar het is nu al even droog, dus als het vanavond nog droog is laat ik ze staan, het is niet echt koud.

hehe eindelijk iemand gevonden die ze ook dag en nacht buiten heeft lopen Knipoog

Ehhhh.... ik heb ze afgelopen nacht binnen gehouden.... Bloos
Onze oude powny van 23 geeft af en toe al een kuch, en ze voorspelden veel regen in de kustgebieden. Nu staan ze wel te verregenen, maar vanacht doe ik ze weer binnen. Straks les en om ze na de les zo weer de regen in te sturen vind ik maar niks. Maar als het van het weekend wat beter wordt gaan ze nog wel een paar weken 24/7 naar buiten.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 16:45

't is hier niet druk vandaag!

Zit hier op mijn werk een beetje mismoedigd naar buiten te kijken: al die regen die er valt.... we konden wel wat gebruiken, maar overdrijven is natuurlijk ook weer een vak apart Clown

Vanaf morgen hebben we een middeleeuws/fantasy evenement in Lisse, en het is daar natuurlijk een grote blubberbende..... Denk dat ik maar een extra jurk in pak, dan kan ik nog wat wisselen!

Nog een kwartiertje werken, en dan ga ik er vandoor. Thuis de auto inpakken, en dan op naar mijn zus. Iedereen die de aankomende twee weken wedstrijden heeft : alvast veel succes!

Niet teveel mutsen, dan hoef ik ook niet zoveel bij te lezen Haha!

:wave

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 16:47

Rustig wel ja..bokt lag eruit Knipoog.

Mooi, zal op naar werk. Hoop dat het ff droog blijft want moet op de fiets. Doeg!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:15

ik heb vanmiddag 15 min op Muisje gezeten, met mijn nieuwe Rodrigo Pessoa bit... heb maar niks gevraagd... ze was flink aan het snuiven (daarvoor en daarna heeft ze nog in de bak gelopen Bloos )

en nu naar springles met de Animo en de Indoctro Haha!
rijden ging vandaag een stuk pijnlijker dan gister...hoop dat ik het overleef! Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:27

L0ve schreef:
miss_jumpy schreef:
ja, ik haal ze ook niet gelijk binnen. Bij mij lopen ze al 4 weken dag en nacht buiten. Nu twijfel ik wel of ik ze vanacht ook buiten zal laten lopen... Maar het is nu al even droog, dus als het vanavond nog droog is laat ik ze staan, het is niet echt koud.

hehe eindelijk iemand gevonden die ze ook dag en nacht buiten heeft lopen Knipoog

Ik heb ze ook 24/7 buiten lopen. met zulk weer wel onder een ongevoerde regendeken. Bloos

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:38

HAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJ

Ik heb goede zin..
Springles ging goed *zeker gezien da ik al 6 weken niet meer had gesprongen*.. Op t wedstrijd parcours lagen een opsprong en een boomstam... Ik kon het niet laten!!!!!! Afsprong heb ik maar niet gedaan. de grond was erg slecht. Daarna nog een paar parcoursjes gesprongen... T ging best lekker ( ok mn stuur bleef soms hangen, en t gas ook.. maar toch Knipoog )

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:38

Zonet springles gehad met Uk. Ging erg fijn Ja
Ze bleef mooi rustig op het eind, en bleef wachten wanneer het moest.
Kreeg nog een complimentje van hem dat het nu allemaal al zo snel zo goed gaat, en dat mijn rijden erg was verbeterd.
Was leuk om te horen Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:43

Canter: heel zeldzaam komt dat weleens voor, maar dan heb ik het eigenlijk wel weer druk met de dingen die al die tijd zijn blijven liggen Clown

BT: wat heeft die Animo gelopen?
Succes vanavond Ja Ik wou dat ik zo'n luxeprobleem had Clown Ik kan kiezen uit een paard Tong uitsteken (maar dat ene paard sprong wel superfijn vandaag!)

En nu moet ik hollen, moet om 8 uur in het dorp verderop zijn Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:46

Mijn bijgelezen stuk van vanmiddag dat ik gelukkig gekopieerd had! Tong uitsteken

@ MM: Wat leuk dat het zo goed ging op Wonderland Haha!
@ Andrea: Die balken blijven vanzelf wél liggen. Fijn dat je gevoel zo goed was, dat is toch het aller belangrijkste!!
@ PC: Arme jij, sta je daar tussen de sirenes Clown
Ga je nog langer werken??
@ Shanna: Wat fijn dat je les zo goed ging Lachen
@ Sambal staat 's nachts wel gewoon op stal, maar staat wel de hele dag op het land in de kudde
@ BT: Leuke foto's, mooi beestje Ja
@ Onide: Fijn dat het zo goed ging!!
@ Canter: Dat van Lielle viel mij ook al op. Was wel blij dat ik er dit keer niet in stond =D
@ Talida: Klinkt goed Haha!
@

Ik heb vandaag m'n coupons voor Neede op de bus gedaan Vork
Wat doet bokt trouwens vervelend Verdrietig Heeft de server weer wat onder de leden?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:49

Nou heb me toch wel weer beheerst dacht ik zo Haha!
Vond het wel weer tijd voor wat nieuwe foto's, vers van de pers!

Afbeelding
Van eergister..

Afbeelding
Jullie als mede shopverslaafden zien natuurlijk zo welk tasje dit is Sigaar

Afbeelding
Roosje

Afbeelding
Cropje van bovenstaande afbeelding

Afbeelding
Bloempje [let op de wesp Vork]

Afbeelding
Weer een cropje

Afbeelding
En ons toetje voor vanavond Vingers aflikken (uit eigen tuin)

Ben weer tevreden over m'n cameraatje, ook bij grauw weer worden het mooie foto's Haha!
Ga zo nog even knolhobbelen. Gewoon even lekker stappen en wat buigwerk doen Lachen
M’n vader heb ik zover gekregen dat ie foto’s wil maken Haha! Nou maar hopen dat het hem lukt!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:53

Mooie foto's Vief Ja

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 22:33

esprit Haha! of niet Nagelbijten / Gniffelen

Leuke foto's vief Lachen lekker toetje Haha! Ik at net aardbeien Lachen

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 22:59

Volgens mij heeft iedereen springles gehad vandaag ofzo! Vork Ik ook al! En het ging super, hij begint echt steeds normaler te springen. Nou mag dat natuurlijk ook wel eens een keer, maar ik ben er erg blij mee!
Bokt lag er een behoorlijke tijd uit vandaag zeg...
Ik ga morgen naar een nieuwe trailer kijken en waarschijnlijk kopen! Het is een Humbaur Atis van oktober 2005. Groen van kleur, volpolyester, aluminiumbodem en een zadelkamer. Ik neem m'n broer mee, want die is behoorlijk technisch en die blijft tenminste met beide benen op de grond. Als ik daar in m'n roze wolk om die trailer loop is ie natuurlijk bij voorbaat al verkocht en dat is nou niet de beste handelswijze geloof ik! Haha!

Mooie foto's vief, goed scherp joh! Zijn de foto's die je vader heeft gemaakt nog een beetje gelukt??

BT: spierpijn schijnt altijd de tweede dag het ergste te zijn... Dat wordt wat morgen voor je! Ach gut

Giloni: fijn dat je lekker hebt gereden en dat het nu steeds beter begint te gaan!

CD: ook al zo lekker gereden! En dat na 6 weken, ik doe het je niet na! Die van mij begint pas wat beter te gaan sinds ik iedere week springles heb. Eerder had ik het om de week, maar dat was toch net niet genoeg eigenlijk...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 23:33

haha handig dat je idd je broer even meeneemt TD!!!

leuke foto's Vief! je hebt er echt een fijne camera aan!! Lachen (wil ik ook wel hebben... Bloos )

ik heb de springles overleeft...en dat heb ik geweten...alles doet nu zeer Bloos
de Animo was best wel een beetje braaf Lachen ik had nog nooit een lijntje gesprongen, laat staan een parcours Haha! dus viel me niks tegen zo voor een eerste keer
de INdoctro was niet zo heel lief Bloos dus dat wordt tot maandag lekker dressuur rijden Haha!
en Muisje komt er wel weer makkelijk af, die hoeft niet zo aan het werk...dat woord wilt ze niet kennen Tong uitsteken

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 23:36

Net even een paardje voorgereden.
Ik denk niet dat het wat word met deze kopers. Ze hadden niet veel vragen die geinteresseerde mensen meestal stellen
Maar het is zo'n schatje! Echt, ze is drie, ik zat er vandaag voor de 6de keer op en zo braaf als ze was!
Voor het mooie ben ik wel echt te groot voor haar jammer genoeg..

Zondag komen er weer kijkers. Ik ben benieuwd. Deze gun ik wel een leuk baasje zeg maar!
De foto is van de 5e keer dat ik erop zat. Na minstens 4 weken in de wei.
(Het is een iets onscherpere foto dan die van vief Knipoog wat zijn ze mooi! Kwijl!)
Afbeelding

Klinkt goed joh TD, die trailer!
Waar ik sta hebben ze ook zon mooie polyester! Goed dat je je broer meeneemt, mannen zijn altijd beter in dat soort dingen Ja (naar om toe te geven, maar het is wel zo Knipoog Pling )

Lekker CD, ik had ook al een paar weken springles geskipt, zeker 4, misschien is dat ook wel eens goed.. je weet het niet! (Heb deze week ook meteen drie keer springles Bloos maargoed, woensdag en vrijdag doe ik wel rustig aan.. wie weet kunnen we dan zaterdag 'pieken' Knipoog Tong uitsteken )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 23:42

leuk dier! wat is het er voor een?

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 23:48

Ben dr ook weer es Haha!

straks ff bijlezen, maar eerst een nieuwtje: de 3jr Cantos merrie is vandaag in Exloo voorlopig keur geworden!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ben ook net terug van springles (Laatst Haha! ). voor het eerst sinds een maand weer met Pim gesprongen (vanwege eerdere keuringsperikelen) Viel met niet tegen, beetje drammerig, maar wel braaf.
Afgelopen week best druk geweest met vanalles met paarden. De Cantosmerrie zadelmak en er ook al 3x op gereden. Superbraaf.
Thuis de SGWay of life mascotte, pony Miepje, inmiddels ook 2x onder het zadel gehad. Iets ondeugender dan de Cantos, maar leert ook heel snel. Heb er nu een vakantiebuurmeisje van 10jr oud op rijden.

*gaat nu even bijlezen*

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 07:10

Bokt lag er lang uit gisteren zeg! Maar gelukkig is tie er weer Haha!

Gefeliciteerd met de Cantos merrie!

Leuk paardje Onide Lachen

BT: ziet er goed uit OK dan!

Mooie foto's vief!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 07:12

Ik ga zo nog even naar de paarden toe en om half 12 ga ik op vakantie!!!!!!! Haha! Haha! Ga met een paar vriendinnen naar Ameland, heb er echt heel erg veel zin in, vooral nu de weersvoorspellingen ook weer wat beter zijn! We gaan trouwens ook nog paardrijden op het strand Pling

Iedereen veel succes met de wedstrijden, lessen enz.
Tot over een weekje! Doei, doei

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 07:49

Gefeliciteerd RK!

BT, het is een redfort x Sit this one out. Echt wel een leukie Ja
Geen spektakel hoor maar gewoon lekker werkwillig, en die moeten er ook zijn!
(Hoe langer ik naar die foto kijk hoe meer ik me erger aan mn piano handjes en mn onderbenen, maarja je moet ergens aan werken he.. )

Veel plezier andrea!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 08:49

Onide schreef:
Gefeliciteerd RK!

BT, het is een redfort x Sit this one out. Echt wel een leukie Ja
Geen spektakel hoor maar gewoon lekker werkwillig, en die moeten er ook zijn!
(Hoe langer ik naar die foto kijk hoe meer ik me erger aan mn piano handjes en mn onderbenen, maarja je moet ergens aan werken he.. )

Veel plezier andrea!

Tino 's opa is ook Sit this one out!

Zoo vandaag is het zover, we vertrekken naar Nokere!! Hoop wel dat het daar beter weer is.
Tino had een ijzer scheef getrapt en een dik been eraan overgehouden woensdag. Nou ik heel de dag afgespoten, goudsbloem gevoerd en de hoefsmid heeft het ijzer er afgehaald en opnieuw eronder gezet. En al de moeite werd beloond!
Gisteren was het been al weer dun en hij liep fantastisch. Dus ik heb maar een dressuurlesje meegepakt!
Hij is er helemaal klaar voor.

Ik ga snel naar de paardjes, tot na het weekend!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 09:30

Ik ga dadelijk met Bitwise en Online naar de springles. Helaas niet zelf rijden.