@ TG: niet zo best nieuws dus helaas @ tientjeh: volgens de geruchten 7 of 9 (hoorde vanmorgen 8), maar zowel aantal als oorzaak zijn niet bevestigd. ze zijn door meerdere mensen gebeld met de vraag of het er was, en ze hebben ontkend.
Oooh nee hè Karen... Arm Vossie Wat ontzettend sneu voor jullie. Sim, lekker bezig. Ik vind interval eigenlijk lekkerder (harder werken) dan duurloop. Ik wil vanavond weer en dan daarna een fitness-app Maar eerst nog even rijden dus eerst maar eens zien hoe laat het wordt.
Om het feest compleet te maken moeten ze eerst een uitslag afwachten.... dus tot de uitslag er is mag ik niet op bezoek en hem dus ook niet ophalen. Maar in de staat waarin hij nu verkeerd ga ik hem ook niet ophalen, dan zit ik thuis mee. Heb liever dat ze hem daar in de gaten houden.
Met interval bouw je veel sneller conditie op, met duurloop is het meer vetverbranding. Maar misschien is het ook wel hoe je het persoonlijk 'beleeft' zeg maar. Langere duurloop vind ik bijvoorbeeld weer lekkerder dan een kortere duurloop, omdat ik een dieseltje ben en het best even duurt voor ik lekker op gang ben.