update uit Nokere: corien had goed gedressuurd en gesprongen, eef dressuur wat minder en springen een balk, Lau goed gedressuurd met alletwee en springen viel tegen.
mistid
Geplaatst: 06-08-11 19:21
Avond
Fijn dat Jer goed ging Noor Zo Mo, 6 broeken! Kan je weer ff vooruit! Lielle, in welk land ligt Koblenz? klinkt Duits, maar zal wel weer gruwelijk verkeerd zitten! Wat heb je leuke sokken aan Vief
Ik heb vandaag best fijn gereden! Beau liep 2x foutloos en ging alweer een beetje harder. Hebben elkaar wel een paar keer gered. 1e parcours 42 op stijl, en 2e parcours dacht ik dat het op stijl was maar dat bleek klassiek op tijd. Uiteindelijk nog wel een 10e prijs, dus weer blij met Beautje. Toen ik thuis kwam iets minder blij met Vos. Had hem in de tuin gezet maar heb er nooit aan gedacht het hek even met een touwtje vast te zetten. Toen we achter het huis waren zei ik al: Ojee waar is de Vos heen? Toen ik in de schuur keek waren alle bakken met krachtvoer open en/of omgegooid . Toen ik Vossie riep kwam hij er wel heel lief aangewandeld, hij was naar het andere deel van de schuur gegaan, maar wat 'ie daar heeft uitgespookt weet ik niet, daar is alles nog netjes iig, denk dat 'ie de honden gezelschap heeft gehouden, die had ik in een box gedaan.
Heb een berichtje van Lau! Corien top gereden, nu 2e of 3e. Hetje 6e na dressuur en 2 fouten met springen door gestoordheid. Maat 2e na dressuur en stout met springen, langsloper en veeel tijdfouten. Caap slecht dressuur en 1 fout met springen.
ik gebruik naast de gebruikelijke sites ook nog www.lrv.be en www.buschreiter.de maar ook daar niets. Heb jij mss op facebook of twitter iets gevonden?
Klinkt goed van Nokere! Jammer van de dressuur voor Eef en van het springen van Lau. Hopelijk houden ze het daar droog. Ik was ook al aan het zoeken of ik wat over Engeland kon vinden. Gefeliciteerd Mirthe!
Had ik What opgezadeld, begint het te onweren. Dus hem maar weer afgezadeld. Hopelijk houdt het zo op kan ik toch nog ff rijden. Anders wordt het avondje op de bank met One Tree Hill, ook niet verkeerd.
Snoekiej
Geplaatst: 06-08-11 19:34
Leuk de update uit Nokere! Wilde ook al gaan smsen, maar da's nie meer nodig Lau had op FB een paar foto's geplaatst van de cross, wauw wat is die gaaf zeg!
Brave GG Vief Super van Beautje Mirthe! Da's inderdaad ook niet verkeerd San! Hier is het een poos droog geweest, en nu begint het weer even keihard te regenen.
Sannnn
Geplaatst: 06-08-11 19:37
Had alleen nog de foto van hun 3-tjes op FB gezien, ga die van de cross eens zoeken. Had ook foto's gevonden van Brugge van vorig jaar. Gaaf die cross! Vooral die ene waterbak met die opsprongen of afsprongen.. Denk alleen niet dat die voor ons is. Maar het zag er wel gaaf uit allemaal. Heb echt zin in Brugge, volgend jaar met grotere groep.
Wat is GG gegroeid zeg Vief, ziet er ook echt goed uit. En ik spot de schimmelvlek.
gr_roos
Geplaatst: 06-08-11 19:46
Vief, GG wordt al aardig groot. Wil je graag een schimmel of heb je liever dat hij vos blijft?
Hier nog niet veel regen gevallen, aan de ene kant fijn, aan de andere kant moet ik dan de bak weer sproeien en daar heb ik niet zo'n zin in
Texelse, fijn dat Whoop het zo goed doet op zijn nieuwe plekje.
Jullie zijn al ge update! Cross is geweldig!! Gaan voor fijne rondjes. Sprringen was gewoon balen. Vooral omdat ze eigenlijk super sprongen. Sta nu 15 en 19 van de 35.
Nou, de brownie voor morgen is net uit de oven. Heb zin in de buitenrit morgen Net even weer de boel van me afgeschreven. Heb weer zo'n periode waarin ik geen oplossing kan vinden, dus hopelijk helpt het schrijven mijn gedachten weer wat helderder te maken.
Sannnn
Geplaatst: 06-08-11 20:58
Grrr, had ik What voor de 2e keer opgezadeld begint het weer te onweren. Nu is het weer droog, maar hij heeft nu maar dag vrij.
Ik ben ook weer terug van cc en ben nog helemaal verbaasd. Ik was gewoon foutloos en waarschijnlijk was ik nog zo verbaasd dat ik 2 fouten had in de barrage en geen prijs. Paard was voorzichtig, sprong goed en was gecontroleerd. Snap echt geen biet van dat dier maar ik ben blij!
@ mootje dat zie je wel vaker hier zoveel starts. dat was alleen BB,B en 1 groep L. Morgen nog een groep L van geloof 50 man en een groep B van ongeveer 30, M met 50 man en in het Z en ZZ totaal ook 30. Lekker geshopt lees ik. @ Dames in Nokere succes morgen met de cross.
Even snel: verhuizen ging goed. Wel een erg rare actie van de mevrouw bij wie we nu dus weg zijn, maar uiteindelijk gelukt om te laden. Staan nu in de stromende regen op hun nieuwe stek
Morgen foto's!
Sannnn
Geplaatst: 06-08-11 21:07
Super Caro! Wij hadden dinsdag 70 starts in het B, dat is voor ons weinig. Geregeld hebben we meer dan 100 starts zodat er 2 groepen moeten zijn. L ook zoveel, M/ Z en ZZ minder. Dat is minder van die rare actie Noor. Gelukkig staan ze op hun nieuwe stekkie.