KJ wilde vanmiddag mijn moeder als klimrek gebruiken, hij nam al een mooi aanloopje. Een boze kreet was gelukkig voldoende. Hij keek wel heel verbaasd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? 

haha kan ik in mijn vakantie aan het klussen om wat leuke cross hindernissen te maken. 
Moet daar dus nog even hard mee aan de slag! Dressuur gaat al wel ietsie beter, ik moet gewoon heel simpel rijden en niet teveel willen. Dan lukt het al wat beter. Hij moet eerst spieren kweken. Lielle schreef:Zijn jullie allemaal gaan bbq-en? Bijna klaar hier, het is weer echt gaaf
heerlijk op de camping bij kennissen, heb op een mini laptop even snel alle pagina's (lees ruim 10..
) bijgelezen over badminton, wat had ik dat eigenlijk ook wel heel graag willen zien zeg, maar dat kon die verbinding niet aan....hoop op nog wat herhalingen of zo ?? 

Maar ben in eerste instantie begonnen voor de conditie. Het geeft echt een kick hoor, zo'n stuk hardlopen! Héérlijk. Ga morgenochtend weer een poging doen want ga over een paar weken 10 km lopen en afgelopen 2 weken had ik echt lood in mijn schoenen en ging het voor geen meter. caro29 schreef:Bij iedereen waar ik de namen voor leg is het 50/50. Het helpt niet echt hahahah
!

Wel fijn dat Corion is opgehaald 
en dat voor een enorme snoeperd...
Mijn spannende jasje is me te groot.. Helaas, het ophalen was wel weer een heel avontuur
Kreeg nog een lift terug naar het station in een snelle Audi TT die ongeveer in het station werd geparkeerd haha.
Verder met Oscar gesprongen!!
In de categorie 'herinnert u zich deze nog' heeft hij toch wel veel geleerd
Hij kreeg het wel even op zijn heupen toen de balken de bak in gesleept werden, maar op het eind ging het zoals je ziet al behoorlijk ontspannen. Was wel lastig op een dressuurzadel met lange beugels
! Die heb ik nooit gezien, ziet er niet zo prettig uit 
!