[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 19:45

Euhm.. ik vind Great Advance het leukst.

KJ wilde vanmiddag mijn moeder als klimrek gebruiken, hij nam al een mooi aanloopje. Een boze kreet was gelukkig voldoende. Hij keek wel heel verbaasd :Y)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 19:53

Ik ga dan weer voor Go with the Flow

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:03

Ik stem great advance. Go with the flow vind ik laconiek klinken en je weet wat ze zeggen... paard doet zijn naam eer aan :P
Snoek, Zit jij ook aan de shakes?
Noor, jammer dat je zelf niet vooruit te branden was en Jer wel!
Margriet, wat een enorm dotje trouwens <3

Vriendje wil morgen naar de IKEA... die is gek :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:07

Ik stem ook voor Great Advance!
Paarden staan hier ook flink te zweten op stal, maar we haalde ze net binnen en de buren hadden die van hun al eerder binnen gehaald dus ze waren behoorlijk rennerig met zn alle! Vooral die arme Marieke moest het onderspit weer delven met haar korte pootjes :=

Mootje: miss heeft hij een zonnesteek opgelopen :') ?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:12

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:14

hier staan ze niet te zweten in de stal. ene stal wil ik wel mee ruilen. dat is zo koel. andere is wel behoorlijk warm.

Great Advance is leuker
Zo mootje met dit soort dagen kun je over de koppen lopen. Ik moet morgen even naar karwei. Maar ik weet wat ik moet hebben dus pakken en kassa en naar huis. (morgen namelijk extra korting anders had ik het gister gehaald)
Morgenochtend eerst naar bussloo daar doen ze van royal canin en stichting hulphond een wandelroute voor honden.

ah wat een schatje :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 20:20

Ik ga morgen ook even snel naar de Karwei, idd i.v.m. de extra korting. Daarna weer wegwezen!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:21

ik ga cross spullen halen :D haha kan ik in mijn vakantie aan het klussen om wat leuke cross hindernissen te maken.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:48

Vind Great Advance ook leuker. :j
Dat zal wel goed druk zijn bij de Ikea Mootje!

Net gereden op de wei in de bordjes. Leek wel alsof ik dronken was. :+ Moet daar dus nog even hard mee aan de slag! Dressuur gaat al wel ietsie beter, ik moet gewoon heel simpel rijden en niet teveel willen. Dan lukt het al wat beter. Hij moet eerst spieren kweken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:06

Goed dat je even geoefend hebt. Valt niet mee dan, tussen alleen bordjes he?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:13

Lielle schreef:
Zijn jullie allemaal gaan bbq-en? Bijna klaar hier, het is weer echt gaaf :j

Ik wel... :j heerlijk op de camping bij kennissen, heb op een mini laptop even snel alle pagina's (lees ruim 10.. :P ) bijgelezen over badminton, wat had ik dat eigenlijk ook wel heel graag willen zien zeg, maar dat kon die verbinding niet aan....hoop op nog wat herhalingen of zo ??

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:14

Caro, ik vind Go with the Flow wel een leuke naam! En leuke foto's :D
Haha, gelukkig is Nudine wel een strenge moeder Noor! Wij hebben hier ook merries waarvan de veulens er de hele dag tegenop klimmen, die zijn dan gewoon te lief voor ze.
Mootje, ik zit aan de maaltijdvervangers van Weightcare. Zijn lekker (ik neem altijd yoghurt-bosvruchten) en vullen echt goed. Neem er 2 per dag, en in het begin nam ik 's avonds alleen groente en een stukje mager vlees. Tussendoor rijstwafel/fruit oid. Na een week of 4 ben ik af en toe (2x per week) ook weer een broodmaaltijd gaan nemen, en 's avonds eet ik weer redelijk normaal, alleen niet supervet. Ben iedere week 1-1,5 kg afgevallen. Wil naar de 60, dus moet er nog 4,5. De laatste paar weken heb ik weer iets minder streng gegeten, en dan gaat er niets af, maar ook niets aan. Wil nu volgende week weer echt streng gaan doen. De laatste kilo's gaan wel het moeilijkst geloof ik.
Lekker geoefend dus Sannn :D

Ik heb net heerlijk gebbqt. Zit nu weer lekker binnen, buiten is het wel een beetje fris.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 21:18

Leuke foto's Caro! We zijn lekker behulpzaam met de naam hè, volgens mij is het 50/50 :D

Ik had vanmiddag een broek aan die ik had gekocht voor Thailand. Qua gewicht ben ik niet veel veranderd, maar broekkie zit een stuk losser. Lang leve het hardlopen! :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:20

Ik pas nu van Oneill ineens ook in een maatje 29 ipv 31. Heerlijk!
Mijn gewicht zit ik ook niet echt mee, het gaat me vooral om mijn buikje. Die is al stukken minder!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:22

Bij iedereen waar ik de namen voor leg is het 50/50. Het helpt niet echt hahahah

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 21:24

Het gaat mij met name om mijn kletsdijen :Y) Maar ben in eerste instantie begonnen voor de conditie. Het geeft echt een kick hoor, zo'n stuk hardlopen! Héérlijk. Ga morgenochtend weer een poging doen want ga over een paar weken 10 km lopen en afgelopen 2 weken had ik echt lood in mijn schoenen en ging het voor geen meter.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:26

caro29 schreef:
Bij iedereen waar ik de namen voor leg is het 50/50. Het helpt niet echt hahahah

Het is ook wel heel persoonlijk vrees ik een naam, ik vind beiden even leuk, maar heb je dus ook niks aan.. :o

Ik ga even de Dansbattle kijken en dan meteen naar bed....ppffff...zware nacht gehad met de brandweer.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 21:27

Ik duik er ook zo in, afgelopen nacht was ook weer niet bepaald geslaagd.

Fijne avond verder.

:evaw:

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:28

weltruste..
ik heb mooi me ventilator van zolder gehaald. wordt het vannacht weer te warm kan ik het mooi even aan zetten. haha hopelijk slaap ik wat beter. anders ga ik morgenmiddag een dutje doen in de zon :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:29

Goede avond!
Ik heb net lekker beide paarden gereden. Het is lekker afgekoeld gelukkig :) !
Bo ging lekker, die was goed enthousiast en liep fijn. Las was totaal in de cross-modus en daar viel dressuurmatig niet zoveel mee te beginnen :Y)
Morgen lekker crosstrainen met beide, zullen ze wel weer leuk vinden.

Voor geïnteresseerden, topic met foto's van wedstrijd met Bo gister :)
[SPR-ITP] Knappe Borex @ eerste keer B springen!

Noor: KJ word al groot!
Caro: Leuk veulen! Ik vind Go with the flow dan weer leuker :D
Mooi dat Shanouk zo onwijs fijn loopt Shanouk!
Zal vast lekker druk worden in de ikea, sterkte Mootje :Y)
Fijn dat je iig al even hebt kunnen oefenen. Is denk ik wel een goede, ik moet ook nog even gaan testen of ik met Bo binnen de bordjes kan blijven :P

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:33

Nog niet bijgelezen, maar wie gaat er morgen mee gezellig naar het strand? Zonnen en dan ff lekker hapje eten lunch of avond?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:36

:wave:

Caro: Wat een lieve foto's! Ik vind Great Advance het leukste :+
Sannn: Haha dat wordt dus nog even flink oefenen :))
Shanouk: Wat goed dat je al 2 maten kleiner past!
Jetske: Het is inderdaad al een stuk frisser nu. Fijn dat je lekker gereden hebt :)
Mootje: En jij gaat mee? :P Wel fijn dat Corion is opgehaald :)

Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf dat ik al meer dan een week geen suiker heb gehad. Nog geen dropje of iets anders kleins gespijbeld :) en dat voor een enorme snoeperd... :o Mijn spannende jasje is me te groot.. Helaas, het ophalen was wel weer een heel avontuur :D Kreeg nog een lift terug naar het station in een snelle Audi TT die ongeveer in het station werd geparkeerd haha.

Woll vandaag even lekker helemaal gewassen al was ze er eigenlijk niet zo van gediend. Het is ook nooit goed :+ Verder met Oscar gesprongen!! *\o/* In de categorie 'herinnert u zich deze nog' heeft hij toch wel veel geleerd :D Hij kreeg het wel even op zijn heupen toen de balken de bak in gesleept werden, maar op het eind ging het zoals je ziet al behoorlijk ontspannen. Was wel lastig op een dressuurzadel met lange beugels :+
Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:40

Woow Vief die ene foto die je in link hebt staan :wow: ! Die heb ik nooit gezien, ziet er niet zo prettig uit :oo
Hij is wel flink verbeterd, duidelijk. De nieuwe foto ziet er keurig uit :D !

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:48

TeeGee schreef:
Nog niet bijgelezen, maar wie gaat er morgen mee gezellig naar het strand? Zonnen en dan ff lekker hapje eten lunch of avond?

Ik moet werken.... -O- had graag gewild.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:48

Had hem ook alleen naar wat mensen in PB gestuurd. Foto had Sjoert van het winter gemaakt tijdens de springles. Ik heb me er toen maar vanaf laten glijden via zijn kont.. Keurige landing, maar Ossie was nogal in paniek van alle hindernissen :=