Snoekiej: Gefeliciteerd met het halen van je theorie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Ik heb zo'n leuke pony op het oog... een hele leuke bonte![]()
Eerst mn paard verkopen, en nu maar als allereerst, bijlezen
rowo schreef:Wat is het verschil tussen kevlar en carbon dan?
Ik ga trouwens zaterdag al mijn B spring debuut maken met Zetje
WolinLotte schreef:Heb nieuwe frontriem besteld voor Wolin; bruin leer met koperen schakeltjes (of hoe je dat ook noemt). Wel een chique ding.
Nat1503 schreef:Ik heb vandaag Undercover gelongeerd en daarna mijn zoon erop gezet, hij hield zich goed vast aan de longeersingel en zo zijn we de bak uitgelopen. Hij riep meteen iiiaaa!! net als in de film.. Hij vond het maar wat stoer om op Undercover te zitten.
WolinLotte schreef:Jupss, Heide Prinz van Mirella Vrolijk heeft 'm ook. Vind het erg gaaf staan bij een volbloeden-kop
. De tweede van boven
.
[FOTO]
Lielle schreef:Ik heb goed nieuwsIk heb vanavond mijn eerste wedstrijd met Cobalt gereden, het paard waarmee ik gevallen ben en mijn arm heb gebroken. We zijn L1 gestart op de kop af 4 maanden na die val, en we kwamen met exact 180 punten thuis; maar nog veel belangrijker, hij was echt superbraaf, ik had niet beter durven hopen.
mistid schreef:Ik heb echt een supermooi mexicaans hoofdstel voor Kino gekocht, mag hem alleen niet gebruiken![]()
Ik krijg hem pass op sinterklaas![]()
Maar ik heb een geldboom nodig, want er is zo'n heel mooi swarovski borsttuig. Dat zit zegmaar op de schouderband. Die wil ik dan graag bij dat hoofdstel.
tientjeh schreef:Oriflame party was erg leuk trouwens, heb zelf ook gelijk een afspraak gemaakt dat ze hier komt en een aantal dingetjes besteld.
CoriienRN schreef:Me zusje wou ook vandaag maar jah, ben ziek
kimdepim schreef:Ik ga morgen winkelen in Groningen. Al tijd niet meer geweest.
En vrijdag tot en met zondag op familie weekend naar Terschelling. Hoop dat het wat droog blijft.
rowo schreef:Dat is hetzelfde als laatst dat ik mensen had die een huis gingen bezichtigen. Ze namen het huis niet, omdat de huidige meubels er niet in pasten![]()
Je koopt toch geen huis bij je meubels, maar meubels voor je nieuwe huis?? Of heb ik dat mis?
mistid schreef:Nou ik heb de hoogste standen van Kino binnen
L1+4 dressuur
Z+2 springen
B+3 SGW
Ik heb nu dus binnen een jaar dezelfde SGW stand, bijna dezelfde springstand en dressuur nog niet gedaan. Nu nog beter trainen en een dressuurwedstrijdje starten binnenkort![]()
Zal toch niets worden, maarja, het begin moet er zijn. Wel meteen in de L1 starten, ik mag met haar geen B meer omdat ik ook al M1 ben geweest.
Nooit gedacht dat ze wp's had in de L1 dressuur
andrea16 schreef:Melanie: Huh, dat volg ik even niet...? Je had toch net een paar maanden een ander paard?
MelanieB schreef:Als eerst gefeliciteerd Shanoek!
Balen Ilse dat hattem niet doorgaat dan...
Ik heb zo'n leuke pony op het oog... een hele leuke bonte![]()
Hilde_ schreef:MelanieB schreef:Als eerst gefeliciteerd Shanoek!
Balen Ilse dat hattem niet doorgaat dan...
Ik heb zo'n leuke pony op het oog... een hele leuke bonte![]()
Zeker een leuke bonte.