[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jollyjoker

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:26

L0ve schreef:
hehe eindelijk iemand gevonden die ze ook dag en nacht buiten heeft lopen Knipoog

De meeste staan bij ons ook dag en nacht buiten maar de veulens zijn maar 6 weken en 6 dagen oud dus nog wel kwetsbaar en merries die net weer drachtig zijn hebben ook veel nodig Knipoog bovendien is het hier best wel kleigrond en kan je nu makkelijker glijden als lopen op dat korte gras. Clown

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:28

Foto's komen nog, de Memorystick doet raar Boos!
Het is een schimmeltje.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:30

Rijden ja....
Ik wil ook nog even, maar het is hier errug donker! Zul je zien, als ik binnen blijf blijft het bij dreigen, ga ik rijden dan zit ik binnen de kortste keren in een onweersbui.... Boos!
Ben niet bang voor wat regen, maar rijden tijdens onweer gaat me een beetje te ver!

Heb trouwens besloten dat ik voorlopig nog geen beslissing ga nemen over de veulens (besluitvaardig hè, van mij Tong uitsteken ) Voorlopig moeten ze toch nog bij hun mammie blijven en tegen die tijd kijken we wel weer verder (heb ik wat meer tijd om een goede reden te verzinnen om ze toch vooral nog even te houden)

Heb net mijn coupons voor Gorssel en Proncenhage op de post gedaan. Gaat nu toch wel serieuze vormen aannemen! Spannend! Lips are sealed

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:32

jollyjoker schreef:
L0ve schreef:
hehe eindelijk iemand gevonden die ze ook dag en nacht buiten heeft lopen Knipoog

De meeste staan bij ons ook dag en nacht buiten maar de veulens zijn maar 6 weken en 6 dagen oud dus nog wel kwetsbaar en merries die net weer drachtig zijn hebben ook veel nodig Knipoog bovendien is het hier best wel kleigrond en kan je nu makkelijker glijden als lopen op dat korte gras. Clown

Mijn veulentjes zijn ook nog maar klein maar lopen ook dag en nacht buiten... Nou ja, ze hebben wel een stal waar ze zelf in kunnen gaan staan dus dat is net weer een beetje anders hè?

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:56

Die van mij loopt van 1 mei tot 1 oktober dag en nacht buiten, hij staat met dit weer wel met een regendek op, maar dat is dan ook alles. Hij is een stuk rustiger als ie dag en nacht buiten staat en dat is bij die van mij toch wel errug lekker! Maar dat zal ik hem van de winter maar niet aan doen. Ik hou hem al zo moeilijk dik...
Als ik jonge veulentjes zou hebben zou ik ze ook niet met weer en wind buiten laten staan denk ik. Daar zijn ze toch net even te kwetsbaar en gevoelig voor volgens mij.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:28

CarpeDiem schreef:
ik heb een lieve instructrice waarvan ik heel veel kan lenen
Schijnheilig

Ik ook Nagelbijten / Gniffelen (zoals haar dressuurzadel momenteel Clown )

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:32

Jeetje BT! Wat blijf je daar nuchter onder zeg Haha! Ik ben daar altijd zo bang voor om eens achterover te klappen! Mijne staat namelijk ook nogal snel recht.. Rolleyes

Springles ging super! Veel beter dan zondag, dus nu ga ik met een goed gevoel naar Nokere Lachen

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:42

BT: Studeer je voor brokkenpiloot? 2x vallen in 1 week Tong uitsteken Wel fijn dat Muis niet in paniek raakte.

SGWOllie: Er is toch nog geen vraagprogramma van Princenhage? Of heb je gewoon alvast je coupons opgestuurd? Gorssel en Princenhage worden trouwens ook mijn eerst crossen met Legato dus ik zit nu in dezelfde 'spannend'-fase als jij Hyper!

Mijn paardjes staan ook gewoon 24/ 7 buiten zo lang het seizoen dat toelaat. Alleen als ik gereden heb gaat Legato even naar binnen. Dan krijgt ie gelijk z'n muesli want in de wei krijgt ie dat nooit gevonden tussen het gras Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:44

Mijne lopen met dit weer ook overdag buiten. Als het erg heet is stikt t bij ons van de dazen, en staan ze óf met een zomerdeken buiten, of op stal. Maar Kim loopt momenteel ook 24 u per dag buiten.. Vind ze heerlijk!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 23:12

Mijne liep tot vandaag 24/7 buiten.. morgen gaat het hier ferm onweren en toen de veulens binnen moesten hebben ze verouschka en pincess toch ook maar binnen gehaald.. Zaterdag gaan ze weer 24/7 de wei op ! Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 23:25

Altos schreef:
SGWOllie: Er is toch nog geen vraagprogramma van Princenhage? Of heb je gewoon alvast je coupons opgestuurd?

Ik heb mijn coupons ook al opgestuurd. Op de site van P'hage zelf staat al enige summiere informatie over de SGW 2006, plus het adres van het secretariaat. Ik ben dus zo vrij geweest om vast de coupons te versturen. Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 00:07

JJ is ook aan de schimmel las ik. Gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop! Klinkt heel erg goed en ik ben erg benieuwd naar haar!

BT is aan het oefenen voor stuntpiloot. Hopelijk houden jullie er niet te lang last van Ach gut
Je was toch al eens omgegaan met muis?

Onide had vandaag les. Ik ben erg benieuwd hoe het bevallen is!
(en ik mis jullie even Clown Doe ze allemaal maar de groetjes van me!)

Mijn paarden lopen ook niet dag en nacht buiten. Heb ik geen plek voor en bovendien vinden ze het na een paar uur wel mooi geweest en dan staan ze bij het hek te wachten tot ik weer eens kom Clown

Verder weinig te melden, heb het even druk.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 00:32

ben ik weer...inmiddels oud en stijf Haha! ik durf mijn broek nog niet uit te doen Bloos
rijden ging op zich wel! Animo was ontzettend heet.en nu liepen er nog 2 paarden in het parcours dus nog meer smoesjes om zich op te naaien Bloos
de foto's zijn merendeels mislukt, maar hier een mini impressie...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zo en nu eerst die broek uit Knipoog

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 00:33

hallo!
Nou die van mij staat ook lekker te verregenen.
(Met regendeken gelukkig Knipoog Hij was vandaag echt een moddermonstertje! Zn benen, buik en hals moest ik gewoon helemaal wassen voor ik kon rijden... Bloos )

Nou ik had inderdaad les, maar niet van Sonja Pling
De buitenbak is echt doorweekt en de binnenbak is echt heel hard, dus die moet eerst weer opgelapt voor we daar weer in kunnen. We hebben hem maar verplaatst naar zaterdagochtend.
Dus dan maar gewoon naar de clubspringles.
Het ging echt supergoed. Jan Bakker zei dat hij niet wist wat hij zag. Er is werkelijk geen balk af gegaan.
Een keertje weigerde hij. Maar dat kwam doordat ik echt even te moe was om mn benen eraan te houden.
(Dat krijg je als je op een dag 5 jonkies moet longeren (lees: af en toe touwtrekken tegen 600 kilo... Bloos ) en ook nog eens 4 paarden rijden)
Hopenlijk zit ik nu op de goede weg!

Morgen weer vroeg op dus ik ga maar eens slapen Slapen

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 00:35

succes ermee BT
Ze ziet er inderdaad wakker uit Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 01:05

gomir schreef:
Verder weinig te melden, heb het even druk.

Ehh, heb je het wel eens niet druk dan, Gomir? Clown

Anthea, denk dat je een foto van het veulentje bedoeld, maar die is van JJ. Knipoog

Wow BT, doe maar even voorzichtig. Dat is precies waar ik altijd zo bang voor ben met dat achterlijke gesteiger. Die Animo is trouwens wel leuk!

Leuk MM, wat kan dat een super gevoel geven he? Ja

Goed hoor Andrea, en niks doen op het paard is volgens mij het moeilijkste van alles.

Altos, ik heb vandaag ook mijn coupons voor Princenhage op de bus gedaan, gewoon opsturen! Weet iemand toevallig waar je de informatie van Diepenheim kunt vinden, of komt dat ook op startlijsten.nl?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 01:06

Ik zag trouwens dat Lielle bovenaan staat qua posten op bokt de afgelopen maand. En dan heeft ze nog vakantie ook! Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 08:09

**gaaap** Waren gister om 22.00 weer op stal na mn inhaal crosslesje Renswoude. Ben dit keer zowaar blijven zitten. En het ging ook echt retegoed! Durfte me alleen nog niet aan het greppeltje te wagen. De avond trainingen schijnen dus iets makkelijker te zijn dan de zondag, nooit geweten, maar om nu iedere keer een halve middag vrij te nemen? Bovendien heb ik de nacht erna nauwelijks geslapen, denk nog teveel adrenaline Haha!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 08:41

Super Talida!!!Dat greppeltje komt ook wel!! Je moet steeds weer je grenzen verleggen Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 08:47

Het feit dat ik erover na dacht om misschien de volgende keer het greppeltje te proberen vond ik al heel grensverleggend Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:15

Ik denk dat wij het NK overslaan en kiezen voor de gewone wedstrijd in P'hage.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:32

Goedemorgen, ben ook weer wakker Knipoog.

Net uitzendbureau aan de telefoon.."Ja ik werd net gebeld door Greetje van het schoonmaakbedrijf..."..ik denk nu ga ik op mn mieter krijgen voor dat alarm etc. Maar nee..of ik nog minimaal 2 weken door wilde..want het bevalt zooooo goed met jou. Slijmen is ook een vak, maar goed.

O ja, gister gereden..ik heb een superknolliebollie..ze deed het gewoon allemaal zomaar zonder gezeur..en dat ben ik niet zo gewend eigenlijk..dus zat er met smile op. Maar dik 20 min. gereden, toen zijn we samen voor het hek naar de polities gaan kijken. Vond ze leuk Haha!. Daar stond een heleboel politie voor alcoholcontrole Knipoog.

O ja, kennen jullie Hippostar Prestatiebrok? Ik heb altijd Pavo All Sports en nu kwam mn pa hiermee thuis. Staat het er beetje gelijk aan?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:32

Canter schreef:
Ik zag trouwens dat Lielle bovenaan staat qua posten op bokt de afgelopen maand. En dan heeft ze nog vakantie ook! Haha!

hihi sneaky hoor van Lielle Knipoog

ik ben lekker stijf, en ik heb een heeeeeel klein schaafwondje op mijn pink die nu is gaan ontsteken(suiker) en dat doet nog het zeerst van allemaal Bloos Lachen

straks de Indoctro halen... en dan heb ik vanavond een luxeprobleem, ik heb springles. 2 uren. en 4 paarden Tong uitsteken heb ik nog nooit gehad! Haha! ik neem de Animo mee en ik denk de Indoctro Lachen Muisje mag wel even rustig aan doen... Bloos

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:34

Blijft ie bij jou tot FK BT?

Kan me voorstellen dat je stijf bent zeg..

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:44

nee Boos! maandag moet ik naar de landbouwdag in Opmeer, dan breng ik haar thuis, en dan paar dagen later weer terug?!?! ik heb geen idee. ik bemoei me er niet meer zo mee. ik steek er wel al mijn tijd en energie in, en dat raakt nu een beetje over Bloos