leuk paardje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha neehoor geintje. 2 bakken van 20x40... geen goed plan, maja wist ik veel
20 man tegelijk inrijden...wie verzint dat?!
Muis wordt daar zo bang van... na 10 minuten gekloot in die bak en een paar sprongetjes te hebben gemaakt, ben ik naar buiten gegaan, echt niet leuk meer... ben lekker gaan stappen en toen kwam er een oude man die vroeg wat voor een het was
een CW, een wat? een CW, een wat
zucht, van calato dus
is die te koop

maar hij vond haar erg mooi 
(kan dat ook nog ?:P) ik miste het ritme wat, maar ze hielp me goed
een balkje op 7a.
de tandarts... en ik hoop echt dat ze haken heeft, want ze reageert soms zo heftig :'( ze stond de hele tijd overeind en wilde niks...ik ben naar buiten gegaan en stukje rechtuit gedraaft en toen de bak in...progressief op tijd. stond leuk gebouwd, ik wilde gewoon kijken of we nu ook eens krap konden
en dat kan ze
helaas op de laatste een balkje, maar uiteindelijk toch nog een 2e tijd neergezet waar ik erg trots op ben... ze leert snel, maar je moet haar wel in haar waarde laten 

aanhanger schoot achter een auto weg, aanhanger met daarop een jeep vloog over de kop
dus wij 112 bellen...maar ze hadden al een melding gehad... toch best eng, zal je maar met de trailer gebeuren

schaam schaam
) 

ik heb eindelijk een paard, een leuk paard(denk ik) en nu wil ik rijden ook
ik rijd geen paard om L ofzo te springen
(oh wat klink ik arrogant
)
word er al zenuwachtig van als ik er aan denk
minnie_muis schreef:Ow mijn pa zei dat Arend Zoer nog een mooie schimmel had gezien! Was hij het niet?
ik ken dus niemand 

miss_jumpy schreef:nee, je hebt groot gelijk hoor! Maar ik zou wel gewoon nieuwschierig zijn!
Maar je moet deze zeker zelf houden, gaat toch leuk zo!
ik ben er ook echt nieuwsgierig naar, zeker nu ik nog maar 5 wedstrijden heb gesprongen en ik toch al een aantal keer ben aangesproken
best raar, omdat het rijden zelf echt niet zo soepeltjes verloopt
allemaal beetje rommelig nog..
als het niks wordt dan kan ze altijd nog weg. maar ik raak veel te snel gehecht aan die dieren
Biertabje schreef:miss_jumpy schreef:nee, je hebt groot gelijk hoor! Maar ik zou wel gewoon nieuwschierig zijn!
Maar je moet deze zeker zelf houden, gaat toch leuk zo!
ja je hebt gelijkik ben er ook echt nieuwsgierig naar, zeker nu ik nog maar 5 wedstrijden heb gesprongen en ik toch al een aantal keer ben aangesproken
best raar, omdat het rijden zelf echt niet zo soepeltjes verloopt
allemaal beetje rommelig nog..
maar voorlopig hou ik haar zelfals het niks wordt dan kan ze altijd nog weg. maar ik raak veel te snel gehecht aan die dieren
![]()
Misschien willen ze m daarom wel hebben..
misschien was het hem dan wel 
??
hij reed ook een erg mooie barrage 
)

kimdepim schreef:ik heb wel tegen hem gereden toen hij nog bij de pony's reed..
(ben ooit ook n og verliefd op hem geweest.. ssst![]()
)
idd mooie schimmel

maar wel een beetje jong voor moi
(te jong dan
) Talida schreef:Het weer is toch lang niet zo slecht geweest als ik dacht dat het zou worden, hier dan in ieder geval.
In 3 kwartier ca 4 cm sneeuw.
GvdT schreef:Toen ik vanochtend wakker werd was alles nog droog, ik gauw aankleden kijk ik naar buiten is het behoorlijk serieus aan het sneeuwenIn 3 kwartier ca 4 cm sneeuw.