[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:58

Leuke foto's hoor
leuk paardje

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:01

leuke foto's MJ...wel in het midden blijven springen bij die bovenste foto's he?!

ben net terug van concours...helaas de 100Euro+deken misgelopen haha neehoor geintje. 2 bakken van 20x40... geen goed plan, maja wist ik veel 20 man tegelijk inrijden...wie verzint dat?! Muis wordt daar zo bang van... na 10 minuten gekloot in die bak en een paar sprongetjes te hebben gemaakt, ben ik naar buiten gegaan, echt niet leuk meer... ben lekker gaan stappen en toen kwam er een oude man die vroeg wat voor een het was een CW, een wat? een CW, een wat zucht, van calato dus is die te koop
antwoord :NEE, nog niet
stalgenootje: jeetje wat ben jij hard, je had best kunnen zeggen dat ie best een bod mocht geven...
neehoor mijn Muis is nog niet te koop, snap niet waar die man het vandaan haalt,want ik had zowat nog geen sprong gemaakt maar hij vond haar erg mooi
nou in iedergeval was ze in het parcours iets te braaf (kan dat ook nog ?:P) ik miste het ritme wat, maar ze hielp me goed een balkje op 7a.
Romkabouter nog voorbij zien gaan...die reed echt een mooi rondje

2e parcours was drama...inrijden dan. morgen komt weer de tandarts... en ik hoop echt dat ze haken heeft, want ze reageert soms zo heftig :'( ze stond de hele tijd overeind en wilde niks...ik ben naar buiten gegaan en stukje rechtuit gedraaft en toen de bak in...progressief op tijd. stond leuk gebouwd, ik wilde gewoon kijken of we nu ook eens krap konden en dat kan ze helaas op de laatste een balkje, maar uiteindelijk toch nog een 2e tijd neergezet waar ik erg trots op ben... ze leert snel, maar je moet haar wel in haar waarde laten

dus al met al een lekker 2e parcours gereden

op de terugweg een ongeluk zien gebeuren aanhanger schoot achter een auto weg, aanhanger met daarop een jeep vloog over de kop dus wij 112 bellen...maar ze hadden al een melding gehad... toch best eng, zal je maar met de trailer gebeuren

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:03

fijn dat het goed ging bt
idd moeot maar niet met de trailer gebeuren

MJ_

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:08

Netjes BT, ik spring niet meer 20x40, want dat is echt een drama! Maar ben je niet benieuwd wat die man had willen bieden?

Ik zal beter in het midden gaan springen.... en wat dacht je van mijn tenen schaam schaam

Allemaal bedankt voor de reacties

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:08

Mooi zo BT dat het wel goed ging e rondje! Dat was in Gorredijk zeker! Mijn pa ging daar ook heen had daar nog wat gesponserd!

Mooie foto's MJ!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:10

mijn papa sponserde ook in gorredijk..
gister met de pony's losspringen was het nog wel te doen.. (okeey niet ideaal )

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:18

ja in Gorredijk ja, echt een drama...en Muis wordt zo bang, arme stakker schrikt van alle paarden die langs haar heen ruizen
de bodem vond ik ook niet bepaald goed, onwijs zwaar in de hoeken

MJ: ja misschien wel, maar mijn 1e reactie zal altijd NEE zijn ik heb eindelijk een paard, een leuk paard(denk ik) en nu wil ik rijden ook ik rijd geen paard om L ofzo te springen (oh wat klink ik arrogant )
ik wil straks lekker kunnen springen, en ik vind het moeilijk zat om een leuk paard te zoeken, zal je zeggen vind er niks aan word er al zenuwachtig van als ik er aan denk

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:21

Ow mijn pa zei dat Arend Zoer nog een mooie schimmel had gezien! Was hij het niet?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:22

nee, je hebt groot gelijk hoor! Maar ik zou wel gewoon nieuwschierig zijn!
Maar je moet deze zeker zelf houden, gaat toch leuk zo!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:25

minnie_muis schreef:
Ow mijn pa zei dat Arend Zoer nog een mooie schimmel had gezien! Was hij het niet?

geen idee ik ben net ingeburgerd als Fries ik ken dus niemand

maar schimmel die eerste was, was ook erg mooi
(van Niels Mulder ofzo?!)

nummer 3 van Friesland die ook naar Ermelo mag, die was gevallen met inrijden arm kind, ze bleek iets te hebben van schouder uit de kom en weer terug en een scheurtje... ik hoop voor ze dat ze wel naar Ermelo kan, zou het anders erg sneu voor haar vinden. ze was zo blij dat ze naar Ermelo mocht

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:27

miss_jumpy schreef:

ja je hebt gelijk ik ben er ook echt nieuwsgierig naar, zeker nu ik nog maar 5 wedstrijden heb gesprongen en ik toch al een aantal keer ben aangesproken best raar, omdat het rijden zelf echt niet zo soepeltjes verloopt allemaal beetje rommelig nog..
maar voorlopig hou ik haar zelf als het niks wordt dan kan ze altijd nog weg. maar ik raak veel te snel gehecht aan die dieren

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:28

JA Niels was eerste! Dat wist ik! Arend Zoer is een dikke oude man!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:29

Biertabje schreef:
miss_jumpy schreef:

ja je hebt gelijk ik ben er ook echt nieuwsgierig naar, zeker nu ik nog maar 5 wedstrijden heb gesprongen en ik toch al een aantal keer ben aangesproken best raar, omdat het rijden zelf echt niet zo soepeltjes verloopt allemaal beetje rommelig nog..
maar voorlopig hou ik haar zelf als het niks wordt dan kan ze altijd nog weg. maar ik raak veel te snel gehecht aan die dieren

Ze vertelden tegen mij dat de moeilijkste dieren de beste waren Misschien willen ze m daarom wel hebben..

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:30

haha M_muis... komt aardig overeen misschien was het hem dan wel

CD: laten we het daar maar op houden

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:31

Haha.. JA als je het zelf maar gelooft toch

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:35

Was niels mulder 1e ??
hahaa

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:36

ja met een prachtige schimmel onder zijn kont hij reed ook een erg mooie barrage

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:39

ik heb wel tegen hem gereden toen hij nog bij de pony's reed..
(ben ooit ook n og verliefd op hem geweest.. ssst )
idd mooie schimmel

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:41

MJ: leuke foto's!! het lijkt alleen alsof je een paar keer vlak langs de staanders springt? Is hij ook zo eentje die 1 kant op trekt?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:42

kimdepim schreef:
ik heb wel tegen hem gereden toen hij nog bij de pony's reed..
(ben ooit ook n og verliefd op hem geweest.. ssst )
idd mooie schimmel

lol
nou en hij is niet eens zo lelijk volgens mij... maar wel een beetje jong voor moi

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:44

haha.. aahh klein beetje maar bt (te jong dan )

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:52

leuke foto's Miss! Ik heb ook zulke tenen haha.

BT, al is ze voor al het geld op de wereld nog niet te koop, het lijkt me wel stoer als mensen dat gewoon vragen over je paard!

Tal had vandaag hoe dan ook besloten dat het crossdag was, en een verder lege buitenbak leende zich daar uitstekend voor! wilde mn wijken enzo gaan oefenen, maar er zaten maar 2 knoppen op, snelle draf en galop, dus naja maar galop geoefend, en dat ging verder wel.
Het weer is toch lang niet zo slecht geweest als ik dacht dat het zou worden, hier dan in ieder geval.

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 20:12

Talida schreef:
Het weer is toch lang niet zo slecht geweest als ik dacht dat het zou worden, hier dan in ieder geval.

Toen ik vanochtend wakker werd was alles nog droog, ik gauw aankleden kijk ik naar buiten is het behoorlijk serieus aan het sneeuwen In 3 kwartier ca 4 cm sneeuw.

MJ leuke foto's en dat niet in het midden springen heb ik ook last van
Met mijn pony niet maar die merrie trekt altijd naar het hoogste punt van een hindernis

Het was stiekum maar goed dat het crossen niet door ging, want ik ben niet helemaal rad met mijn maag, duim ( gekneusd en misschien een scheurtje in het bot, maar we laten geen foto's maken anders straks weer geen Chaam), en schouder, maar voor de rest is er niks aan de hand

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 20:23

GvdT schreef:
Toen ik vanochtend wakker werd was alles nog droog, ik gauw aankleden kijk ik naar buiten is het behoorlijk serieus aan het sneeuwen In 3 kwartier ca 4 cm sneeuw.

Ja maar jij woont ook veeeeel meer naar het noorden

Hej Balen zeg (jawel, met hoofdletter) dat het niet helemaal 100% is, maar misschien even weekje rustig, dan kan je van het weekend er tegen aan. Is Chaam op za of zo?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 20:30

@ Anja, ja, valt snel over de schouder weg. Recht rijden is echt moeilijk

GvdT, was er nou vorig weekend iets gebeurd waardoor je nu overal last van hebt? Wat was er gebeurd dan?
Doe maar rustig aan dan deze week!