simmie, vond het ook erg sneu voor je in ysselsteyn

marieke, is een goede keuze, wel zo eerlijk tegenover rex, nu maar weer flink oefenen voor volgens seizoen dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Volgens mij deed mijn oude instructrice de cursus op dinsdagavond dus die zit dan niet bij jou 

Simmie schreef:
ANL
) missmuts schreef:miss_jumpy schreef:Ja, chantal zou ik ook leuk vinden, die rijdt erg netjes! En ze is de "stiefdochter" van mijn trainer, hij vertelt vaak over haar. Dus zonder haar te kennen, ken ik haar toch een beetje!
Ik ben trouwens benieuwd naar wie niet
5 jaar terug heb ik les van hem gehad. Ik heb erg veel van hem geleerd.
Zijn naam vond ik zo bijzonder, dat mijn zoontje nu ook zo heet.![]()
Ik heb er zin in morgen! Ik gun het iedereen die netjes en eerlijk alles weet te volbrengen.
) Dat vind ik al genoeg. Als ik nog meer kinderen zou willen, dan moet het paard eruit (w.b. tijd en financien) en dat is geen optie..
)
)
Als wij over een paar jaar op dit niveau rijden moeten we toch wel bij de beste 25 kunnen komen
Anders is het zo jammer voor alle fans hè 
Gister vroeg iemand aan me of 6 of op 7 en die werd na het volgen van mijn advies zo door de hindernis gelanceerd
(paard lette gewoon niet op en sprong er dwars door, maar voor het geval dat
)
marieketencate schreef:Van Jan van Beek vind ik het wel knap, in de Hoefslag stond vandaag dat hij dit paard vorig jaar in Ysselsteyn voor het eerst in de L startte....als het bij mij nou ook zo vlotjes gaat..

lekker gegalllopeerd
(naja feest
een meide avond
er kome 6 meide slapen
)
SGWukkie schreef:Waahhh. Help!! Ik heb hevige twijfels.
Ik had me alleen nog voor Princenhage opgegeven in de M klasse omdat ik dacht dat die andere toch veel zwaarder zijn en we het nog niet zo goed deden.
Nou ging het zo goed in Ysselsteyn en bleek dat die toch ook wel vrij extreem gebouwd was ben ik gaan twijfelen.
Zal ik Bathem en Barchem nou nog wel doen of niet??
Wie geeft mij wat advies.
MissM schreef:Simmie: alle begrip, maar wil jij mensen dan niet zo nieuwsgierig maken![]()
was niet zo bedoeld. MissM schreef:
Kim: Fijn dat je dit keer niet gevallen bent![]()