simmie, vond het ook erg sneu voor je in ysselsteyn

marieke, is een goede keuze, wel zo eerlijk tegenover rex, nu maar weer flink oefenen voor volgens seizoen dan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simmie schreef:
ANL
missmuts schreef:miss_jumpy schreef:Ja, chantal zou ik ook leuk vinden, die rijdt erg netjes! En ze is de "stiefdochter" van mijn trainer, hij vertelt vaak over haar. Dus zonder haar te kennen, ken ik haar toch een beetje!
Ik ben trouwens benieuwd naar wie niet
5 jaar terug heb ik les van hem gehad. Ik heb erg veel van hem geleerd.
Zijn naam vond ik zo bijzonder, dat mijn zoontje nu ook zo heet.![]()
Ik heb er zin in morgen! Ik gun het iedereen die netjes en eerlijk alles weet te volbrengen.
marieketencate schreef:Van Jan van Beek vind ik het wel knap, in de Hoefslag stond vandaag dat hij dit paard vorig jaar in Ysselsteyn voor het eerst in de L startte....als het bij mij nou ook zo vlotjes gaat..
SGWukkie schreef:Waahhh. Help!! Ik heb hevige twijfels.
Ik had me alleen nog voor Princenhage opgegeven in de M klasse omdat ik dacht dat die andere toch veel zwaarder zijn en we het nog niet zo goed deden.
Nou ging het zo goed in Ysselsteyn en bleek dat die toch ook wel vrij extreem gebouwd was ben ik gaan twijfelen.
Zal ik Bathem en Barchem nou nog wel doen of niet??
Wie geeft mij wat advies.
MissM schreef:Simmie: alle begrip, maar wil jij mensen dan niet zo nieuwsgierig maken![]()
MissM schreef:
Kim: Fijn dat je dit keer niet gevallen bent![]()