[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hanne_SP

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:19

Mijn conditie is ook niet meer dat, als ik al een derde van het voorbije jaar in rolstoel zat. :+

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:22

varekaj: heb ze ondertussen al bijna elke dag met koud water afgespoeld en om de 2 dagen een coolpack opgezet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:38

Oei da's toch fiks minder als het er dan nog zit.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:39

ze zit wel elke dag op de weide en ja die doet echt zo onozel als iets! mijn vriend zegt ook veel pijn kan ze toch niet hebben als ze zo dom kan doen. tes wel een echt karakter kop.

mijn vriend heeft hem trouwens voor de eerste keer ingeschreven voor midden :o spannend vind ik zelf :d

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:42

Mila: ik zou toch ook wel even DA laten kijken, ook gewoon om zeker te zijn dat bewegen goed is, en ze net niet beter op stal zou blijven.

Ikke wel blij, moet maar 2 dagen naar Waregem gaan, enkel zaterdag en maandag! Heel blij, want zondag Pasen, dan kan mijn dochter haar eitjes zoeken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:55

Aaah paaseitjes zoeken :D Prachtige herinneringen aan en blijft überschattig om te zien hoe kinderen daar in kunnen opgaan :D

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-16 16:57

Ik moet ook maar2 dagen. Maar opzich vind ik niet zo eeg, dan kan ik op maandag helpen

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:58

Ik was 12 jaar ofzo en nog eitjes aan het zoeken :o Lustte zelfs niet zo graag chocolade (helaas voor mijn lijn is dat wel veranderd...) maar het zoeken was zo leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:03

Ik heb me ooit ziek gegeten in paaseitjes, het heeft erna jaren geduurd eer ik nog echt chocolade wou aanraken. Nu gaat het weer aardig vlot naar binnen :')
Herinner me nog dat ik in het 3e studiejaar een boekentas had aangewezen in het boekje van Dreamland, omdat ik van de klokken een nieuwe mocht kiezen. Mijn moeder had die aan de wasdraad opgehangen. Het heeft werkelijk waar bijna een uur geduurd eer ik dat ding in het vizier kreeg :)) Ben er een keer of 100 onderdoor gelopen, druk op zoek naar eitjes in de kleine tuin en maar niet snappen waarom mama zei "dat ik ook omhoog moest kijken want klokken kunnen vliegen"

Rayaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:33

ik pik na lange tijd ook weer in :) ik ben terug vertrokken geraakt na een kleine blessure. Paard mankte niet echt maar had een harde bult op het voorbeen onder de knie. wss door te tikken tegen de stal bij het rollen ofzo, de bult gaat niet meer weg maar de ontsteking is eraf dankzij 2 weken rust en 10 dagen ontstekingsremmers.
Opstarten was lastig met een paard dat net zo lang stilgestaan had, niet los mocht en flink bijgevoerd was, maar alles is onder controle nu :)

ik ben ingeschreven voor deze zondag in Heusden, de kleine cross dus 80cm. Wordt nog spannend, normaal moet ik de waterbak in stap aanrijden maar hier ligt er een boomstammetje voor :p Voor de rest verwacht ik weinig problemen buiten wat geklooi door frisheid.
Ook lrv crossen in Overpelt en Lille zijn bevestigd. In Overpelt start ik een keertje B om te proberen, in Lille toch maar terug aspiranten, blijkt een cross met het nodige trek en sleurwerk te zijn op sommige plaatsen dus voor het vertrouwen terug een lager rondje :)

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:47

@Hanne: ik ga idd voor de eerste keer M starten in W*aregem (wrm moet er daar een sterretje tussen?).

Ik ging ook de kleine cross starten in Heusden, maar nu deze verplaatst is valt hij binnen het beschermende eventingseizoen dus ga ik me uitschrijven... Ik heb een mail gestuurd of ze er geen rekening mee konden houden dat het verplaatst is, maar het is niet toegelaten. Vind ik wel jammer maarja zaterdag wel crosstraining in Baarle, kga daar wel genoeg de crosskriebels terug te pakken hebben :P

@Antonius: Ik vind dat groen echt een klassevol kleur!! Past volgens mij ook op veel paarden goed!

Evelyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:28

:wave: hoihoi! Ik sluit nog eens aan sinds lange tijd... Meelezen lukt wel, reageren kom ik iets minder aan toe :o .

Potverdikke toch weeral een paar in de lappenmand... Beterschap!

Verder goeie resultaten gezien oa van Lene, en vooral veel goesting om er weer in te vliegen bij iedereen! Antonius met een sjiek nieuw setje, erg mooie kleur!

Hier ook veel goesting om te starten. Waregem wordt ons B-debuut. Vind t superspannend maar ben zaterdag nog even wat crosshindernissen en t water gaan springen en ze kon t nog :D . Ikke blij!

Antonius en Daaphh, waar zien jullie welke klasse wanneer moet rijden? Deze blonde vindt t niet :o...

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:42

Antonius Lo en Daaphh B. :) 'k Heb je ook zien staan Evelyntje! :D Je kan er bijna niet naast kijken door de naam van je paard. Rijmt zo leuk hehe. :P

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-16 21:46

Ik heb een mail gekregen van Sien met de datums. Afbeelding

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:44

Amai enkel de B crosst dus zondag en al de rest maandag? Hoe was dat vorig jaar weer? Kherinner me dat precies niet zo goed.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:51

Zou B bvb niet meer naar de namiddag zijn ivm die jumping? Want inrijden voor de cross is toch in die nieuwe eb-en-vloed en de jumping ook? En dan de maandag vroeg de cross al starten? Al herinner ik het me idd ook niet zo goed meer. :) Heb het toprondje van PP toen wel gezien!! ;)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 00:01

Ergens vind ik het wel jammer dat de B zo apart is.. Alle fotografen gaan op maandag gaan.. Bye bye leuke foto's |( :P

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:12

Nifin gaat er toch wel zijn zeker? Maarja Victor dan bijvoorbeeld ist idd wel ver voor 2 dagen...
Spijtig dat ik geen mooie plaatjes kan schieten haha. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:22

Het is dat ik niet zeker ben of ik kan gaan, anders zou ik de spiegelreflex meenemen en een poging wagen voor foto's :+

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 00:23

Ohh kom je ook! Ik vind dat we een meetingke moeten plannen nu ik eens aan die kanten ben! Jullie zijn allemaal van daar bijna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:24

Als ik tegen 12u30 thuis kan zijn wil ik wel een poging wagen. Zie net dat ik had toegestemd om die dag te werken van 13u30 tot 18u, maar da's vlakbij huis. Is dan gewoon even omkleden, ik ga niet in geklede rok, blouse en hoge hakken op de cross rondhollen :P

Evelyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:46

Ok, mail intussen gelezen :+ merci Daaphh!

Ha, Hanne, Armorique is mijn oude merrie, de moeder van die waar ik mee cross... Dus zij is 't "verhaal van Armorique" :D

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 08:52

Ik ga zowiezo ook op zondag zal ook lijn toestel meenemen. Ben wel geen pro maar zal mijn best doen.

Kmag pas zaterdag naar de veearts. Maar vanmorgen toch een beetje goed nieuws. Ijskoude beentjes ♡

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 09:32

Super MF!!!

Normaal de zondag vm wordt de jumping afgewerkt en idd in de namiddag cross van de B. Ik ben er zowiezo de drie dagen :).

Dagparking is terug op de renbaan, geen idee waar want das daar nog altijd een bouwwerf :+.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 09:49

wohoow ik moet ook maar 2 dagen naar W*aregem! :) had niet verwacht dat ik zou mogen starten via lrv licentie door het grote aantal inschrijvingen

wat jammer Mila! Geef ze maar zeker rust want je neemt beter geen risico's. Ferro had toen hij jong was een blessure maar mankte niets, dus ik heb daar nog even blijven mee rijden. Voelde me achteraf zo schuldig :(

@Steph: wat een pech! :( hoe gaat het nu met de wonde? heb dit ookal meegemaakt hier, gelukkig niets ernstig en was dit een klein schaafwondje.