Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FCSA schreef:De luchtvering van onze auto heeft het begeven dus ik heb geen vervoer
Is er héél toevallig iemand die zaterdag wil carpoolen / een auto te leen of te huur heeft / een auto heeft en het leuk vindt om mee te gaan? Ik heb zelf een tweepaardstrailer (en een BE rijbewijs).
Paard staat in Aalsmeer, ik start om 11.08 en 11.38 (maar vind het ook niet erg om er eerder te zijn of langer te wachten oid).
Kleine kans, maar wil het tóch graag proberen voordat ik afzeg
MerelV schreef:Wie heeft ervaring met zowel Arensgenhout als Gorssel. Mijn paard heeft nog niet veel crossen gelopen, dus ik zoek een cross die niet al te moeilijk is. Welke zouden jullie aanraden? We gaan over 3 weken naar Vrouwenpolder en volende week naar Nuenen.
M_Vainqueur schreef:MerelV schreef:Wie heeft ervaring met zowel Arensgenhout als Gorssel. Mijn paard heeft nog niet veel crossen gelopen, dus ik zoek een cross die niet al te moeilijk is. Welke zouden jullie aanraden? We gaan over 3 weken naar Vrouwenpolder en volende week naar Nuenen.
Als je een niet al te moeilijke cross zoekt is Gorssel denk ik niet een aanrader. Ik vind hem persoonlijk wel meevallen maar hij wordt vaak wel als een moeilijkere ervaren. Arensgenhout ken ik niet (is zuid limburg dacht ik?)
FCSA schreef:Ik plaats hier even door uit het SGW Renswoude topic:FCSA schreef:De luchtvering van onze auto heeft het begeven dus ik heb geen vervoer
Is er héél toevallig iemand die zaterdag wil carpoolen / een auto te leen of te huur heeft / een auto heeft en het leuk vindt om mee te gaan? Ik heb zelf een tweepaardstrailer (en een BE rijbewijs).
Paard staat in Aalsmeer, ik start om 11.08 en 11.38 (maar vind het ook niet erg om er eerder te zijn of langer te wachten oid).
Kleine kans, maar wil het tóch graag proberen voordat ik afzeg