Ik zou niet voor een eipet gaan, Margreet Om de reden die je zelf al noemt! Asus Epad hoor ik goede dingen over Nickeltje heeft geloof ik een Galaxy en is er erg tevreden over. Ik hoop op een tablet voor de kerst Noor haar afwijkende gedag
Sim
Geplaatst: 23-11-11 11:14
Evony schreef:
MargreetW schreef:
Ipad heeft toch Apple, ik heb gelezen dat je die niet zo goed kunt aansluiten op je Windows computer.
wij hebben idd een mac computer, mijn vader gaat je zo terug PBen, moet eerst even een bakje koffie dirnken (om sim acties te voorkomen, goedemorgen )
Trouwen en kinderen krijgen...Voor mij nog lang niet! En kinderen nooit trouwens. Mendy, longeren is ook niet mijn ding. Zo saai. Maar opzich als je echt actief bezig gaat met zijn verbeterpunten dan kan het best leuk zijn. Helemaal als je onder het zadel het voordeel merkt! Sanurie, scheenbeenvlies ontsteking klinkt pijnlijk, sterkte! Dames die dromen over halve dagen werken, halve dagen paardrijden..en een rijke vent. Mandy goeiemorgen zeg, Taiwan!!! Mendy wat een lieve honden Joki fijn om te lezen dat het goed ging, hopelijk merk je het verschil na 9 dagen zo trainen. Margreet, wij hebben 2 Ipad's, vind het wel leuke dingen, maar ik houd het toch bij een gewone laptop.
Heb lekker uitgeslapen, nu warm voor de kachel
De merrie waar ik het vorige week over had, met die grote wonden, ziet er nu al super uit! Of nouja het is nog steeds smerig om te zien, maar echt al een mooie wond in vergelijking met vorige week. Alle loshangende vellen/klompen vlees zijn weggesneden.
Ze is trouwens dragend, dat wist ik helemaal niet! Ik heb foto's gemaakt, maar ze staan in linken omdat ze voor sommigen misschien iets te smerig zijn.
Jeetje Danielle Dat ziet er echt heftig uit. Het arme beest!
Snoekiej
Geplaatst: 23-11-11 12:21
Goeiemorgen Ik ben best wel moe! Gister om 2 uur thuis van werk. Ik ga nu zo naar stal, dan naar college en vanuit daar naar werk. Ik slaap vanavond bij mijn moeder in Leiden (ben nu eigenlijk bij mijn vader), want ik moet weer tot laat werken en morgenvroeg weer naar de tandarts. Gister ook al, en wat een hel! Ik heb zo'n hekel aan/beetje angst voor de tandarts!
Gefeliciteerd met de verkoop Rowo Noor, ik zou Jer iig nog een paar jaar houden als ik jou was, en dan zien of je er 2 houdt, of Jer weg moet. Fijn dat je lekker gereden hebt gister Karen Getver Kris, klere mug! Beterschap San Margreet, mijn Iphone op mijn Windows gaat prima moet ik zeggen!
Sim: lees jij er ook boeken op in Ibooks? Ik wel, echt ideaal
Nee, boeken lezen doe ik het liefst op de ouderwetse manier. Zelf doe ik niet veel met de Ipad. Hub wel.
Jemie Daan, dat zijn idd flinke verwondingen zeg!
AntheaV
Geplaatst: 23-11-11 12:30
Jemig Danielle, dat ziet er wel heel heftig uit!
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-11 12:33
zo danielle dat zijn toch wel flinke wonden maar ze zien er wel mooi schoon/rustig uit. verder lees ik veel over tablets. Ik heb er geen ervaring mee. heb een laptop en een telefoon. mandy dat is snel gegaan zo te lezen maar wel op een fijne manier. sann die zich niet lekker voelt kris is gestoken door een ***mug
zo net huis onder schoon gemaakt. nu even niksen en dan zo na de middag even een boel strijken, stallen mesten en dan hoefsmid en lessen. en dan is het al weer laat.
daNiielle_
Geplaatst: 23-11-11 12:35
In het prikkeldraad gekomen.
Vorige week met al die loshangende stukken en veel bloed zag het er dramatischer uit.
Het enige probleem is nu dat ze geen pijnstilling meer kan krijgen, vanwege de diarree. Maar met pijn gaan ze hetzelfde hormoon aanmaken als bij bevalling, en dan zou ze het veulen eruit kunnen gooien. Dan is het een 'geluk' dat alle zenuwen en spieren doormidden zijn, dat scheelt al in pijn.
ziet er niet heel fris uit inderdaad....., maarja prikkeldraad.. pffffff
rowo
Geplaatst: 23-11-11 12:40
weule schreef:
ziet er niet heel fris uit inderdaad....., maarja prikkeldraad.. pffffff
Ook mijn gedachte, maar goed. Niet iedereen doet er moeilijk over.
Al moet ik zeggen dat ik met een buitenrit met Pino destijds ook al eens door de prikkeldraad ben gegaan. Ook niet erg prettig En dan heb je het thuis zo goed voor mekaar.
Toen wij dit huis/spulletje kochten hebben we als eerste alle schapengaas en prikkeldraad etc.... verwijderd en overal rubberband/lint omheen gemaakt..., daarna pas de paarden en de rest hierheen gebracht. 'k vind het zulk naar spul...
daNiielle_
Geplaatst: 23-11-11 12:43
Zou mijn paarden zelf ook nooit achter prikkeldraad zetten.
Maar grotendeels van hun weilanden zijn wel omheind met lint.
wij hebben hier dat dikke lint om de weides. en aan 1x kant staat nog gaas (geen schapengaas maar veel kleine gaten) maar dat is ook hoog ivm kippen.
ben blij dat hier het prikkeldraad ook weg is.
bij de buren hebben ze z'n witte kunstof omheining. maar dat vind ik dus echt niet mooi.
rowo
Geplaatst: 23-11-11 12:58
Dat vind ik ook niet mooi Mendy Wij zijn ook bezig met een project bij ons thuis. Een gedeelte van de omheining wordt gesubsidieerd. Klein stuk moet nog. Al het lint wordt dan bruin en de palen zijn gekloofd uit eikenhout, plus dat we een heggetje om de bak krijgen etc.....
Liefst hebben we natuurlijk hout, maar ja
Laatst bijgewerkt door rowo op 23-11-11 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt