[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:34

Valt mij ook 100% mee hoor! ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:45

Ik ben ook wakker. Wel slecht geslapen. Nu maar eens wat opruimen in huis en daarna op cc. Sinds Maarsbergen niet meer op wedstrijd geweest dus ben benieuwd.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:46

pfff, ik heb nog niets gedaan en toch al spierpijn....... in de loop van het seizoen zak ik toch hoe langer hoe meer "op m'n werkbrauwen".

Trouwens goede berichten gehad van de nieuwe baas van Whoopy!! Yeah, heel blij mee.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:15

Goeiemorgen!
Ik heb echt slecht geslapen. Was alleen thuis, en er zijn hier ontzettend veel inbraken geweest de laatste tijd. Voelde me dus niet zo veilig.
Gelukkig hebben we een hond en een alarm, dus in feite kunnen ze er niet in, maar toch is het geen lekker gevoel.

Nokere-gangers succes!
Jeetje, wat schrikken van je vader Eef!
Wat schattig Vief <3
Bikkel Noor :D
Fijn dat het goed gaat met Whoopy Texelse

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:09

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:14

iedereen veel succes in nokere en degene die naar een andere wedstrijd gaat ook succes!
snoek ik kan me voorstellen dat je je dan niet zo fijn voelt.
Noor pff, respect

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:16

moguh...

wat een vies/klef/warm weer... bah...

was om half 8 wakker, rustig ontbeten, paarden buiten, stallen gedaan, boel opgeruimd, koffie gedronken en net de paarden weer op stal gezet (vliegen waren enorm aan't steken...) moest me toch zweten!!! echt klef hier,... rond 8 uur ook nog zo'n 4 mm regen gevallen...

@ noor: stoer hoor :P vast goed voor je ego, geen spierpijn :P
@ vief: leuk plaatje zo, doen hier de mama's ook wel vaak in de wei...
@ evelien: schrikken zeg,,... soms snappen paarden niet dat mensen mensen zijn, zeker als ze op elkaar reageren.

nokere gangers, succes!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:27

Moggel!

Iedereen veel succes in Nokere!!
Jeetje Evelien, beterschap voor je vader!
Noor, bikkel!
Caro, zie je straks denk ik nog wel, Bronneger?

Ik ga straks ook op concours en m'n ouders komen vandaag terug van vakantie... heb dus al wat zooi opgeruimd, meeste bestond uit eten en afwas. Zo nog ff wat vliegen doodslaan en daarna spulletjes klaarmaken voor concours.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:51

@ Mistid vast wel. Ga de parcourbouwer en hulpen even aan het werk zetten. Moet aan het begin van het L alleen geen idee hoelaat dat is. Ga halverwege de middag maar even bellen waar ze zijn woon er 15 minuten vandaan.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:54

Ik ben nummer 50 in 't B. Ik denk dat wij er veel te vroeg zijn (gaan om 1 uur weg, met veel pech zijn ze al 3 uur bezig met 't BB) dus denk niet dat we lang blijven plakken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 12:01

Ik ben nr 9 in het L. Moet even bedenken hoe ik dat ga doen met parcourslopen als het een ander parcours is dan voor de B. Denk moeders met paard bij de trailer parkeren. Rennend verkennen en weer daar opstarten. Dat kan ik niet op het veld doen met die drukte..
Ik heb 125 combinaties gerekend tot de L. Dat is 4 uur plus 2x parcourverkennen aan het begin en 1x tussen door is 4 uur en 3 kwartier. prijs ophalen op secretariaat. Denk 2/3 per keer in de ring dus ga uit van 4 uur als iedereen meewerkt :D . Rond 1700 begint dan de L als het meezit. Bronneger weet hoe je snel kan werken en laten starten.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 12:36

Alle cc-gangers en Nokere-gangers succes
Evelien beterschap voor je vader.
Noor wat ben jij een bikkel
Fijn dat de verkoop van de jasjes alweer zo goed gaat Vief

Ik heb op Ferrose mijn changement van links naar recht even terug zitten zoeken. Ik was die gister met springles kwijt en okay ze springt de wissels nog niet netjes maar ze sprong ze wel dus was niet zo blij dat ik er 1 kwijt was geraakt. Maar heb hem terug gevonden. Ben nog even in twijfel of ik mijn volgende les weer even ruil met mijn springinstructrice zodat die Ferrose weer wat fijner kan afstellen, want daar merk ik toch echt wel mijn gebrekkige (nou ja non-existente tot een paar maanden terug, want mijn springlessen van hiervoor hebben me alleen maar in de problemen geholpen) springopleiding.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:01

Net een rondje oefencross in WW gedaan. Ontzettend warm, maar op zich viel het met de dazen nog mee. Bodem was ook erg goed! Jer was een beetje geflipt, maar ging wel braaf. :) Thuis Jer lekker gedoucht en vanavond gaan we Nudine en KJ verhuizen. Zal dan ook even foto's maken!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 17:14

Mistid & Caro, wat een starts!! Alles goed gegaan?
Noor, hier is het ook zo benauwd. Succes met verhuizen vanavond :)
Joki, ik zou je instructeur er niet eenmalig opzetten. Dat zet toch geen zoden aan de dijk.

Ik paste elke broek die ik vandaag gepast heb *\o/*
Ik heb er uiteindelijk 6 gekocht! Nu nog een paar leuke winterrokken en ik ben weer klaar voor dit jaar!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 17:17

Zo, jij hebt echt goed je best gedaan Mootje :D

Hier heeft het een uurtje geleden echt keihard gestort. Was net op weg naar Divoza, moest eigenlijk de auto gewoon stilzetten want zelfs met de ruitenwisser op zijn hardst zag ik niets. Heb even 2 flesjes Petrie Boot Cleaner gehaald. Zag nog heel veel dingen die ik wel wilde hebben, maar heb verder niets gekocht. Wil toch sparen (al gaat het niet zo hard als ik zou willen). Ben benieuwd hoe de meiden in Nokere het hebben!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 17:17

Mootje, mootje, als jij gaat shoppen, dan is het ook meteen flink geloof ik. Winter!!!!rokken, meid ik zit nog aan het zomerspul te denken om wat aan te vullen.

Allemaal leuke verslagen van de oefencross vandaag Noor. Leuk! j\Lekker dat KJ en Nudine vanavond weer over gaan naar een ander landje. Met schuilstal, en dat is voor vanavond en vannacht misschien geen overbodige luxe.

Heeft er al iemand iets gehoord vanuit Nokere?

Dit weekend wordt de kraambox hier klaar gemaakt voor ons "kadootje". Ben benieuwd wanneer het geboren wordt. Eerst was ik er niet zo blij mee, maar nu ben ik aan het idee gewend, en even met elkaar bedacht hoe en wat verder na de geboort, en dan wordt het gewoon al leuker. Gelukkig hebben we de camera nog, dus die wordt ook weer opgehangen, dan kunnen we vanuit bed de boel in de gaten houden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 17:36

Middag :wave:

Zat vanochtend om 8 uur al bij de kapper en zit nu pas rustig, zo gauw eten en dan What nog even rijden. Daarna lekker met filmje op de bank. :)

Klinkt goed Noor van rondje Dijkgatsbos!
Goed gereden op cc Mirthe en Caro?
Mooi dat ze pasten Mo!
Dat het zo geregend heeft bij jou Snoek, hier is het de hele dag droog gebleven.
Ben ook heel benieuwd hoe de meiden het in Nokere hebben!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 17:49

Het was ook heel plaatselijk San, want op weg naar Zoetermeer regende het keihard, maar achter Zoetermeer was de weg helemaal droog!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:10

Hoiii

@ Noor wat onwijs knap dat je dat zo vol houd hey! Ik denk dat ik 3 weken niet meer kan lopen als ik dat zou doen ;)
@ Shanoek wat balen van die inbraken. Ik kan me voorstellen dat je je niet veilig voelt. Wel fijn dat je een hond en een alarm hebt.
@ Texelse wat fijn dat je bericht hebt gehad over Whoopy. Is toch altijd lekker om te horen hoe het gaat nadat hij een aantal dagen in zn nieuwe huis is.
@ Jeroen het is echt vies warm! Lijkt wel een tropisch regenwoud hier. Toen ik vanmorgen om 8.00 uit mn bedje rolde heeft het hier ook flink geregend.
@ Evelien hoe is het eerste deel van Nokere gegaan? En al iets gehoord over hoe het met je vader zn arm gaat? Hopelijk heeft hij er geen last van.
@ Mootje jeee jij bent echt koopziek :D :D Als ik toch 6 broeken per JAAR koop is het veel. Eigenlijk red ik dat gewoon niet. Wel fijn dat alles pastte.

Ik heb de hele dag gewerkt, de dag vloog voorbij. Was lekker. Wilde zo nog even met Zeus over het harde stappen maar het regent en onweert hier nu en hij is nog nat van de regen. Denk dat ik het maar oversla vandaag. Heb hem elke dag gestapt behalve vandaag dus das niet zo erg. De pizza staat nu in de oven en vanavond gaan we gezellig naar een vriendinnetje.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:38

:wave: ben weer terug van een bliksembezoekje aan Koblenz. Leuke stad! Verder net de paardjes weer gereden, Ojee logeert even bij ons omdat de eigenaresse het erg druk heeft, dus dat is wel erg prettig. Zit nu op de bank te hangen, veel gaat er niet meer gebeuren. Ik heb wel nog een mooie rijbroek gekocht voor bij het jasje van vief, nu nog een keer bruine laarzen maar niet alles tegelijk.

las iets van Eef's vader, dat is wel heftig zeg. Lastig als die paarden niet opletten dat er mensen tussen lopen ;(
Joki had de wissel weer gevonden, snoekiej had niet zo fijn geslapen, texelse was blij met de berichten van whoopy en Noor is waanzinnig sportief bezig.
MM, klinkt als een lekker plan voor de avond :j

En ik ben ook benieuwd hoe het in Nokere is gegaan vandaag :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:38

en in Aston-le-Walls trouwens :j

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:43

Mo jij bent goed geslaagd
Leuk dat je ge-oefencrosst hebt Noor
Snoek heeft zich ingehouden bij de Divoza.
Dat was vroeg San

Ik heb vandaag mijn hoofdstel alvast uitgezocht maar mijn bankrekening wil hem pas volgende maand betalen dus kan hem dan pas halen maar dat is natuurlijk nooit een probleem met standaardcollectie. Een nieuwe Döbert helaas niet weer rondgenaaid want dat wil mijn bankrekening voorlopig per definitie niet betalen en mijn oude Döbert begint na 10 jaar toch langzaam wat meer uit elkaar te vallen |(

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:51

Afbeelding
:D

Zie je ook goed zijn schimmelvlekje!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:53

Vief wat wordt gg mooi!! Hij is echt super gaaf.

En jou sokken zijn ook leuk :D :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:55

Hij is echt leuk vief :j en nu iig heel braaf :D wb je sokken sluit ik me bij MM aan :))