Ik ben 1x gedumpt...Sussie, Mooi dat de paarden hun check weer gehad hebben!
Ik ga denk ik morgen bij een auto kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Ik had mezelf voorgenomen om dit jaar iets minder te gaan, maar een weekendje Terschelling is al gepland en verder wil ik nog met vriendlief naar BRussel, naar een congres in Lyon, honden en katten castreren ergens in Zuid of Oost Europa.. Ik weet nog niet of dat allemaal ingepast kan worden
.
*KLIK*
Mootje schreef:Nieuwe data clinic van Tim: http://www.knhs.nl/News.asp?ID=20528&pCatID=&CatID=
. Hare majesteit wil dus gewoon geen kuil meer
Man, wat heb ik me druk gemaakt vandaag. Stom paard.

weule schreef:verveel me, niks leuks op TV, dan maar voetbal kijken.. en verdorie, niet eens twente - psv!!! maar zo'n nietszeggende wedstrijd als utrecht - groningen.. blegh....
Zelfs IK kijk dat nu (met een ajaxsupporter als vriend
).

Ik kwam zijn kantoor in, vraagt hij of ik het koud had... Het duurde even voordat ik het doorhad
Viespeuk! 

Mootje schreef:Mijn baas had trouwens nog een opmerking vanmiddagIk kwam zijn kantoor in, vraagt hij of ik het koud had... Het duurde even voordat ik het doorhad
Viespeuk!

Wij zijn thuis met 3 (naja, na vorig jaar heb ik natuurlijk alleen mijn zusje nog). En ook al kun je ze soms achter het behang plakken, enigs kind lijkt me ook niet wat