. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. tientjeh schreef:haha, soms he, die Kerels. Dan zeggen ze dat vrouwen niet te begrijpen zijn.

rowo schreef:Haha psst, zo slecht ging het dus niet. Als ik met slechte proeven 3 winstpunten kan halen ben ik blij hoor. Welke klasse rijd je?

.
!

psst schreef:rowo schreef:Haha psst, zo slecht ging het dus niet. Als ik met slechte proeven 3 winstpunten kan halen ben ik blij hoor. Welke klasse rijd je?
Start in het Z1, ben voordat hij geblesseerd raakte ooit een keer Z gestart en had toen meteen winstpuntje. Is wel al 1,5 jaar geleden en het valt niet mee om weer daar te komen waar je was..
Dan is het geen 3 winstpunten als je 191 en 196 punten hebt.. Maar na zo'n lange tijd kun je dan best tevreden zijn niet?
En leuke foto's

Citaat:Oh ja, ZDan is het geen 3 winstpunten als je 191 en 196 punten hebt.. Maar na zo'n lange tijd kun je dan best tevreden zijn niet?
Pas toen ik m'n pc afsloot drong het tot me door dat je dacht dat ik dik winst had gereden