[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:02

volgens mij moet jij wel een behoorlijk loon hebben vief, dat klinkt best duur Ach gut Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:03

leuk canter, wanneer krijgen we haar te zien Cool Pling

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:08

AntheaV schreef:
volgens mij moet jij wel een behoorlijk loon hebben vief, dat klinkt best duur Ach gut Haha!

Tsjaa.. *krabt op der kop*
Nagelbijten / Gniffelen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:09

maar t is voor een goed doel Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:12

Precies, het is een investering!
Dan mag het Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:17

ik heb AU Verdrietig

Muisje was niet lief, heel heet, opeens ging ze als een raket omhoog, klapte achterover, zo op mij Bloos ze bleef maar liggen, dus ik begon al te schreeuwen. maar op de een of andere manier bleef ze zelf heel rustig, want ik lag precies verkeerd, als ze met haar benen was gaan maaien was het niet best geweest Bloos!
gelukkig bewoog ze iets zodat ik met een rotgang mezelf eronderuit kon krijgen. toen stond ze op, maar bleef met haar voorbeen in de teugel hangen, ze zat ze daar met haar knieen op de grond...arm dier! maar ze bleef zo rustig!
ik ben blij dat ik er zo vanaf ben gekomen...mijn hele been ik dik en doet zeer en mijn onderrug heeft ook een klap gehad. ziet er ook helemaal rood uit! verder wat scheefwonden op mijn arm...geen idee hoe ik daar aan kom..

nu moet ik vanavond die Animo nog rijden...nou eerst maar even onder en koude douche Bloos

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:21

dat klinkt pijnlijk BT sterkte ermee Ach gut gelukkig dat muis zo rustig bleef, heeft zij nix dan?

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:23

Tjeetje BT, doe maar even voorzichtig! Nog mazzel dat Muis zo braaf bleef. Beterschap!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:29

Bt: Sterkte!!
Jj: foto’s??

Lachen

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:32

auw BT klinkt niet zo lekker! Wel leuk beestje! Is dat Auke?
Verder Ik heb van die flapjes springschoene. Maar gebruik ze nooit!
Vief: Het is idd voor een goed doel! Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:36

Jeeh BT.. Wat een pech vogel ben je! Heel veel beterschap!

JJ fotos van je aanwinst idd Tong uitsteken

Ik vind net bij het opruimen van mn papieren * het was nodig*.. een 4 tal proef die ik samen met sjuuleke heb geschreven. Was best een leuke proef al zeg ik t zelf Haha! Nu alleen nog een gelegenheid om m te rijden.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:45

Altijd grappig om zulke proeven te rijden Knipoog Lachen

Ik ga ook even filmpjes maken van biem nu Haha!
En dan ga ik ze mooi bij moviemaker maken Lachen en dan probeer ik ze er vanavond op te zetten Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:51

Jeetje schrikken BT!!
Hopen dat je door de douche niet heel stijf wordt ofzo.

Ik ga zo naar clubles Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:53

BT: auw, jeetje, gelukkig is het goed afgelopen. arme jij, en muis natuurlijk ook Ach gut

Vief: wat leuk al die spullen Haha!

Anthea: jammer dat je niet naar de cross gaat, ik ga ook niet, ben dan op vakantie.

CD: ik heb ook een nokia, kpn hi . heb juist altijd bereik Nagelbijten / Gniffelen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:55

MM: ja dat is Auke Lachen

mijn been doet Au Bloos en ik moet zo weer rijden...hopelijk lukt dat! ik heb het net gekoeld en nu een gel iets erop gedaan!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:05

BT: jeetje zeg, doe je wel voorzichtig?? Ach gut Mazzel dat Muis zo rustig bleef liggen joh! Kijk je wel uit? Want volgens mij MOET je niet rijden, maar wil je dat gewoon heel graag! Knipoog Nou heel veel beterschap!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:46

Ik ben echt vet blij!!! Haha! Ik heb op wonderland gezeten! En zelfs iets gestuurd! Nou ja poging toe! Knipoog Maar ging super! Eerst wel weer een rodeoshow met het zadel erop maar daarna heel braaf! Opstijgen vond ie ook zelfs niet meer zo eng en achter het zadel kietelen ook niet meer! Dus ermaar helemaal op! En vond hij ook niet eng! Later is mijn zus nog 2 meter naar binnen gegaan omdat hij de hele tijd achter haar aan liep en heb ik zelf wat gestuurd maar vond hij wel raar! Maar goed het gaat nu al de goede kant op! Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:56

Gaaf zeg MM!

Auw BT!! Beterschap ermee Ach gut

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:56

super MM
Toch blijft t leuk die jonge beestjes!
Ik ken er ook genoeg die er oud genoeg voor zijn.. En zou ze stiekem best graag zadelmak maken.. Maar ik weet nu al dat er daarna niets meer mee gedaan word. En dan vind ik t zonde van mn energie..

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:58

Ja zou ik ook vinden! Er staat nog 1 voor mij maar aangezien ik het nu druk zat heb met 2 blijft die nog even staan! werk nu namleijk ook hele dagen!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:59

Ik ben terug van weer een lange dag Hardenberg. Het liep weer es heel erg uit en ben maar als allerlaatste gestart, kon ik mooi rustig aan doen Lachen
Eerst progressief gedaan, ging heel onzeker, ook door de gladheid denk ik.

Klassiek ging echt zó super!!! Ze maakte knoerten van sprongen en trok heel erg op de hindernissen aan. Helaas zat ik op 2 steilsprongen te mutsen en 2 balkjes, ik moet er gewoon van afblijven, dan springt ze wel goed. Maarja, gelukkig gaat dat al beter Lachen
Ik ben in ieder geval weer erg tevreden! En die foutloze rondjes komen vanzelf wel, als het gevoel maar goed is toch?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:03

Oja, vrijdag ontdekte ik na het rijden een scheur in haar hoef. Bij die kamelen gleed ze toen uit op straat, ik denk dat ze het daar van heeft.
Maar goed, m'n vader heeft haar zaterdag weer netjes bijgekapt en het ziet er weer goed uit. Alleen liep ze maandag wel iets gevoelig op rechtsvoor, waar die scheur zat.
Vandaag eerst gekeken of ze goed liep en dat was zo. Ik had na het 1e parcours nog zoiets van als ze het 2e ook zo springt, verlaat ik de ring wel. Maar ze sprong dus hartstikke goed. Dus ik stap uit en een poosje later naar de trailer, over de straat. Daar liep ze dus weer gevoelig...
Ik ga er vanuit dat het komt door die scheur, ik ga vrijdag op vakantie dus heeft ze een weekje rust. Als het dan niet over is, is er wat anders aan de hand, maar dat lijkt me niet (en dat hoop ik natuurlijk ook niet!).

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:11

miss_jumpy schreef:
ja, ik haal ze ook niet gelijk binnen. Bij mij lopen ze al 4 weken dag en nacht buiten. Nu twijfel ik wel of ik ze vanacht ook buiten zal laten lopen... Maar het is nu al even droog, dus als het vanavond nog droog is laat ik ze staan, het is niet echt koud.

hehe eindelijk iemand gevonden die ze ook dag en nacht buiten heeft lopen Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:12

Schrikken zeg Bt, beterschap ermee!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:22

Jakkes BT!! Opzich moet je al blij zijn dat je er zo afgekomen bent, maar lekker is anders! Zul je morgen wel goed stijf van zijn! Vind ik eng zulke dingen, ik heb ook al meerdere keren gehad dat ze zo rechtop stond dat beugels eruitklapten en ze begon te wankelen. Dat schiet er van alles door je heen..blijf liever met 4 pootjes op de grond Knipoog.

Ik moest werken, was wat laat en was alleen..collega had vrij. Doe deur open, alarm. Typ ik de verkeerde nog in ook..domme ik..toen ging het keihard loeien door hele gebouw. Gelukkig snel goede ingetypt, belde beveiliging op. Man wou mij niet geloven, maar alles uitgelegd (had geen wachtwoord..ben invaller), gegevens genoteerd en toen kon ik aan de slag..haha.

Mooi, zal ff rijden, doeg!!