Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AntheaV schreef:volgens mij moet jij wel een behoorlijk loon hebben vief, dat klinkt best duur![]()

ze bleef maar liggen, dus ik begon al te schreeuwen. maar op de een of andere manier bleef ze zelf heel rustig, want ik lag precies verkeerd, als ze met haar benen was gaan maaien was het niet best geweest 
gelukkig dat muis zo rustig bleef, heeft zij nix dan?

Nu alleen nog een gelegenheid om m te rijden.
en dan probeer ik ze er vanavond op te zetten

en ik moet zo weer rijden...hopelijk lukt dat! ik heb het net gekoeld en nu een gel iets erop gedaan!
Mazzel dat Muis zo rustig bleef liggen joh! Kijk je wel uit? Want volgens mij MOET je niet rijden, maar wil je dat gewoon heel graag!
Nou heel veel beterschap!
Ik heb op wonderland gezeten! En zelfs iets gestuurd! Nou ja poging toe!
Maar ging super! Eerst wel weer een rodeoshow met het zadel erop maar daarna heel braaf! Opstijgen vond ie ook zelfs niet meer zo eng en achter het zadel kietelen ook niet meer! Dus ermaar helemaal op! En vond hij ook niet eng! Later is mijn zus nog 2 meter naar binnen gegaan omdat hij de hele tijd achter haar aan liep en heb ik zelf wat gestuurd maar vond hij wel raar! Maar goed het gaat nu al de goede kant op!

miss_jumpy schreef:ja, ik haal ze ook niet gelijk binnen. Bij mij lopen ze al 4 weken dag en nacht buiten. Nu twijfel ik wel of ik ze vanacht ook buiten zal laten lopen... Maar het is nu al even droog, dus als het vanavond nog droog is laat ik ze staan, het is niet echt koud.
.