[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:08

Klinkt leuk die indoor cross Simmie

GvdT en MJ: bij mij stond de trailer ook al voor de deur om "dikoogje" in te laden, maar had ergens ook al wel verwacht dat de training niet door zou gaan. Vriendin van mij was gisteren voor haar werk in Waddinxveen, vlakbij Moordrecht, en daar lag een flink pak sneeuw.

Ik heb gelukkig wel elke week springles en heb natuurlijk stiekem al een keertje getraind met een ander groepje in Moordrecht.

Verzetten naar 2e paasdag komt mij erg slecht uit want dan gaan we altijd een lang weekend weg met 16 vrienden en 17 kids.
Dit jaar gaan we naar Nijmegen, volgens mij wonen daar in de buurt een aantal bokkers.

Vief: jij fietst volgens mij zó de M2 door

Leuke foto's van dat kleine meisje op je paard Talida

Ook gaaf om weer "verse" crossfoto's te zien van de Ijsselsteiners!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 01:50

Simmie schreef:
MJ. Helaas geen uitvallers.

Scum: Losrijden is in principe in de buitendressuurbak. Mocht deze te slecht zijn of het weer is niet jofel wordt er binnen losgereden.

Ik ga Ienie wel uitstappen.

Aanbod aangenomen. Als ze aan het einde nog even allemaal een rondje moeten rijden dan zal Bitwise wel zeer weinig tijd hebben tussen de 2 paarden in. Ik moet Online dan al klaarhebben als hij van Ienie afkomt, en ik wil daarna wel even dat rondje filmen.

Zou wel mooi uitkomen als jij dan ff op Hare Majesteit wil stappen (wel over de rode loper natuurlijk)

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:26

Eerste van vanochtend

Wordt ik wakker kijk ik naar buiten, alles weer helemaal wit en het sneeuwt nog steeds!
Vanmiddag gaan we trouwens naar m'n opa en oma en m'n broertje.
Hopen dat het onderweg een beetje normaal weer blijft en de wegen een beetje gestrooid zijn..
Onze weg dus niet, die is helemaal wit

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:44

Moguh!

Hier schijnt zonnetje, af en toe frietselbui. Echt jammer dat er nog zo veel sneeuw lag!
Ga nu maar huishouden doen ofzo, zucht

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:52

Goeiemorgen!
Was gisteren eindelijk onze bak weer oke. Is hij nu weer spierwit en nat!
Misschien ga ik vanmiddag maar winkelen, kan wel wat nieuws gebruiken voor mijn daagjes weg!

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:04

Simmie schreef:
MJ. Helaas geen uitvallers.

Tsja, was ook wel erg laat natuurlijk met mijn verzoek. Ik hoop dat jullie in ieder geval een leuke dag hebben!

En ach, mocht ik volgende week een slechte cross rijden heb ik vast een excuus....

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:05

Goedemorgen!!
Ben gisteravond wezen stappen en was erg gezellig!
Maar moet zometeen korfballen dus was er al voeg uit!
En volgens mij zitten er kabouters op mijn hoofd te stampen! Hoe moet je die eraf krijgen?

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:23

Bento1988 schreef:
GvdT en MJ: bij mij stond de trailer ook al voor de deur om "dikoogje" in te laden, maar had ergens ook al wel verwacht dat de training niet door zou gaan. Vriendin van mij was gisteren voor haar werk in Waddinxveen, vlakbij Moordrecht, en daar lag een flink pak sneeuw.

Ik heb gelukkig wel elke week springles en heb natuurlijk stiekem al een keertje getraind met een ander groepje in Moordrecht.

Verzetten naar 2e paasdag komt mij erg slecht uit want dan gaan we altijd een lang weekend weg met 16 vrienden en 17 kids.
Dit jaar gaan we naar Nijmegen, volgens mij wonen daar in de buurt een aantal bokkers.

officieel hebben wij ook elke week springles, maar onze vereniging heeft alleen een buitenbak... Dus vanaf januari is de les al best vaak afgebeld, en precies twee keer dat het wel goed weer was kon ik niet. Nou ja, ga zo zelf even springen en hopelijk kan de les dinsdag wel doorgaan.

Jammer dat je 2e paasdag niet kan. Maar je mag vast wel een keer doordeweeks in halen als je wil? Ik kan waarschijnlijk de laatste training niet.

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:24

minnie_muis schreef:
Goedemorgen!!
Ben gisteravond wezen stappen en was erg gezellig!
Maar moet zometeen korfballen dus was er al voeg uit!
En volgens mij zitten er kabouters op mijn hoofd te stampen! Hoe moet je die eraf krijgen?

Eh.. niet..!!

succes met je korfbal!

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:33

Ik kan ook niet 2e paas, kom ik als het goed is terug uit Gambia. Heb geprobeert onze vlucht gegevens op te zoeken, maar ik kan dus nergens een rechtstreekse vlucht heen en terug vinden (die we toch echt al geboekt hebben!) Heb maar even een mail naar reisbureau gestuurd hoe en wat.

Nog een deceptie: had mn douwe egberts zegeltjes geteld (leuk ethepot 12.000 punten) Heb er pas 3.800 en ben al 10 jaar bezig, als het geen 15 is! (niet fanatiek hoor)

MJ_

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:37

Talida

daarom spaar ik geen zegels, het is alleen maar frustrerend!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 13:22

hier schijnt de zon.. en de sneeuw gaat foetsie

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 13:37

Hier is het goed weer
Vanavond verkleed springen, heb er zin in!

Bento; ik woon in de buurt van Nijmegen Marieke ook trouwens

weet niet meer wie het zei over Okkie op de steppe, maar dat vond ik idd ook wel een beetje ja
Ze krijgen gewoon hooi/kuil bijgevoerd, en ze kunnen iig lekker rennen, de wei is nogal groot

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:14

Hier wisselt het heel erg. NU schijnt de zon, en dalijk kan het goed weer sneeuwen..

MM.. Leuk he kabouters ... "hey, hey kaboutertjes kommaar voor de dag.. Oeh oeh kaboutertjes doen alles wat niet mag.. Hey hey kaboutertjes ze dansen op mn bed, oeh oeh kaboutertjes en ze gieren van de pret.. Hey hey kaboutertjes, hou eindelijk je kop.. Oeh poeh kaboutertjes want ik moet om 6 uur op.."
(carnavals liedje )

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:14

MJ--> Ik heb ze al verjaagd! Volgens mij waren ze met korfbal bang dat ze een bal op hun hoofdjes kregen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:16

zo ik ben zelf maar even gaan springen, je moet wat... Heb echt ruim een uur gereden, dus dat is vast een mooie vervanging voor de crosstraining. Zal kijken of er nog gelukte foto's zijn.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:21

MJ Leuk we willen wel fotos zien!
Wel balen dat je training niet doorging..

IK ga ff wortels naar me knollies brengen.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:31

CarpeDiem schreef:
Hier wisselt het heel erg. NU schijnt de zon, en dalijk kan het goed weer sneeuwen..

MM.. Leuk he kabouters ... "hey, hey kaboutertjes kommaar voor de dag.. Oeh oeh kaboutertjes doen alles wat niet mag.. Hey hey kaboutertjes ze dansen op mn bed, oeh oeh kaboutertjes en ze gieren van de pret.. Hey hey kaboutertjes, hou eindelijk je kop.. Oeh poeh kaboutertjes want ik moet om 6 uur op.."
(carnavals liedje )

haha, die ken ik ook ja

hier is het eigenlijk de hele dag al goed weer
ik ga nu omkleden, en dan britt even omdopen tot zonnepaard..

MJ; ben benieuwd naar de foto's!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:34

maar er komt nu een grijze lucht aan..
hopelijk blijft het weer toch een beetje goed..
in de regen of sneeuw opzadelen is geen pretje

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:40

Zo, ik moest 4 pagina's bijlezen!!!! Ben anderhalve dag niet op bokt geweest.

Ik weet echt niet meer wat iedereen allemaal heeft verteld...

Iemand had last van kabouters op het hoofd? Haha, ik vandaag gelukkig niet Heb gisteren niet zoveel gedronken, paar wijntjes en ik vond het wel genoeg. Was ook met een vriendin die nuchter moest blijven ivm pfeiffer.
Heb heerlijk uitgeslapen omdat de hockey afgelast was, ook wel een keertje lekker eigenlijk maar ik had er zo'n zin in!

Ga vanmiddag maar even goed bezig voor school denk ik....

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:45

Maj dat was ik! Maar ik snap er ook niks van! Heb maar 1 baileys gehad!

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:47

minnie_muis schreef:
Maj dat was ik! Maar ik snap er ook niks van! Heb maar 1 baileys gehad!

Ow haha, dat is wel vreemd idd Misschien gewoon omdat je weinig slaap hebt gehad, dat heb ik ook wel eens. Hoef ik nog niet eens voor gedronken te hebben.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:43

Nou, hier dan wat foto's. Ik ben dus gaan springen vandaag, eerst gewoon wat losspringen, tot een dubbel met een oxer van een dikke meter. Daarna wat geoefend met een smalle ton en ik heb een punt ontworpen

losspringen, kruisje
Afbeelding

stijltje
Afbeelding

Afbeelding

Leuk koppie!
Afbeelding

Afbeelding

oxer:
Afbeelding

Afbeelding

Ik wilde die ton eerst tussen twee staanders zetten, maar volgens mijn vriend kon dat makkelijk in 1 keer...nou..., ik vloog er eerst toch wel een aantal keren (half) langs
Afbeelding
maar uiteindelijk lukt het wel!
Afbeelding

En dan nog de punt, die ging heel simpel
Afbeelding
Afbeelding

Voor de geinteresseerden hier nog 3 filmpjes, de eerste is wat langer, de andere twee zijn kort. Om de filmpjes te zien moet je gewoon even wachten!
http://members.lycos.nl/tommiesfotos6/springenakker/MVI_3329_filmpje.html

http://members.lycos.nl/tommiesfotos6/springenakker/MVI_3335_filmpje.html

http://members.lycos.nl/tommiesfotos6/springenakker/MVI_3336_filmpje.html

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:47

Leuke fotos!
En wat kun je met weinig toch nog best veel doen

Ik ga nu je filmpjes bekijken.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:56

Ik kan de filmpjes op deze pc helaas niet zien, maar de foto's zien er goed uit!!! Hij heeft er plezier in zo te zien, oortjes lekker naar voren