Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marieketencate schreef:Ze kunnen allebei ook best ver komen in dressuur, maar ik houd niet meer zo van die mentaliteit op dressuurwedstrijden.
missmuts schreef:Wel aardig. Ik volg op donderdag 'Van paarden houden' van de KNHS om deze in de toekomst te mogen geven. Het zijn allemaal inkoppertjes, dus ik kan er redelijk relaxed bijzitten.
Afgelopen dinsdag had ik de eerste avond van de jury-cursus. Dat was erg leuk.
Woensdag had ik een cursus van mijn werk, erg pittig, maar ook heel leuk.
Tja, ik ben van de straat zullen we maar zeggen
gomir schreef:
Simmie; ik hou me aanbevolen om een keer een rondje te rijden in Wormerveer als ze zonder ruiter zit. Lijkt me wel een keer grappig en Otje is nu best fijn, zeker als ik mag doorzitten
reddytobias schreef:waar staat het paard dan Kelloriejj?
lekker dat de les zo goed ging chantal!!
Simmie schreef:Dat hoop ik ook! Morgen lekker de hele dag naar Boekelo. Hoop dat het lekker weer is, net als vandaag.
Pippa 2e na dressuur, maar die zal wel niet meer veel zakken. Zij mag ook wel winnen van mij.
En wat ik ook leuk vind is dat die gekke "ouwe" Eddy nu toch al weer 17e staat in de dressuur.
miss_jumpy schreef:Simmie schreef:Dat hoop ik ook! Morgen lekker de hele dag naar Boekelo. Hoop dat het lekker weer is, net als vandaag.
Pippa 2e na dressuur, maar die zal wel niet meer veel zakken. Zij mag ook wel winnen van mij.
En wat ik ook leuk vind is dat die gekke "ouwe" Eddy nu toch al weer 17e staat in de dressuur.
Ja, die heeft toch alle boekelo's tot nu toe gereden?? Echt knap dat je elk jaar weer een paard hebt die op dit niveau kan lopen!
En Pippa mag inderdaad wel winnen, maar met military heb ik sowieso niet echt voorkeur voor een winnaar, als ik ze morgen maar mooi en simpel zie rijden!! En een nederlander zo hoog mogelijk is natuurlijk wel gewenst!
miss_jumpy schreef:
Ik ben trouwens benieuwd naar wie niet
miss_jumpy schreef:Ja, chantal zou ik ook leuk vinden, die rijdt erg netjes! En ze is de "stiefdochter" van mijn trainer, hij vertelt vaak over haar. Dus zonder haar te kennen, ken ik haar toch een beetje!
Ik ben trouwens benieuwd naar wie niet